اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971205350469721

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران

کد: 13971205350469721

https://goo.gl/q5BjXf

، تهران , (اخبار رسمی): طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۱۷ هزار و ۹۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۱۷ میلیارد ریال معامله شد.

رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران
رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالای ایران

در این تالار ۲۰۰ هزار و ۲۰ تن فولاد، ۸ هزار و ۱۱۰ تن مس، ۴ هزار و ۵۰۰ تن آلومینیوم، ۱۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن، ۵ هزار تن سنگ آهن و ۱۳۵ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۴۱ هزار و ۴۴ تن انواع کالا به ارزش ۱۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۶۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵۴ هزار و ۹۷۷ تن قیر، ۸۵ هزار و ۳۵۷ تن مواد پلیمری، ۳۰ هزار و ۵۸۰ تن مواد شیمیایی، ۱۴۰ تن آرگون، یک هزار و ۱۰۰ تن گوگرد و یک هزار و ۴۳۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله یک هزار و ۳۱۴ تن ذرت دانه ای بود. همچنین ۴۰ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه