اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712013493511155

شرایط اجاره خودرو هیوندای

کد: 139712013493511155

https://goo.gl/gjjtCK

، (اخبار رسمی): اجاره خودرو کمیل با سابقه سال‌ها اجاره خودرو برند هیوندا، اکنون برای سهولت دسترسی اجاره‌گیرنده‌های خودرو این برند، اقدام به اجاره چندین برند این خودرو کرده است.

شرایط اجاره خودرو هیوندای
شرایط اجاره خودرو هیوندای
شرایط اجاره خودرو هیوندای
شرایط اجاره خودرو هیوندای
شرایط اجاره خودرو هیوندای
شرایط اجاره خودرو هیوندای

اجاره خودرو کمیل با بیش از چند سال سابقه در اجاره خودرو (رنت) یکی از برندهای محبوب در اجاره ماشین برند هیوندای است. این شرکت برای نیاز اجاره گیرنده‌ها از این برند محبوب چندین برند ایجاد کرده است که شامل اجاره خودرو سانتافه، اجاره خودرو توسان، اجاره ماشین جنسیس سدان، اجاره ماشین جنسیس کوپه، اجاره ولستر، کرایه ماشین سوناتا، اجاره خودرو النترا دارا است.

اجاره خودرو هیوندای

اجاره سانتافه

طراحی و عملکرد سانتافه با تفکر ایجاد آسایش و رفاه صورت گرفته است. کاربردی بودن خودرو و تجهیزات آن در لحظاتی که احساس نیاز می‌شود به کمک اجاره‌گیرندگان خواهد آمد. مشخصات فنی خودرو به صورتی است که در سفرهای درون شهری و خارج از شهر جوابگو است.

اجاره توسان

نسخه‌ی توسان واردشده به ایران، با پیشرانه‌ی ۲ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود که ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این در حالی است که نسل قبلی با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری ۱۸۲ اسب بخار در کشور به فروش می‌رسید. طبیعتا مدل جدید با شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۵ ثانیه، کندتر از مدل قبلی است؛ اما در عوض راندمان بهتری دارد و با میانگین مصرف سوخت ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، حدود یک لیتر کم‌مصرف‌تر شده است.

اجاره جنسیس سدان

هیوندای جنسیس سدان طراحی خارجی و داخلی مطلوبی دارد و با ورود به کابین آن، حس سوار شدن به یک خودرو لوکس به دست می‌آید. اما باید گفته شود جنسیس در کنار لیست بلند آپشن‌ها و همه نکات مثبتی که دارد، در زمینه کیفیت سواری و هندلینگ در مقابل بسیاری از رقبا از جمله تویوتا آریون حرفی برای گفتن ندارد.

هیوندای جنسیس سدان از نظر فنی، با جنسیس کوپه مشترک است و از یک موتور ۳٫۸ لیتری ۶ سیلندر با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۸ نیوتن متر گشتاور در هر دو این خودروها استفاده شده. این قدرت با وجود وزن بسیار بالا، شتاب و سرعت خوبی را برای جنسیس به ارمغان می‌آورد.

اجاره جنسیس کوپه

خودروی جنسیس کوپه در عمل نخستین خودروی کوپه و مبتنی بر دیفرانسیل عقب ساخته شده توسط شرکت هیوندای به شمار می‌رود. محصولی که اکنون چیزی نزدیک به یک دهه است در مطرح‌ترین بازارهای خودروی جهان حضور یافته و به خوبی امتحان خود را پس داده است. بد نیست به این نکته هم اشاره شود که نهاد و بنیان خودروی جنسیس کوپه در عمل براساس پلتفرم خودروی جنسیس شرکت هیوندای شکل گرفته است. موضوعی که در نام این خودرو نیز به خوبی ملاحظه می‌شود.

اجاره ولستر

هیوندای ولوستر – Hyundai Velsoter یک خودروی کوپه سه در است. از ابتدای عرضه این خودرو به بازار کشور، ظاهر جذاب و خاص آن باعث شد تا به سرعت در میان مردم شناخته شود. ابعاد و طراحی ولستر آن را یک خودروی شهری جوان پسند معرفی می‌کند در حالی پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مورد استفاده در ولستر، تا حدی دور از ذات این خودرو عمل می‌کند. البته موتور ۱٫۶ لیتری توربو شارژ نیز برای این خودرو ارائه شده است که حدود ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که در بازار ایران وجود ندارد.

کرایه ماشین سوناتا

سوناتا LF اگرچه نسل هفتم این سوناتا است و از مدل سوناتا YF جدیدتر است، اما هیچ وقت نتوانست فروش قبلی را تجربه کند و در مقایسه با کیا اپتیما به فروش مناسبی در ایران دست پیدا نکرد. هیوندای سوناتا LF از سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و در ایران به موتور ۲٫۴ لیتری مجهز شده است. سوناتا در ایران توسط آسان موتور عرضه می‌شود و از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی، سوناتا را باید یکی از کامل‌ترین خودروها در رده قیمت خود دانست. در ادامه مقایسه سوناتا LF با نسل قبلی آن را بیان شده است.

اجاره خودرو الانترا

اولین مدل هویندای الانترا (تلفظ صحیح واژه‌ی Elantra) در سال ۱۹۹۰ عرضه شد. این خودرو، در ابتدا یک سدان سایز متوسط بود که قابلیت‌های اسپرت قابل قبولی داشت و در نمونه‌ی ۱.۶ لیتری، می‌توانست با زمانی کمتر از ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. نسل اول النترا در بسیاری از کشورهای دنیا فروش قابل قبولی داشت و به تعداد نسبتا محدود، وارد ایران شد. با ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به کشور، نسل‌ دوم النترا در بازار ایران حضور نداشت؛ اما با نسل سوم و به نام هیوندای آوانته، تا همین چند سال پیش توسط کرمان موتور مونتاژ می‌شد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع ایرانی

۱-یک فقره چک به مبلغ خودروی اجاره‌ای

۲-کارت شناسایی معتبر

۳-گواهینامه

۴-«فقط و فقط» یکی از موارد ذیل:

- 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای اجاره خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

- سند ملکی به نام متقاضی

- توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع خارجی

۱- کارت شناسایی معتبر

۲- ویزا و پاسپورت متقاضی

۳- تصویر بلیط رفت و برگشت متقاضی

۴- گواهینامه

5- 10 درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اجاره خودرو به آدرس ejareh-khodro.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اجاره خودرو طباطبایی

اجاره خودرو طباطبایی با سالها تجربه در صنعت نسبتا نوپای اجاره خودرو یا همان رنت کار مفتخر است که بهترین خودروهای روز دنیا را با نازلترین قیمت و شرایط سهل و آسان در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد.

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]