اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083521011221

رونمایی از سایت بیکار نه با هدف آموزش مشاغل فنی

کد: 139712083521011221

https://goo.gl/QtHzVn

، مشهد , (اخبار رسمی): با هدف آموزش مشاغل فنی  و به صورت کاربردی، از سایت بیکار نه به آدرس Bikarna.com در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت بیکار نه با هدف آموزش مشاغل فنی
سایت بیکارنه آموزش مشاغل فنی

سایت Bikarna.com  یک سایت آموزشی ویژه بازار کار است

به گزارش بیکار نه، سایت Bikarna.com که یک سایت آموزشی ویژه بازار کار است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد آموزش مشاغل فنی و به صورت کاربردی را تسهیل کند.

مهدی محمدی، مدیر بیکار نه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نبود آموزش های تجربی و عملی در فضای مجازی دلیل راه اندازی این سایت بوده است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «مقالات قدم به قدم این سایت باعث می‌شود که صفر تا صد کارهای حتی تخصصی را به راحتی فرا گرفت و در آینده نزدیک اقدام به انتشار ویدیوهای آموزشی مربوطه خواهیم کرد.»

گفتنی است بیکار نه، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مقالات رایگان کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت بیکار نه به آدرس Bikarna.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت بیکار نه دات کام

آموزش کارهای فنی بسیار کمی در فضای مجازی وجود دارد هدف سایت بیکار نه گرد آوری و تهیه آموزش مشاغل فنی و کاربردی برای علاقمند کردن افراد به حوزه های فنی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام