اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971209352157753

هزینه ترجمه تخصصی و تولید محتوا در پارس ترنس

کد: 13971209352157753

https://goo.gl/sXfm15

، شیراز , (اخبار رسمی): در موسسات ارائه کننده خدمات ترجمه چند عامل بر روی قیمت و هزینه ترجمه موثر هستند که این موسسات با توجه به این عوامل، اقدام به قیمت‌گذاری سفارشات مشتریان خود می‌کنند. پارس ترنس نیز عوامل مختلف را به صورت جداگانه بررسی و به صورت جداگانه قیمت‌گذاری می‌کند.

هزینه ترجمه تخصصی و تولید محتوا و نحوه محاسبه در پارس ترنس
هزینه ترجمه تخصصی و تولید محتوا در پارس ترنس

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی

ترجمه انگلیسی به فارسی تخصصی پرتقاضاترین نوع ترجمه است چرا که انگلیسی زبان بیشتر مقالات بوده و با توسعه علوم در حوزه‌های مختلف، هر روز این متون تخصصی‌تر می‌شوند و به همین دلیل نیاز به ترجمه تخصصی این متون بیشتر احساس می‌شود.

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی

ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی در پارس ترنس توسط مترجمان با تحصیلات تکمیلی انجام می‌پذیرد. این نوع ترجمه جهت ارسال مقاله به ژورنال‌های سطح ۲ دنیا مناسب است. در ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی، متن ترجمه شده توسط ویراستار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا در صورت وجود هرگونه ایراد نگارشی در متن، این ایرادات پیش از ارسال ترجمه به مشتری مرتفع گردد. 

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی پیشرفته

پذیرش و چاپ مقاله در ژورنال‌های سطح اول دنیا نیازمند بی‌نقص بودن متن چه از لحاظ ساختار زبان انگلیسی و چه از لحاظ به کارگیری عبارات و اصطلاحات تخصصی است. ترجمه‌های فارسی به انگلیسی پیشرفته توسط مترجمان تحصیلات تکمیلی رشته مربوطه انجام و توسط ویراستاران به دقت بررسی می‌شود و صحت ترجمه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. تفاوت ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی و پیشرفته در این است که در سفارشات پیشرفته پس از انجام سفارش توسط مترجم اول، بازخوانی توسط مترجم دوم با تحصیلات فوق لیسانس یا دکتری رشته تخصصی مربوطه انجام می‌پذیرد. در هر دو نوع سفارشات فارسی به انگلیسی تخصصی و پیشرفته، ترجمه توسط ویراستار به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

هزینه پارافریز یا بازنویسی متون

پارافریز یا پارافریزینگ Paraphrasing به معنای تفسیر دوباره یا از نو نوشتن عبارات و جملات یک متن به کار می‌رود به طوری که محتوای پیشین یا اولیه حفظ شود. در واقع در بازنویسی، متن موردنظر با ادبیاتی جدید اما با همان مفهوم متن اولیه نوشته می‌شود. مهمترین کاربرد پارافریز متون جهت رفع سرقت ادبی است.

هزینه تولید محتوا

تمامی وبسایت‌ها جهت رونق کسب و کار خود و بهینه‌سازی وب‌سایت خود در موتورهای جستجو به تولید محتوا نیاز دارند. پارس ترنس خدمات تولید محتوای وب‌سایت را در ۴ نوع مختلف ارائه می‌کند و در این حوزه تمام نیاز وب سایت‌ها را برآورده می‌کند. این چهار نوع شامل تولید محتوای ترجمه‌ای، تالیفی، بازنویسی و تالیفی، ترجمه‌ای است. 

هزینه ویراستاری متون تخصصی

یکی دیگر از خدمات پارس ترنس ویراستاری و ویرایش متون است. نرخ ویراستاری متون در پارس ترنس ثابت نیست و برای این منظور لازم است که متن را از طریق ثبت سفارش ترجمه ارسال کرد تا متن بررسی و قیمت‌گذاری انجام شود.

سفارش فوری ترجمه:

برای سفارش‌های ترجمه فوری، قیمت ترجمه با ضریبی افزایشی همراه خواهد بود. در سفارش غیرفوری مبنای ترجمه، حداکثر ۱۳۰۰ کلمه در یک روز است. اگر سفارشی به طور میانگین بین ۱۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه در روز توسط یک مترجم ترجمه شود، این سفارش جزو سفارشات نیمه فوری و ۲۰۰۰ کلمه و بیشتر جزو سفارشات فوری در نظر گرفته خواهد شد. هزینه ترجمه فوری و نیمه فوری با توجه به حجم تعداد کلماتی که در یک روز باید ترجمه شوند، متفاوت خواهد بود که برای قیمت‌گذاری دقیق بهتر است سفارش ثبت شود.

در سایت ترجمه پارس ترنس قیمت‌گذاری سفارش‌ها به صورت رایگان انجام می‌پذیرد. برای قیمت‌گذاری و تعیین زمان سفارش می‌توان از طریق ثبت سفارش ترجمه، اقدام به ثبت سفارش کرد یا متن خود را از طریق ایمیل پارس ترنس (به همراه مشخصات فردی و شماره همراه) ارسال کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش