اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712033495910609

با حضور اساتید و کارشناسان حوزه‌ی بازار سرمایه:

همایش «برترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» 16 اسفند 97 برگزار می‌شود

کد: 139712033495910609

https://goo.gl/UACR2j

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «برترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» با هدف «طراحی سبد سرمایه گذاری شخصی در سال 98»، 16 اسفند 97 در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا در شیراز برگزار می‌شود. امکان حضور در این همایش همزمان به صورت وبینار آنلاین برای همه افراد در سراسر کشور وجود داد.

همایش «برترین حوزه های سرمایه گذاری در سال 98» 16 اسفند 97 برگزار می‌شود
وبینار آموزشی و تحلیلی باعنوان: سال 98 کجا سرمایه گذاری کنیم. با هدف طراحی سبد سرمایه گذاری شخصی

توقف آموزش در بحران اقتصادی همانند خاموش کردن چراغ در زمان شدت گرفتن تاریکی در رانندگی است! در شرایط بحرانی افراد برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار به اطلاعات و راهکارهای ویژه‌ای نیاز دارند

به گزارش دبیرخانه همایش برترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98، این همایش که توسط کارگزاری سهم آشنا برگزار می‌شود، میزبان کارشناسان و اساتید حوزه‌ی بازار سرمایه با هدف معرفی برترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و طراحی سبد سرمایه‌گذاری شخصی در سال 98 خواهد بود.

دکتر آرش یزدانی، دبیر این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «از ابتدای سال 97 تا پایان دی ماه سکه 147%، دلار 134% و شاخص بورس 72% بازده داشته است. کسانی که دارایی ریالی داشتند بازنده بزرگ این جابجایی ثروت بودند! در بحران‌های اقتصادی یک جابجایی عظیم ثروت اتفاق می‌افتند. این جابجایی از جیب 90 درصد مردم به جیب 10 درصد افراد خواهد بود. در بحران مالی، چه در حوزه سرمایه‌گذاری و چه در زمینه کسب‌وکار پول در آوردن سخت‌تر می‌شود، این شرایط سخت به زیان اکثریت مردم خواهد بود اما برای 10 درصد برتر این حوزه‌ها یک فرصت طلایی برای ثروتمندتر شدن است .»

دکتر آرش یزدانی در این زمینه افزود: «توقف آموزش در بحران اقتصادی همانند خاموش کردن چراغ در زمان شدت گرفتن تاریکی در رانندگی است! در شرایط بحرانی افراد برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و کسب و کار به اطلاعات و راهکارهای ویژه ای نیاز دارند که با مشورت با کارشناسان خبره این حوزه‌ها حاصل شده باشد.»

همایش برترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98 که برای اولین بار در شیراز  برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا با همکاری گروه تحلیلی سایت تحلیل آنلاین، پکیج تحلیلی کاملی از وضعیت آینده بازار طلا، ارز، بورس و مسکن در اختیار مخاطبان قرار دهد.

دکتر یزدانی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «در این همایش همزمان به صورت وبینار آنلاین برگزار می‌شود و همه افراد از سراسر کشور امکان حضور مجازی در این همایش را خواهند داشت. هدف این همایش ارائه راهکارهای عملی برای طراحی سبد سرمایه‌گذاری شخصی مخاطبان در سال آینده است. علاوه بر این شرکت‌کنندگان در این همایش پس از پایان رویداد یک پکیج تحلیل کامل به صورت مکتوب دریافت خواهند کرد همچنین ویدئوی کامل همایش برای همه شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش:

دبیر این همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی برشمرد:

  • پیش بینی بازار طلا و ارز در سال 98
  • تحلیل بازار سهام و معرفی صنایع و سهام برتر در سال 98
  • تحلیل صنعت ساختمان و رویکردهای پیشنهادی برای فعالان بازار مسکن
  • تحلیل فضای کسب و کار و ارائه کارآمدترین استراتژی‌ها در شرایط رکود

سخنرانان اصلی همایش:

  • دکتر آرش یزدانی (مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی و مدیر شعبه کارگزاری سهم آشنا در شیراز)
  • مهندس علی صادقی (کارشناس ارشد اقتصاد و مدرس و تحلیلگر بنیادین)
  • مهندس احمد اکبری (مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی، مهندس صنایع و فعال حوزه مسکن)

همایش برترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری در سال 98، در روز 16 اسفند 97، ساعت 17 الی 20 در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا در شیراز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت www.tahlilonline.com مراجعه و یا با شماره تلفن02128426211 (دفتر سایت تحلیل آنلاین) یا با شماره 07136252411 (دفتر شرکت کارگزاری سهم آشنا در شیراز) تماس حاصل کنند.

همچنین جهت ثبت نام در وبینار آنلاین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://evand.com/tahlilonline  اقدام کنند.

وبینار تحلیلی و آموزشی برترین حوزه های سرمایه گذاری در سال 98 با هدف طراحی سبد سرمایه گذاری شخصی

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تحلیل آنلاین

تیم تحلیل آنلاین متشکل از 10 نفر تحلیلگر حرفه ای و شناخته شده در بازارهای مالی و در حوزه کسب و کار است. مهم ترین ماموریت ما آموزش تخصصی و حرفه ای برای تمامی فعالان حرفه ای در زمینه سرمایه گذاری و کسب ها می باشد. جامع ترین تحلیل های بنیادین و تکنیکال را در تمام بازارهای مالی و در هز زمینه ای از کسب برای شما فراهم می کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]