اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712063513311204

همایش طب پیشگیری با معرفی فوریت‌های پزشکی

همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری، امداد و درمان نیرو دریایی

کد: 139712063513311204

https://goo.gl/Wn3tds

، (اخبار رسمی): شرکت فناوری بیمارستانی در کنار یار خود، شرکت صاایران با ارائه معرفی خدمات خود در زمینه فوریت‌های پزشکی و محصولات تله مدیسین و توسعه تلاش‌های تحول آفرین در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

همایش ملی و  بین المللی طب پیشگیری ،امداد و درمان نیرو دریایی
همایش ملی و بین‌المللی طب پیشگیری، امداد و درمان نیرو دریایی

پنجمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان دریایی بر روی شناورهای سطحی و زیرسطحی و با میزبانی استان هرمزگان در تاریخ ۶ اسفند  ۱۳۹۷ در  شهر بندر عباس که با حضور فرماندهی بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح، معاونت بهداشت، امداد و درمان و آموزش پزشکی آجا، ریاست علوم پزشکی ارتش و کلیه پزشکان و پیراپزشکان سراسر کشور که در حال برگزاری است.

شرکت فناوری بیمارستانی در کنار یار همیشگی خود شرکت صاایران با ارائه معرفی  خدمات خود در زمینه فوریت‌های پزشکی و محصولات تله مدیسین و  توسعه تلاش‌های تحول آفرین در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

همچنین برای ادغام بهداشت در سامانه فرماندهی برای گسترش و استقرار بهتر ناوگان دریایی نیروی دریایی راهبردی در منطقه ماموریت، تعیین و توزیع بهتر منابع و امکانات مورد نیاز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای برداشتن موانع مراقبت از بیماران و مصدومین در رویدادها و حوادث دریایی، راهکارهای خود را ارائه کردند.

شرکت صاایران با به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت‌های بهداشت و طب دریایی و ارتقای کیفیت خدمات و سامانه‌های پزشکی بین‌المللی در بخش دریایی نیز در این نمایشگاه شرکت دارد.

این همایش برای شرکت‌کنندگان دارای حداکثر امتیاز بازآموزی است.

در روز افتحاییه فرمانده‌های ارشد نیروی دریایی با بازدید از غرفه و محصولات و راهکارهای همراه با فناوری این مجموعه و همچنین با دیدن استقبال و شور بازدیدکنندگان از غرفه، آینده درخشانی را در زمینه تجهیزات پزشکی آرزو کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فناوری بیمارستانی

هدف بنیادین این شرکت، ایجاد سبد محصول توسعه یافته و گسترده محصولات و راهکارهای HighTech خدمات درمانی در کشور است. توانمندی اصلی شرکت فناوری بیمارستانی، تحلیل و کارشناسی نیازمندیهای تکنولوژیک مراکز درمانی و همگام سازی راهکارهای موجود با نیازمندیهای تحلیل شده است. از سوی دیگر این شرکت با دغدغه های مالی و تامین اعتبار تجهیزات مورد نظر بخوبی آشنا بوده و راهکارهای مناسبی را در این خصوص نیز تدوین نموده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]