دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل هکاهلث ۲۰۱۹ در حوزه سلامت

کد: 139712033496311016

https://goo.gl/dPA5Z7

، کیش , (اخبار رسمی): دومین ماراتن برنامه‌نویسی موبایل هکاهلث با 600.000.000 ریال جایزه نقدی در کیش برگزار می‌شود. فعالان حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه می‌توانند با ورود به سایت www.Hackahealth.org و با ارائه تاریخچه فعالیت خود در تیم‌های چهار الی شش نفره از تاریخ 26 دی الی 10 اسفندماه 1397، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل در حوزه سلامت (هکاهلث ۲۰۱۹)
دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل هکاهلث ۲۰۱۹ در حوزه سلامت

دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل هکاهلث با 600.000.000ریال جایزه نقدی در کیش برگزار خواهد شد.

هکاتون یک کلمه‌ی مرکب از دو واژه‌ی هک (Hack) و ماراتون (Marathon) است. همان‌طور که از نام این دسته رویدادها پیدا است، هکاتون‌ها در ابتدا رقابت‌هایی برای هک و نفوذ به سیستم‌ها بوده‌اند اما به تدریج و با فراگیرتر شدن آن‌ها به رقابت‌هایی برای تولید نرم‌افزارهای کاربردی تبدیل شدند. در ایران هم چند سالی است که گردهمایی‌های مختلفی در زمینه برنامه‌نویسی برگزار می‌شود و برنامه‌نویسان از سراسر ایران گرد هم جمع می‌شوند و با چالش‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند.

هکاهلث که رویداد ماراتن برنامه نویسی سلامت است برای اولین بار در خاورمیانه سال 2016 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

دکتر علی سلک غفاری رییس پردیس بین‌الملل صنعتی شریف اعلام کرد: دومین ماراتن برنامه نویسی موبایل هکاهلث با هدف برطرف کردن تعدادی از چالش‌های حوزه سلامت ایران و با مشارکت نخبگان و صاحب‌نظران جوان حوزه برنامه‌نویسی و بهداشت و درمان کشور و با حضور 25 تیم به میزبانی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در کیش و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان منطقه آزاد کیش، طی سه روز از تاریخ 7 الی 9 اردیبهشت سال 1398 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جزیره کیش می‌تواند به‌عنوان پل ارتباطی برای ورود نخبگان و تکنولوژی‌های روز دنیا معرفی شود، اظهار داشت دانشگاه صنعتی شریف در این زمینه پشتوانه و تجربه بسیار خوبی در حوزه کارآفرینی و مراکز شتاب‌دهی دارد.

دکتر غفاری جوایز تیم های برتر در این ماراتن را به شرح زیر اعلام کرد:

 جایزه تیم اول:

300.000.000ریال وجه نقد

جایزه تیم دوم:

200.000.000ریال وجه نقد

جایزه تیم سوم:

100.000.000ریال وجه نقد

و جوایز غیرنقدی برای دیگر تیم‌ها شامل یک سفر سه روزه به جزیره هندورابی، یک سفر سه روزه به جزیره کیش خواهد بود.

همچنین برای رفاه تیم‌های شرکت کننده امکاناتی همچون کمپ استراحت شبانه، صبحانه، نهار، شام و تور کیش‌گردی تدارک دیده شده است.

وی افزود: فعالان حوزه برنامه‌نویسی تلفن همراه می‌توانند با ورود به سایت www.Hackahealth.org و با ارائه تاریخچه فعالیت خود در تیم‌های چهار الی شش نفره از تاریخ 26دی الی 10 اسفندماه 1397، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویداد ماراتُن برنامه نویسی موبایل در حوزه سلامت هاکاهلث 2019

هاکاهلث یک رویداد سه روزه برنامه نویسی است رقابت‌های هکاتون با موضوعات مختلفی برگزار می‌شوند اما هدف اصلی چالش‌ها، تولید نرم‌افزاری مفید و کاربردی است

اطلاعات تماس
  • 091610*****
[نمایش اطلاعات]