اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712013491911151

از سوی آکادمی هوش تجاری ایران

دوره‌های کاربردی MBA و DBA با گرایش هوش تجاری برگزار می‌شود

کد: 139712013491911151

https://goo.gl/4oK93M

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی هوش تجاری ایران (مرکز آموزشی اندیش سیستم) اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های کاربردی هوش تجاری در ترکیبی از دروس مدیریتی و فنی هوش تجاری کرده و تاکنون علاقه‌مندان فراوانی در سطوح مختلف سازمانی و دانشگاهی در این دوره‌ها شرکت کرده و مهارت‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

دوره های کاربردی MBA و DBA با گرایش هوش تجاری برگزار می کند
دوره‌های کاربردی MBA و DBA با گرایش هوش تجاری برگزار می‌شود

هوش تجاری BI که با نام هوش کسب‌وکار نیز از آن یاد می‌شود، نوعی از سیستم‌های اطلاعات سازمانی مبتنی بر سطوح سازمان است که مدیریت میانی و ارشد را در تحلیل وضعیت کنونی و همچنین پیش‌بینی آینده سازمان بر اساس داده‌های موجود در سازمان یاری می‌رساند. با استفاده از این سیستم، سازمان دارای هوشی خواهد بود که مدیریت آن را در تحلیل و پیش‌بینی آینده در قالب نشان دادن فرصت‌ها و تهدیدهای سازمان، یاری خواهد کرد. به بیان ساده، با توجه به آنکه داده و اطلاعات نقشی اساسی در سازمان‌های امروز دارند، سیستم هوش تجاری (BI)، سیستمی است که داده‌های سازمان را به اطلاعات تبدیل کرده و آن اطلاعات را به زبان ساده در اختیار تصمیم گیرندگان آن قرار می‌دهد تا تصمیمات هوشمند اتخاذ کنند.

در همین راستا، آکادمی هوش تجاری ایران (مرکز آموزشی اندیش سیستم) به عنوان بنیانگذار آموزش کاربردی هوش تجاری در کشور، اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های کاربردی هوش تجاری در ترکیبی از دروس مدیریتی و فنی هوش تجاری کرده و تاکنون علاقه‌مندان فراوانی در سطوح مختلف سازمانی و دانشگاهی در این دوره‌ها شرکت کرده و مهارت‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند بسته به شرایط و دانش کنونی خود از دانش هوش تجاری، در دوره‌های غیر حضوری و بلندمدت (یک‌ساله) آکادمی هوش تجاری ایران شامل دوره‌های MBA و یا DBA گرایش هوش تجاری شرکت کنند که هریک و در سطح خود ترکیبی جامع از دروس و مهارت‌های مدیریتی و فنی هوش تجاری است.

در تازه‌ترین فراخوان، دوره‌های آکادمی هوش تجاری ایران در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به طوریکه هجدهمین دوره MBA و یازدهمین دوره DBA با تخفیف ویژه سال نو به صورت غیرحضوری و مبتنی بر سیستم شامل مباحث مدیریتی و فنی تحلیل داده و داده کاوی به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است در انتهای دوره‌های MBA و DBA با گرایش هوش تجاری که توسط آکادمی هوش تجاری ایران برگزار می‌شوند، گواهینامه‌های بین‌المللی با امضای دکتر بیل اینمون (پدر علم انبار داده) به دانش‌پذیرانی که آن دوره‌ها را با موفقیت به پایان می‌رسانند، اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت آگاهی از سرفصل، شهریه، تخفیف‌ها و شرایط برگزاری هر یک از دوره‌های فوق با کارشناسان آکادمی هوش تجاری ایران با شماره ۰۲۱۸۸۹۵۴۲۰۰ و ۰۲۱۸۸۹۸۰۰۳۵ تماس حاصل کنند و یا به وب سایت www.andishco.net/bi-academy مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش