اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351209799

مزیت‌های سیم و کابل سیلیکونی نسبت به سیم و کابل PVC

کد: 13971206351209799

https://goo.gl/Xp1vJP

، کمال‌شهر , (اخبار رسمی): امروزه به دلیل تقاضای بالا برای مسکن، افزایش ساخت و روی کارآمدن انبوه سازه‌ها، پروژه‌های مسکونی که در گذشته بیشتر به صورت شخصی‌ساز بوده است به دست پیمانکاران انجام می‌شود.

مقایسه قیمت سیم و کابل نسوز سیلیکونی نسبت به سیم و کابل PVC ؟
مقایسه سیم و کابل سیلیکونی نسبت به سیم و کابل PCV

مسائل اقتصادی و مالی یکی از مهمترین نکاتی است که پیمانکاران در رأس تصمیم‌گیری خود برای خرید مواد اولیه برای ساختمان و همینطور به پایان رساندن پروژه ساخت‌وساز در نظر دارند، از این رو در زمینه سیم‌کشی ساختمان بیشتر از سیم و کابل‌های pvc به دلیل قیمت پایین‌تر آن استفاده می‌شود.

در این مقاله گفته می‌شود که پرداخت مبلغ بالاتر برای خرید سیم و نسوز کابل سیلیکونی یک هزینه نیست چرا که با افزایش طول عمر سیم‌کشی و همینطور خواص متفاوت و بهتر سیلیکون نسبت به pvc این میزان تفاوت قیمت پوشش داده می‌شود.

خواص برتر سیم و کابل نسوز سیلیکونی:

  1. مصرف پایین انرژی و مقاومت بالا در مواجه با میزان مغناطیسی.
  2. قابلیت استفاده در محیط‌های با شرایط خاص و سخت مانند رطوبت بالا، هوای خشک، دمای بالا، دمای پایین و آلوده به انواع روغن با وزن مولکولی بالا و…
  3. توان حرارتی بالا در سیم نسوز سیلیکونی و کابل نسوز سیلیکونی که این امر موجب می‌شود با بالا رفتن حرارت مس ناشی از عبور جریان تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد برای عایق سیلیکونی مشکلی ایجاد نشده و این امر بر خلاف سیم و کابل‌های با عایق pvc موجب آتش سوزی در ساختمان نمی‌شود.
  4. عدم انتشار شعله در سیم و کابل نسوز سیلیکونی که این خاصیت موجب می‌شود در صورت بروز آتش‌سوزی در ساختمان، خود سیم و کابل سیلیکونی باعث انتشار شعله در سطح ساختمان نشود و زمانی که منبع آتش از سیم و کابل دور شود خاصیت خود خاموش‌شوندگی سیم و کابل سیلیکونی، آتش را خفه می‌کند.
  5. خاصیت کم دود بودن سیم و کابل نسوز سیلیکونی در زمان بروز آتش سوزی نمایان می‌شود. پس از بروز آتش‌سوزی یکی از عوامل مسمومیت و مرگ و میر، خفگی بر اثر دود زیاد ناشی از سوختن سیم و کابل است. همینطور زمانی که دود ناشی از سوختن سیم و کابل بیش از حد استاندارد باشد، افرادی که در معرض آتش سوزی قرار دارند راه فرار ندارد و دید کافی برای آتش نشانان وجود ندارد. از این رو یکی از خواصی که چشمگیر است برای استفاده از سیم و کابل نسوز سیلیکونی کم دود بودن آن است.
  6. فاقد گازهای اسیدی هالوژن،از دیگر خواص استفاده از سیم و کابل سیلیکونی است که این نیز پس از بروز آتش سوزی اهمیت پیدا می‌کند بدین صورت که پس از ساختن سیم و کابل سیلیکونی گازهای اسیدی هالوژن انتشار پیدا نمی‌کند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیلیکون کابل یاقوت می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس siliconecableyaghout.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیلیکون کابل یاقوت

شرکت سیم نسوز تولید کننده سیم و کابل نسوز سیلیکونی و مقاوم در برابر حرارت و آتش تا دمای 1300درجه سانتی گراد ،کابل های اعلام حریق ، سیم نسوز ، سیم نسوز دو روکش،کابل سیلیکونی ، سیم سیلیکونی... اطلاع از آخرین محصولات تولیدی و قیمت ها:simnasoz.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان