اطلاعات تماس
  • 021385*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971202349539038

به همت موسسه تحقیاتی برهان مجیدی و در 8 اسفند 97

دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته برگزار می‌شود

کد: 13971202349539038

https://goo.gl/R8Z5zZ

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته با حضور اساتید برتر و مخاطبان این حوزه در تاریخ 8 اسفند 97 برگزار می‌شود.

دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته برگزار می‌شود
سمینار اعترافات یک میلیونر خود ساخته

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیاتی برهان مجیدی، دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته با حضور اساتید برتر و مخاطبان این حوزه در تاریخ 8 اسفند 97 به میزبانی موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران توسط این شرکت برگزار می‌شود.

برهان مجیدی مدیر عامل موسسه تحقیاتی برهان مجیدی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جوانان جامعه ی ایرانی بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کارآفرینی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

برهان مجیدی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در شرایط بحرانی فعلی تمرکز تمامی اساتید باید بر روی ارتقا مهارت‌ها و دانش کاربردی برای جوانان جامعه باشد.

وی مدرسان دوره آموزشی اعترافات یک میلیونر خود ساخته را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: برهان مجیدی، فرشید نادری نژاد و غلامرضا شجاعی همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: ما به دنبال راه اندازی دوره ای جامع و کامل با حضور تمامی مدرسان به نام کشور هستیم تا بتوانیم ایرانی زیباتر و ثروتمندتر از حال بسازیم.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه 39 هزار تومان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت borhanmajidi.ir مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09359593131 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ستاره ی برهان اسیا

همیشه آرزو داشتم تا حدی ثروتمند و بزرگ شوم که تمام نزدیکانم به آشنایی با من افتخار نمایند . اما هیچ منبعی برای آموزشم نیافتم ...حال خود منبعی شدم تا به کسانی که مثل من فکر میکنند کمک نمایم برهان مجیدی جوان ترین میلیاردر ایران

اطلاعات تماس
  • 021385*****
[نمایش اطلاعات]