اطلاعات تماس
  • 091266*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711303488311139

شرکت ایران کوارتز، سازنده و ارایه دهنده ملزومات آزمایشگاهی و حرارتی کوارتز

کد: 139711303488311139

https://goo.gl/1LSnst

، (اخبار رسمی): ایران کوارتز، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه شیشه گری و فروش ملزومات آزمایشگاهی در ایران است که سابقه طولانی در فروش این اقلام دارد.

شرکت ایران کوارتز ارایه دهنده انواع ملزومات آزمایشگاهی و حرارتی کوارتز
تولید کننده انواع ملزومات کوارتز http://www.iranqz.ir

شرکت ایران کوارتز با بیست سال سابقه در عرصه شیشه‌گری و فروش ملزومات آزمایشگاهی کوارتز در حال فعالیت است، لوله‌های کوارتز این مجموعه دارای بالاترین کیفیت دربین شرکت‌های دیگر است و همچنین دیگر مزیت این مجموعه تعمیر و ویرایش بر روی این نوع از شیشه‌ها (کوارتز) است که تنهاترین مجموعه در ایران با این امکان است. لوله‌های کوارتز این شرکت با تحمل دمایی بسیار بالا (1500درجه سانتی‌گراد) برای استفاده در کوره و کوره‌های تیوبی و همچنین عبور نور UV از داخل آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت‌های و مراکز دولتی و علمی که در طی این سال‌ها با مجموعه ایران کوارتز همکاری داشته‌اند شامل انستیتو پاستور، انرژی اتمی، دانشگاه تربیت مدرس، شریف، علم و صنعت، آذر کوره، کوره‌سازی یاران، شرکت نفت و دیگر شرکت‌ها و مراکز علمی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تمام سفارشات خود را با امکان مشاوره رایگان با کارشناسان این مجموعه به اشتراک بگذارند و برای مشاهده دیگر محصولات به سایت ایران کوارتز به نشانی www.iranqz.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091266*****
[نمایش اطلاعات]