اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980520394339721

سندیکای بیمه گران با اصلاح اساسنامه تقویت خواهد شد

کد: 13980520394339721

http://bit.ly/31AsjJs

، تهران , (اخبار رسمی): اصلاحات اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران با هدف تقویت این نهاد فنی و تخصصی صورت گرفته و هدف نهایی ارتقای سطح کمی و کیفی صنعت بیمه است.

سندیکای بیمه گران با اصلاح اساسنامه تقویت خواهد شد
سندیکای بیمه گران با اصلاح اساسنامه تقویت خواهد شد

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا) به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در جمع اعضای شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه در حوادث گوناگون نظیر سیل اخیر توان بالا و ظرفیت مثال زدنی خود را نشان داده و پرداخت بیش از یکصد و چهل و دومیلیارد تومان خسارت به زیاندیدگان سیل در استان های آسیب دیده این حقیقت را به اثبات می رساند که صنعت بیمه می تواند با همدلی و هم افزایی، گام های بلندی بردارد.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت موضوع توانمندسازی در صنعت بیمه و افزایش سه برابری ذخیره گیری شرکت ها برای اولین بار در سال جاری، خاطرنشان کرد: ذخیره گیری مناسب شرکت های بیمه و حرکت به سمت کاهش کسری ذخایر از زمینه های ثبات در این صنعت به شمار می رود.

رییس شورای عالی بیمه تصریح کرد: سودآوری بنگاه های اقتصادی یک اصل است اما پایداری شرکت ها موضوع مهمتری است که باید در صنعت بیمه با جدیت بیشتری دنبال شود.

سلیمانی با تبریک روزخبرنگار از قابلیت های رسانه های گروهی کشور برای آگاهی بخشی در حوزه بیمه به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم صدای صنعت بیمه را به گوش همگان برسانیم و رسانه در این میان یک پل ارتباطی مطمئن به شمار می آید.

وی به نقش موثر بیمه هوشمند در افزایش توانگری مالی شرکت های بیمه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه صنعت بیمه در این عرصه نیز پیشرو به حساب می آید و در همین راستا برای دومین سال رتبه نخست برترین سازمان دولتی در زمینه فن آوری اطلاعات را به خود اختصاص داده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از گسترش فعالیت های بیمه ای در کشور به موضوع بازارسازی در کشورهای همسایه پرداخت و از سوریه به عنوان یک بازار بالقوه یاد،کرد و افزود: صنعت بیمه باید نگاه ویژه تری به بازارهای بین المللی بخصوص کشورهای دوست و همسایه داشته باشد و با تولید ثروت در این عرصه، نقش پررنگ تری را در اقتصاد کلان ایفا کند.

وی در پایان از اعضای سندیکای بیمه گران ایران بعنوان یک نهاد تخصصی بیمه ای خواست که در انتخاب دبیر کل نیز وضعیت حرفه ای و نگاه تخصصی خود را حفظ و تقویت کنند.

شایان ذکر است در این نشست تنی چند از مدیران عامل شرکت های بیمه، مدیرعامل صندوق تامین خسارات بدنی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار