اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712013494111160

بسته شگفت انگیز استعداد تحصیلی راه مناسبی برای کسب درصد بالای کنکور دکتری

استعداد تحصیلی را می‌توان شکوفا کرد

کد: 139712013494111160

https://goo.gl/KgYsXi

، تهران , (اخبار رسمی): بسته شگفت‌انگیز استعداد تحصیلی شامل 18 ساعت آموزش تصویری و کلاس‌های نکته تست رایگان و آزمون شبیه‌سازی شده آماده است تا درصد بالای استعداد تحصیلی را به ارمغان آورد.

استعداد تحصیلی راحت بگیر!
استعداد تحصیلی را می‌توان شکوفا کرد

بسته شگفت‌انگیز استعداد تحصیلی حاصل تلاش مولف کتاب‌های پرفروش استعداد تحصیلی، محمد وکیلی است

محمد وکیلی با سابقه 14 سال تدریس موفق در زمینه استعداد تحصیلی و مولف کتاب‌های پرفروش و مرجع استعداد تحصیلی برای داوطلبان کنکور دکتری بسته‌ای شگفت‌انگیز را آماده کرده است که ماحصل تلاش‌های او است.

این بسته شامل 18 ساعت آموزش با به روزترین و خلاقانه‌ترین متدها به همراه جزوه کامل خود داوطلبان کنکور دکتری  را از کلاس‌های کنکور بی‌نیاز خواهد کرد، همچنین کلاس‌های رفع اشکال آنلاین به همراه آزمون شبیه‌سازی شده این نکته بسیار مهم را تحت پوشش قرار می‌دهد که داوطلبان می‌توانند از هر کجای کشور به صورت آنلاین در کلاس‌ها شرکت کرده و با استاد در ارتباط باشد، همچنین آزمون شبیه سازی شده معیار مناسبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت داوطلبان کنکور دکتری است تا با برنامه‌ریزی دقیق‌تر درصد بالایی را کسب کند.

بسته استعداد تحصیلی علاوه بر موارد فوق، دی وی دی برنامه‌ریزی کنکور و جزوه آن و همچنین فلش‌کارت برای مرور سریع‌تر را در ایام نزدیک کنکور دارا است و در آخر بازی هوش موجود در بسته اوقات فراغت شخص را نیز همراه استعداد می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این بسته استعداد تحصیلی می‌توانند به سایت estedadtahsili.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش