اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971202349467871

سمینارهای رایگان تخصصی هدیه ویژه روز مهندس

کد: 13971202349467871

https://goo.gl/1Mubx3

، تهران , (اخبار رسمی): سمینارهای تخصصی حوزه مهندسی هدیه‌ای ویژه از موسسه سرا به تمام فعالان این عرصه است تا فرصتی برای رشد و پیشرفت جامعه مهندسی فراهم شود.

سمینارهای رایگان تخصصی هدیه ویژه روز مهندس (محاسبات - متره - طراحی داخلی)
مجموعه سمینارهای رایگان به مناسبت روز مهندس (محاسبات، متره، طراحی داخلی)

به مناسبت روز مهندس سمینارهای تخصصی در حوزه آزمون محاسبات، متره برآورد، طراحی داخلی و دکوراسیون به صورت رایگان برگزار می‌شود

موسسه سرا جهت بهبود دانش و پیشرفت خدمات مهندسی، سمینارهای تخصصی را برای گروه‌های مختلف برگزار می‌کند. این سمینارها به مناسبت روز مهندس به صورت کاملا رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

سمینار «موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکترخلوتی»:

این سمینار ویژه داوطلبان آزمون محاسبات است. در این سمینار می‌توان از 18 سال تجربه و نکات مهم و کلیدی که دکتر خلوتی برای قبولی در آزمون محاسبات ارائه می‌دهد بیشترین استفاده را ببرد و به راحتی در آزمون سال بعد موفق شود.

سمینار «تفسیر فهرست بها، متره و صورت وضعیت»:

این سمینار کمک می‌کند تا برای یادگیری اصول متره‌نویسی و آشنایی با پارامترهایی که کمک می‌کند افراد به عنوان یک مترور حرفه‌ای مشغول به کار شوند در این سمینار حاضر شوند. مهندس رضایی در این سمینار شرکت کنندگان را با شیوه‌های صحیح متره نویسی، مبانی کار با فهرست بها و صورت وضعیت‌نویسی آشنا خواهد کرد.

سمینار «آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان»:

شیوه‌های صحیح طراحی داخلی، روش‌های حرفه‌ای جذب کارفرما و شناخت حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای حوزه طراحی داخلی توسط مهندس فاضلی راد ارائه می‌شود. این سمینار بسیار کاربردی و پویا خواهد بود و شرکت کننده در پایان آموزش‌های ویژه‌ای دریافت خواهند کردکه می‌تواند مقدمه حرفه‌ای‌تر شدن آنها شود. (این سمینار برای مهندسان تمام رشته‌ها کاربرد دارد.)

زمان برگزاری سمینارها به شرح زیر است:

سمینار موفقیت در آزمون محاسبات از زبان دکتر خلوتی: شنبه 11 اسفند، ساعت 17 الی 19، دفتر موسسه سرا (تهران)

سمینار تفسیر فهرست بها، متره و صورت وضعیت: یکشنبه 5 اسفند، ساعت 17 الی 19، دفتر موسسه سرا (تهران)

سمینار آشنایی با معماری داخلی به همراه آموزش اصول چیدمان مبلمان: سه شنبه 7 اسفند، ساعت 17 الی 19، دفتر موسسه سرا (تهران)

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و حضور در سمینارها می‌توانند با تلفن‌ 22638713 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سرا

موسسه تخصصی سرا با هدف اصلی پرورش توانمندیها و ارتقا سطح دانش حرفه ای مهندسان ومتخصصان حوزه صنعت ساختمان وبارویکرد انتقال دانش فنی وتکنولوژیهای نوین مرتبط با سازه،زلزله و سایر گرایش های مهندسی ساختمان ،درزمینه های آموزشی وپژوهشی از یک سو وارائه خدمات تخصصی فنی ومهندسی توسط متخصصین و مشاوران عالی از سوی دیگر به مدیریت آقای دکتر امیرحسین خلوتی فعالیت می نماید. در همین راستا مؤسسه سرا خدمات آموزشی خود را به شرح زیر ارائه می‌نماید: • برگزاری دوره‌های آنلاین • برگزاری دوره‌های ارتقاء پروانه اشتغال ویژه کاردان‌های فنی ساختمان همچنین مؤسسه سرا منطبق بر نیاز روز کلیۀ دست‌اندرکاران صنعت ساختمان دوره‌های متنوع و کاربردی را در همۀ سطوح و به صورت تخصصی در دپارتمان‌های مختلف طراحی و تدوین نموده است *** سرا قطب محاسبات سازه کشور ***

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش