اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971203349617753

هزینه ترجمه متون تخصصی در پارس ترنس چگونه تعیین می‌شود؟

کد: 13971203349617753

https://goo.gl/FWqWMF

، شیراز , (اخبار رسمی): در ترجمه متون تخصصی عوامل مختلفی برای قیمت‌گذاری لحاظ می‌شود در این مقاله از پارس ترنس این عوامل معرفی شده‌اند.

هزینه ترجمه متون تخصصی در پارس ترنس چگونه تعیین می شود؟
هزینه ترجمه متون تخصصی در پارس ترنس چگونه تعیین می‌شود؟

زبان متن

زبان متن در واقع همان زبان مبدا و مقصد است. به عنوان مثال ترجمه انگلیسی به فارسی یا بالعکس که در هر کدام از این حالات هزینه متفاوت خواهد بود. هزینه ترجمه از زبان فارسی به دیگر زبان‌ها بیشتر خواهد بود. 

تعداد کلمات

یکی از معیارهای تعیین قیمت ترجمه متون تخصصی در پارس ترنس، تعداد کلمات متن مبدا است. مسلم است که هرچه تعداد کلمات بیشتر باشد هزینه ترجمه متون تخصصی نیز بیشتر خواهد بود.

زمان ترجمه

در سایت‌های ترجمه زمان و هزینه ترجمه رابطه معکوس دارند یعنی هر چه زمان تحویل سفارش کمتر باشد، هزینه ترجمه بیشتر محاسبه می‌شود که دلیل آن نیز فشار کاری بیشتر روی مترجم در انجام سفارشاتی است که زمان محدودتری دارند و به همین علت است که مراکز ارائه کننده خدمات ترجمه، در سفارشات فوری ترجمه، هزینه بیشتری برای مشتریان اعمال می‌شود.

زمینه ترجمه

زمینه یا رشته تخصصی متن عامل دیگری است که در محاسبه هزینه ترجمه متون تخصصی در پارس ترنس تاثیرگذار است. ترجمه متون رشته‌هایی که اصطلاحات تخصصی بیشتری در آن‌ها وجود دارد و یا تعداد مترجمان تخصصی در آن رشته‌ها کمتر است؛ دشوارتر بوده و هزینه ترجمه تخصصی این متون نیز بیشتر خواهد بود. مثلا ترجمه متون پزشکی، حقوقی و فلسفی.

پارس ترنس که از تیرماه ۹۶ فعالیت خود را در زمینه خدمات ترجمه آنلاین آغاز کرده همواره به دنبال ایجاد شرایط بهتر برای مشتریان و همچنین مترجمان بوده است چرا که اعتقاد درد انعطاف، کیفیت و توجه به خواسته‌ها رمز ماندگاری است. در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره شده است:

مطابقت دادن خود با درخواست مشتری: در برخی اوقات مشتریان درخواست‌هایی دارند که با روند کاری پارس ترنس برای انجام سفارشات عادی متفاوت است. به عنوان مثال تحویل بخش‌هایی از ترجمه در زمان‌های مقرر. یا درخواست دانلود مقاله در حوزه‌ای خاص و ارسال به مشتری جهت تایید مقاله و ترجمه آن از سوی پارس ترنس. پارس ترنس سعی کرده که تا حد امکان انعطاف به خرج داده و خود را با درخواست مشتری تطبیق دهد.

لحاظ کردن هزینه بسیار مناسب برای سفارشات فوری: در بیشتر مراکز ترجمه برای سفارشات ترجمه فوری مقاله، متن و کتاب، هزینه‌ای دو یا چند برابر برای مشتریان اعمال می‌کند که پارس ترنس با افزایش هزینه‌ای اندک این سفارشات را مدیریت می‌کند. این افزایش هزینه ترجمه متون تخصصی نیز به جهت بالا بردن دستمزد مترجم بابت فشرده بودن سفارش در نظر گرفته می‌شود چرا که در سفارشات فوری، فشار کاری روی مترجم بیشتر خواهد بود.

ثبت سفارش ترجمه از روش‌های درخواستی مشتری: ثبت سفارش از طریق سایت پارس ترنس بسیار ساده است اما در برخی موارد مشتریان تمایل دارند تا متن خود را به دلایلی مثل بالابودن حجم فایل، از طریق پیام رسان‌ها یا ایمیل ارسال و سفارش خود را ثبت کنند که این امکان برای این مشتریان فراهم شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان