اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712043499811179

ایران مدیر خوب می‌خواهد

ایران مدیر با هدف توسعه‌ی کاربرد مدیریت در کسب‌وکارها آغاز به‌کار کرد

کد: 139712043499811179

https://goo.gl/k7NHnf

، تهران , (اخبار رسمی): ایران مدیر به عنوان یک وب‌سایت محتوای مدیریتی با هدف توسعه و ترویج کاربرد مدیریت در کسب‌وکارها فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

ایران مدیر با هدف توسعه‌ی کاربرد مدیریت در کسب‌وکارها آغاز به‌کار کرد
وب سایت محتوای مدیریت ایران مدیر

ایران مدیر به عنوان یک وب‌سایت محتوای مدیریتی با هدف توسعه و ترویج کاربرد مدیریت در کسب‌وکارها فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

این پایگاه محتوایی با شعار «ایران مدیر خوب می‌خواهد» فعالیت خود را با تمرکز بر چهار موضوع اصلی بازاریابی، استراتژی، رهبری و توسعه فردی آغاز کرده و در تلاش است بتواند ضمن بومی‌سازی مفاهیم و موضوعات مدیریتی با نمونه‌های ایرانی، بستر توسعه و کاربرد علوم مدیریت در کسب‌وکارهای ایرانی را فراهم کند.

مخاطبان هدف ایران مدیر و محتواهای تولیدی آن، کارشناسان، مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کشور هستند که هر یک به فراخور نیازمندی‌های خود می‌توانند با مفاهیم و ابزارهای مدیریتی آشنا شده و ضمن مطالعه نمونه‌های موردی موفق از این تجربه در توسعه و رشد کسب‌وکار خود بهره‌مند شوند.

حوزه فعالیت‌های ایران مدیر به شرح زیر است:

  • آموزش و ترویج مبانی علمی مدیریت
  • موردپژوهی نمونه‌های ایرانی
  • انتشار محتوای صاحب‌نظران مدیریت و کسب‌وکار

ایران مدیر خوب می‌خواهد، چشم انداز ایران مدیر برای آینده کسب‌وکارهای کشور است.

امید است با همیاری و کمک مخاطبان ایران مدیر بتواند از طریق تولید محتوای با کیفیت و کاربردی در شاخه‌های مختلف مدیریت کسب‌وکار، در توسعه تعریف و اجرای فعالیت‌های دانش‌محور در اداره کسب‌وکارهای کشور، ارزش خلق کرده و گامی هرچند کوچک در این حوزه بردارد.

تیم استارتاپ ایران مدیر با آدرس وب‌سایت www.iranmodir.com از گردهمایی دو گروه متخصص حوزه محتوای دیجیتال و محتوای مدیریت تشکیل شده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران مدیر | IranModir

ایران مدیر به عنوان یک وب‌سایت محتوای مدیریتی با هدف توسعه و ترویج کاربرد مدیریت در کسب‌وکارها فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این پایگاه محتوایی با شعار “ایران مدیر خوب می خواهد” فعالیت خود را با تمرکز بر چهار موضوع اصلی بازاریابی، استراتژی، رهبری و توسعه فردی آغاز کرده و در تلاش هست بتواند ضمن بومی سازی مفاهیم و موضوعات مدیریتی با نمونه‌های ایرانی، بستر توسعه و کاربرد علوم مدیریت در کسب‌وکارهای ایرانی را فراهم نماید. مخاطبان هدف ایران مدیر و محتواهای تولیدی آن، کارشناسان، مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کشور می باشند که هر یک به فراخور نیازمندی‌های خود می توانند با مفاهیم و ابزارهای مدیریتی آشنا شده و ضمن مطالعه نمونه‌های موردی موفق از این تجربه در توسعه و رشد کسب‌وکار خود بهره‌مند شوند. حوزه فعالیت‌های ایران مدیر به شرح زیر است: آموزش و ترویج مبانی علمی مدیریتموردپژوهی نمونه‌های ایرانیانتشار محتوای صاحب‌نظران مدیریت و کسب‌وکار

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی