اطلاعات تماس
  • 05137613647 091521*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053510311205

آغاز فروش ویژه وسایل آتش بازی فروشگاه رنگارنگیو

فروش وسایل آتش بازی (مجاز وکم خطر) در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو

کد: 139712053510311205

https://goo.gl/gaw5fy

، (اخبار رسمی): با نزدیک شدن به چهارشنبه سوری که یکی از قدیمی ترین مراسم ما ایرانی ها محسوب می شود .وسایل آتش بازی مختلفی در بازار ها به فروش میرسد . فروشگاه رنگارنگیو به مناسبت ایام چهارشنبه سوری فروش ویژه محصولات آتش بازی (مجاز) خود را آغاز نموده است . آغاز فروش محصولات آتش بازی در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو.

فروش وسایل آتش بازی (مجاز وکم خطر)  در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو
فروش وسایل آتش بازی (مجاز وکم خطر) در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو
فروش وسایل آتش بازی (مجاز وکم خطر)  در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو
فروش وسایل آتش بازی (مجاز وکم خطر) در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو

شما میتوانید با مراجعه به سایت رنگارنگیو با انواع وسایل آتش بازی آشنا شوید و نحوه استفاده از آنها را آموزش ببینید.

مراسم چهار شنبه سوری یکی از سنتی ترین مراسم  ایرانیان می باشد و هر ساله در چهارشنبه آخر سال ما این روز را جشن میگیریم .ولی حوادث این روز بعضا کام مارا تلخ میکند و شادی سال نورا از خیلی از خانواده های ایرانی میگیرد.

از چندین سال پیش مواد محترقه دست‌ساز و صنعتی چینی مصرف بسیار زیادی داشتند و به علت ارسال با کشتی و زمان زیاد رسیدن آن‌ها خیلی از این مواد بسیار ناامن و یا خراب بودند و همیشه نگرانی زیادی برای استفاده از این مواد وجود داشت همچنین این ترقه‌ها نزدیک ماه‌های پایانی سال که منتهی به جشن چهارشنبه‌سوری بود بسیار گران می‌شد و ترقه‌های جعلی بازار را دربرمی گرفت.

در حال حاضر  با پیشرفت کشور عزیزمان در این صنعت  و افزایش مصرف آتیش بازی در جشن‌ها و افتتاحیه‌ها شرکت ایرانی نارگستر اقدام به تولید وسایل آتش‌بازی‌  بی‌خطر ، ارزان و بسیار زیبایی کرده است.این شرکت تنها شرکت دارای استاندارد ایران و اروپا است که با تنوع بالا آتش‌بازی را در اختیار ایرانیان قراردادِ است.این آتش‌بازی‌ها ایرانی  داری صدای کنترل‌شده و کمی هستند  و بهترین ویژگی آنها امن بود  است به این معنی که این وسایل منفجر نمی شوند پس خطر خیلی کمی را دارند .همچنین در ماه‌های آخر سال قیمت این آتیش بازی ها تغییر نمی‌کند . با استفاده از آتش‌بازی‌های سردو گرم جشن  بی‌خطر ، زیبا و لذت‌بخشی را داشته باشد

فروش ویژه محصولات آتش بازی مجاز  مخصوص جشن ها ، مراسم ها و چهارشنبه سوری در فروشگاه اینترنتی رنگارنگیو انجام می شود .به نقل از جناب آقای حسین خدابخشی مدیریت فروشگاه رنگارنگیو با توجه به نزدیک شدن به جشن ملی چهارشنبه سوری ، این مجموعه تصمیم به عرضه محصولات مجاز و بی خطر آتش بازی با قیمت بسیار مناسب گرفته است تا تمام خانواده های ایرانی بتوانند جشن انتهای سال خود را به زیباترین و بی خطر ترین شکل ممکن برگزار کنند. شما میتوانید با مراجعه به وب سایت www.rangarangio.com در قسمت آتش بازی یک خرید راحت و بدون دردسر انجام دهید.در فروشگاه  رنگارنگیو انواع  مختلفی از وسایل آتش بازی موجود می باشند و شما می توانید انواع آبشار ها،کهکشان ها(آتش بازی هوایی)، موشک ها، دود های رنگی و بالن های آرزو را از سایت رنگارنگیو خریداری کنید.

همچنین شما میتوانید با مطالعه بیشتر درمورد آتش بازی و وسایل آن در سایت رنگارنیگو بهتر انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 05137613647 091521*****
[نمایش اطلاعات]