اطلاعات تماس
  • 090126*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711303489911144

اکوسیستم استارتاپی کرج چهار ساله شد

کد: 139711303489911144

https://goo.gl/igSUw5

، (اخبار رسمی): معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری بزرگترین رویداد استارتاپی استان البرز با عنوان «همسو» خبر داد و گفت: این رویداد با هدف معرفی کارآفرینان و ترویج فرهنگ کسب‌وکار در بین جوانان در تالار شهیدان نژادفلاح کلانشهر کرج برگزار می‌شود.

اکوسیستم استارتاپی کرج چهار ساله شد
احمد خیری، معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهداری کرج و مدیر خانه استارتاپ

بزرگترین رویداد استارتاپی استان با عنوان «همسو با کارآفرینان» با حضور هزار و 400 فعال استارتاپی اکوسیستمی در روز پنج‌شنبه 2 اسفند ماه سال جاری ساعت 14 در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد

احمد خیری در اظهار داشت: «خانه استارتاپ کرج» استان البرز، برای اولین بار در کشور به همت مدیریت شهری کرج افتتاح و راه‌اندازی شده که در نوبه خود تجربه بی‌نظیر و به عنوان یک مدل موفق در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری کرج و وزارت ورزش و جوانان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد که این تجربه از طریق وزارت ورزش و جوانان به سایر مراکز استان‌ها نیز منتقل شود.

این مسئول عنوان کرد: هم اکنون در مراغه، تبریز، شیراز و اهواز خانه‌های استارتاپ با الگوپذیری از مجموعه مدیریت شهری کرج تشکیل و مقرر شده که تیمی از کرج در مراکز استان‌ها حضور پیدا کند و این تجربه را به سایر استان‌ها منتقل کند.

خیری ایجاد اشتغال پایدار و تاب‌آور در سطح شهر کرج و استان البرز و توسعه اقتصاد شهری را از اهداف ورود مدیریت شهری به حوزه استارتاپ‌ها عنوان کرد و یادآور شد: خانه استارتاپ به عنوان مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپا براساس مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری البرز، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و پارک علم و فناوری البرز، شهرک صنعتی استان البرز، اتاق بازرگانی البرز، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های مختلف استان به همت شهرداری کرج ایجاد شده است.

خیری با بیان اینکه خانه استارتاپ مکانی برای تبدیل ایده به پدیده و استقرار تیم‌های استارتاپی است، بیان کرد: افرادی که ایده دارند می‌توانند در رویدادهای استارتاپی مانند همسو ضمن آشنایی با الگوهای کسب‌وکارهای نوین به توسعه ارتباطات حرفه‌ای بپردازند.

وی تاکید کرد: طی ۴ سال گذشته بیش از ۲۰۰ رویداد کارآفرینی در شهر کرج برگزار شده که رویداد همفکر از پر تکرارترین آنها است و به صورت هفتگی برگزار می‌شود و توانسته سهم به سزایی در جذب جوانان به فعالیت‌های استارتاپی و کارآفرینی ایفا کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: در این راستا طبق برنامه‌ریزی مقرر شده که بزرگترین رویداد استارتاپی استان با عنوان «همسو با کارآفرینان» با حضور هزار و 400 فعال استارتاپی اکوسیستمی در روز پنج شنبه 2 اسفند ماه سال جاری ساعت 14 در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شود.

این مسئول گفت: گفتگو با کارآفرینان، برپایی نمایشگاه استارتاپی و فرصت توسعه ارتباطات از جمله برنامه‌های این رویداد است.

خیری افزود: مسعود طباطبایی مدیرعامل علی بابا، سعید سعادت بنیانگذار مجتمع فنی تهران، امیرحسین موسوی مدیر روابط عومی دیجی کالا، محمد رستمی مدیر فنی شیپور، شایان شلیله بنیان گذار شبکه تبلیغات، علی حاجی محمدی بنیان گذار همیار ورد پرس، محمد شهرمیانی مدیر منابع انسانی رهنما و محمدحسین امیری مدیرعامل خدمات حقوقی وینداد از جمله افراد مهمانان این رویداد هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه استارتاپ

خانه استارتاپ فضای کار مشترکی برای استارتاپ‌های نوپا، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و اکوسیستم کسب‌وکار است. در این فضا، تیم‌ها آموزش می‌بینند تا کسب‌و‌کار خود را توسعه دهند و با شبکه‌سازی مناسب، مرز بین دانش فنی و بازار را کاهش داده و محصول یا خدمات خود را به بهترین نحو پیش برند. در حال حاضر تعداد ۱۸ تیم در این مرکز مستقر هستند و انتظار می‌رود تا سال آتی این تعداد دو برابر شود.

اطلاعات تماس
  • 090126*****
[نمایش اطلاعات]