اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971130349139144

خبر آمد خبری در راه است

بین همه گرونی‌ها، قبولی ارزان شد

کد: 13971130349139144

https://goo.gl/N4eBKW

، تهران , (اخبار رسمی): قبولی با فراهم کردن بستری مناسب، به دانش آموزان کمک کند تا آنها بتوانند در همه جا تست بزنند، درس بخوانند، یاد بگیرند و فقط به دانشگاه و رشته‌ی مورد علاقه خود فکر کنند.

بین همه گرونی‌ها، قبولی ارزان شد
بین همه گرونی‌ها، قبولی ارزان شد

اکنون نسلی است که دانش آموزان دبستانی هم موبایل دارند و حتی گاهی درس‌ها و تکالیف خود را با موبایل انجام می‌دهند یا حتی امروزه به جای آن دفترچه یادداشت‌های کوچکی که در گذشته دانش‌آموزان اسم خود را روی جلد آن می‌نوشتند تکالیف امروزه در گروه برای آنها ارسال می‌شود.

در گذشته بردن موبایل به مدارس ممنوع بود و با آن برخورد می‌شد اما امروزه حتی در برخی روزها بردن موبایل ضروری است. از طرفی در گذشته وقتی اسم کنکور و کنکوری به میان می‌آمد کتاب‌هایی حجیم و سنگین به ذهن می‌آمد که باید دانش آموز هر روز آنها را با خود از خانه به مدرسه و کتابخانه ببرد.

به همین ترتیب در گذشته دانش آموزان در راه خود به سمت مدرسه یا خانه مدام به این فکر می‌کردند که چطور تست بزنند و از وقت خود استفاده کنند یا اینکه چه کاری کنند که کتاب کمتری حمل کنند.

دانش آموزان امروزی با کمک موبایل  حتی در پشت چراغ قرمز، مترو وتاکسی می‌توانند به راحتی تست بزنند کارنامه بگیرند در کلاس درس شرکت کنند و با یک مشاور که همیشه در کنار آنها است صحبت کنند.

اپلیکیشن قبولی یکی از اپلیکیشن‌هایی است که توانسته به دانش آموزان در امر تحصیل و شرکت در کنکور کمک کند.

در این اپلیکیشن 300 هزار تست برای داوطلبان کنکور کارشناسی و 200 هزار تست هم برای کنکور کارشناسی ارشد وجود دارد. در کنار تست‌های جامع در قبولی، کلاس‌های درسی جامع به همراه مشاوره تحصیلی آنلاین نیز فراهم شده است. 

دانش آموزان با استفاده از اپلیکیشن قبولی به راحتی می‌توانند بدون حضور در کلاس‌های کنکور به قبولی خود فکر کنند.

قبولی در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات، تخفیفی 70 درصدی نیز در نظر گرفته است تا دانش آموزان بتوانند معلم خصوصی مد نظر خود را استخدام کنند.

علاقه‌مندان برای استفاده از تخفیف قبولی می‌توانند به لینک زیر مراجعه کرده و قبولی را نصب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قبولی

شرکت فناوری چیستا نوین قبولی آسان به شماره ثبت ۵۰۴۳۱۵ با بکارگیری تیمی از متخصصین بسیار قوی در حوزه فناوری اطلاعات و آموزش موفق به ارائه اپلیکیشن قبولی شدند . هدف از این پروژه تقلیل هزینه های تحصیل ، ترغیب و تشویق دانش آموزان به استفاده از فناوری های نوین در دوران تحصیل خود می باشد .

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۴۴۲*****
[نمایش اطلاعات]