اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053509210772

تجربه نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل با هم سایت

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل یا نصب به ازای پرداخت با تیم هم سایت

کد: 139712053509210772

https://goo.gl/c1wCg6

، تهران , (اخبار رسمی): نصب تضمینی اپلیکیشن که به نصب به ازای پرداخت نیز معروف است یکی از بهترین راهکارها برای بالا بردن نصب و پیشرفت اپلیکیشن‌ است. هم سایت به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با نصب تضمینی در هم سایت به آنها به ازای هر نصب هزینه پرداخت می‌شود که این هزینه برحسب نوع، حجم فایل و کیفیت اپلیکیشن متغیر است.

نصب تضمینی اپلیکیشن موبایل یا پرداخت به ازای نصب را با هم سایت انجام دهید
نصب تضمینی اپلیکیشن با هم سایت

هم سایت به کاربران خود این امکان را می‌دهد که با نصب تضمینی در هم سایت به آنها به ازای هر نصب هزینه پرداخت می‌شود که این هزینه برحسب نوع، حجم فایل و کیفیت اپلیکیشن متغیر است.

نصب تضمینی اپلیکیشن چیست؟

نصب تضمینی اپلیکیشن که در بین برخی از کاربران نیز به نصب به ازای پرداخت هم معروف است یکی از راهکارها و معیارها برای پیشرفت کردن اپلیکیشن‌ها و بالا بردن تعداد نصب اپلیکیشن است. در نصب تضمینی اپلیکیشن این هزینه‌ها بر حسب نوع و کیفیت اپلیکیشن و حجم فایل اپلیکیشن‌ها متغیر است معیارهای شمارش در نصب تضمینی اپلیکیشن می‌تواند براساس تب استریم و گوگل آنالیتیک و پنل پوشه و همچنین می‌تواند براساس شماره رندهای شخصی باشد.

با توجه به رشد روز افزون اپلیکیشن‌ها در دنیای رقابتی امروز یکی از روش‌های موثر برای معرفی اپلیکیشن و فروش زیاد آن و در نتیجه به دست آوردن سود زیاد، نصب تضمینی اپلیکیشن است که برای نصب تضمینی از روش‌های مختلف تبلیغ استفاده می‌شود. برای تبلیغ انواع اپلیکیشن راه‌های مختلفی وجود دارد.

پارامترها و استانداردها در نصب تضمینی اپلیکیشن:

شمارش بر اساس پنل پوشه

شمارش بر اساس تپ استریم

شمارش بر اساس گوگل آنالتیک

شمارش بر اساس شمارنده‌های شخصی

تیم هم سایت متعقد است که به صورت کاملاً ساده و واضح توانایی برای جذب هدفمند نصب برای اپلیکیشن را دارد و برای انجام این کار از بهترین روش‌های تخصصی تبلیغ توسط کادری مجرب و کار آزموده بهره می‌برد.

راه‌های افزایش نصب تضمینی اپلیکیشن به صورت طبیعی:

تیم هم سایت برای جذب هدفمند و طبیعی در نصب و تبلیغات اپلیکیشن‌های اندروید را تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌داند. (این نوع تبلیغات به علت دسترسی و امکان فیلتر بازار هدف، می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد.)

انتشار اپلیکیشن در اینستاگرام و تلگرام یکی از پیشنهادهای هم سایت برای نصب تضمینی اپلیکیشن است. (تلگرام قدرت بیشتری نسبت به تبلیغات اینستاگرام جهت افزایش تعداد نصب اپلیکیشن خواهد داشت.)

یکی دیگر از راه‌های افزایش آمار دانلود اپلیکیشن اندروید و آی او اس، تبلیغات و معرفی اپ در وب سایت‌های پربیننده است که تیم هم سایت، تبلیغ در وب سایت‌ها را پیشنهاد می‌کند.

قیمت و هزینه نصب تضمینی اپلیکیشن

تیم هم سایت بر سه اساس هزینه و قیمت نصب تضمینی اپلیکیشن را محاسبه می‌کند: 

1- حجم اپلیکیشن: هر چه حجم اپلیکیشن کمتر باشد فرایند دانلود و به طبع آن نصب ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

2- موضوع اپلیکیشن: همانطور که گفته شد هنگامی که برای فرد پیام نصب ارسال می‌شود چیزی که باعث می‌شود مخاطب گزینه نصب را انتخاب کند، موضوع آن است پس در انتخاب موضوع دقت شود تا باعث افزایش نصب اپلیکیشن شود.

3- دسترسی‌ها: همه وقتی که یک اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب می‌کنند برای ورود به آن پیامی مبنی بر دسترسی برنامه به گالری پیام‌ها و قسمت‌های دیگر به چشم می‌گیرند. هر چه مقدار این دسترسی‌ها کمتر باشد تمایل برای نصب بیشتر است. بنابراین برای افزایش نصب اپلیکیشن باید این مورد را هم از نظر دور نگه نداشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی