اطلاعات تماس
  • 091206*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293487511132

اطمینان در خرید بلیط با فی بلیط

کد: 139711293487511132

http://bit.ly/2Gr5xfn

، (اخبار رسمی): امکان مقایسه قیمت بلیط پروازها بدون استفاده از موتورهای جست‌وجو، زمان‌بر و خارج از حوصله است. از طرفی نرخ ارائه شده در بسیاری از سایت‌های ایرانی هم با قیمت واقعی همخوانی ندارند. «فی بلیط» با رفع این نقیصه مسافران را مستقیما به شرکت‌های هوایی متصل می‌کند و از این بابت هم پولی دریافت نمی‌کند.

اطمینان در خرید بلیط با فی بلیط
اطمینان در خرید بلیط با فی بلیط

زمانی که تعطیلات نزدیک است، بسیاری از هم‌وطنان به تعطیلات به عنوان فرصتی برای دور شدن از دغدغه‌های اقتصادی و کاری فکر می‌کنند. راحتی سفر با هواپیما و صرفه‌جویی در وقت مهمترین دلایلی‌ است که گزینه‌ی مسافرت با هواپیما را جز گزینه‌های پرطرفدار قرار می‌دهد.

آن‌‎ها که سن و سالی ازشان گذشته است، روزهای پایانی سال را به خاطر می‌آورند که برای تهیه یک بلیط پرواز باید ساعت‌ها در آژانس‌ها معطل می‌شدند.

آن سال‌ها مشتری برای پیدا کردن یک بلیط باید به دفتر آژانس مسافرتی مراجعه می‌کرد، روبروی فروشنده بلیط می‌نشست و کارمند آژانس بر اساس قراردادهایی که با شرکت‌های هوایی دارند، دو یا چند گزینه را با مبلغ مورد نظر خودش به مسافر ارائه می‌داد.

طبیعی‌ است که حق انتخاب مسافر محدود بود و نمی‌شد برای پیدا کردن مناسب‌ترین پرواز چند ده آژانس هوایی را زیر پا گذاشت.

اگر چه با ظهور سایت‌های آنلاین خرید بلیط پرواز به نظر می رسید این مشکلات تمام شده، اما بعضا دیده می‌شود که همان رویه‌ها همچنان برقرارند. بعضی سایتها در نتایج جست و جو تنها پروازهایی را نمایش می‌دهند که حاشیه سود بیشتری برای‌شان داشته باشد و به هنگام تسویه حساب عملا قیمت فروش بلیط از قیمت واقعی آن بیشتر است.

البته این تنها محدود به ایران نیست، در تمام دنیا سایت‌هایی که قابلیط مقایسه قیمت و مسیر پروازهای هوایی را دارند، از مشتری کارمزد می‌گیرند. در اروپا سایتهای جست و جوی بلیط هواپیما به هنگام خرید چیزی حدود 10 یورو از مشتری دریافت می‌کنند.

اما تجربه نشان داده مسافران اروپایی وقتی قصد خرید بلیط پرواز دارند، ابتدا از طریق سایت‌های معتبر جستجو، ارزانترین بلیط را پیدا می‌کنند و سپس برای خرید به سایت اصلی شرکت هوایی می روند چون آنها هم پرداخت کارمزد به سایتهای واسطه را گزاف می دانند!

ایده‌ی راه اندازی سایت «فی بلیط» در ایران با درک این ضعف‌ها در سیستم فروش اینترنتی بلیط هواپیما و با هدف رعایت حقوق مشتری به اجرا در آمد.

در این سایت نه تنها کسب اطلاعات جامع در مورد بلیط هواپیما، تصمیم گیری کاربر و رزرو بلیط مورد نظرآسان است، بلکه امکان یافتن بلیط‌های لحظه آخری هم وجود دارد.

در فی بلیط مسافر بعد از انتخاب بلیط پرواز مناسب خود، با یک کلیک به سایت فروشنده اصلی راهنمایی می‌شود تا بدون واسطه و پرداخت هزینه اضافی، بلیط را از فروشنده اصلی بخرد.

حسن استفاده از موتور جست و جوی «فی بلیط» سرعت در پردازش و رایگان بودن آن است.

«فی بلیط» با اتصال به سایت‌های معتبر داخلی و تحلیل داده‌های سایت‌های معتبر خارجی بهترین گزینه‌ها را پیش روی مشتری قرار می‌دهد و بعنوان یک واسط انتقال اطلاعات و در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت می‌کند.

در واقع در فضایی که نظارت دقیقی برای قیمت‌گذاری بلیط پروازها وجود ندارد و همه ساله در تعطیلات واسطه‌ها قیمت بلیط پروازها را بی ضابطه بالا می‌برند، فی بلیط سعی می‌کند منصفانه‌ترین قیمت‌ها را به کاربران و مسافران تعطیلات آغاز سال 98 پیشنهاد دهد. به این ترتیب جست و جوی بلیط در فی بلیط تضمین یافتن ارزانترین پرواز است.

یکی دیگر از مزایای سایت فی بلیط اطمینان خاطر در خرید است.

گروه امنیت سایت فی بلیط به طور دایمی در حال رصد سایت‌های فروش بلیط آنلاین هستند. در واقع فی بلیط تنها شرکت‌هایی را در فهرست خود قرار می‌دهد که به لحاظ امنیت خرید، ارائه خدمات به مشتری و امنیت در پرداخت امتحان پس داده هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فی بلیط (FeeBilit)

سایت فی بلیط با پشتیبانی 24 ساعته و به روز رسانی لحظه ای در تلاش است که خدمت مقایسه قیمت بلیط هواپیما روی سایت های فروش بلیط هواپیما مانند سایت علی بابا، زورق، تی چارتر و غیره را در حد کیفیت سایت های معتبر جهانی در زمینه موتور جستجوی بلیط هواپیما ارائه نماید. به کمک فی بلیط رزرو بلیط هواپیما، یافتن بلیط ارزان هواپیما، بلیط چارتر و مقایسه ی قیمت ها و ویژگی های دیگر هر پرواز آسان تر بوده چرا که به جای جستجو در چندین سایت و شبکه ی مختلف، برای سهولت انجام فرآیند خرید بلیط یا رزرو آن و کاهش قابل توجه مدت زمان آن میتوانید تمامی اطلاعات مورد نیاز را در یک صفحه به صورت طبقه بندی شده در دسترس داشته باشید. شایان ذکر است که صرفه جویی در زمان در کنار اطلاعات جامع بلیط هواپیما مورد نیاز شما، تصمیم گیری و رزرو بلیط مورد نظرتان را سهل تر خواهد نمود. شما میتوانید بلیط هواپیما ارزان و بلیط هواپیما لحظه آخری را خرید یا رزرو کرده یا برای اطلاع از سایت ها و مراجع فروش بلیط و مقایسه ی شرایط و هزینه ها در قسمت جستجوی سایت کلمات کلیدی مورد نظر خود را نوشته و تمام آنچه که مورد نیاز است را در یک صفحه مورد بررسی قرار دهید. به طور مثال با جستجوی بلیط هواپیما مشهد یا بلیط هواپیما تهران تمامی سایت ها و قیمت های مشخص شده شان برای سفر را خواهید دید و میتوانید قیمت ها را روی سایت های مختلف مقایسه کنید. وبسایت های متصل به فی بلیط همچون علی بابا، قاصدک24، سپهر360، چارتر 118 و ملی چارتر هم تنها با یک کلیک قابل دسترسی هستند و میتوانید به کمک موتور جستجوی هوشمند فی بلیط به از قیمت بلیط های موجود در سایت های معتبر و منتخب به صورت مقایسه ایی اطلاع پیدا کنید.

اطلاعات تماس
  • 091206*****
[نمایش اطلاعات]