اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712093521611239

تولید و ساخت استندهای فروشگاهی با کیفیت بالا

کد: 139712093521611239

https://goo.gl/C8u3eQ

، تهران , (اخبار رسمی): استند فروشگاهی، یکی از روش‌های موثر برای بازاریابی استند است، یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی درمعرض دید و توجه مخاطبان است.

تولید و ساخت استندهای فروشگاهی با کیفیت بالا
تولید و ساخت استندهای فروشگاهی با کیفیت بالا

با توسعه تجارت سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های خورده فروشی، هایپرمارکت‌ها کم‌کم جای خود را در میان این صنعت باز کردند. بنابراین نقش قفسه‌های فروشگاهی و استندهای فروشگاهی بسیار حائز اهمیت شده است

یکی از روش‌های موثر برای بازاریابی استند است، استند یک سازه نمایشگاهی و تبلیغاتی است که به میزان بالایی در معرض دید و توجه مخاطبان است. علاوه بر آن ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی چون زیبایی، سطح تبلیغاتی وسیع، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، نصب و راه‌اندازی سریع و حمل و نقل آسان انواع استند را به یک روش موثر برای بازاریابی و افزایش بازده سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

انواع استند فروشگاهی

استندها انواع و اقسام گوناگونی دارند، که عبارتند از:

  • استندهای نمایشگاهی
  • استند فروشگاهی
  • استندهای تبلییغاتی

در صنعت استندسازی با بهره گیری از متخصصان رشته‌های گوناگون می‌توان میزان فروش هر محصول را به بالاترین حد ممکن رسانید. در صورتی که نیاز به قفسه‌بندی انبار وجود دارد می‌توان، به وب‌سایت شرکت آریا پویان آرنگ به آدرس اینترنتی ariapouyan.com مراجعه کرد.

قفسه یا استند فروشگاهی

استند فروشگاهی­ یا قفسه های فروشگاهی به دلیل ابعاد بزرگ و درخور توجه، بهترین وسیله برای نمایش محصول در سوپر­مارکت‌ها و فروشگاه ‌ها محسوب می‌شوند. کالاهایی که به صورت معمول در استند فروشگاهی، قفسه فروشگاهی به نمایش در می‌آیند، عبارت‌ هستند از:

قفسه محصولات یا استند محصولات تازه (میوه و سبزیجات)، قفسه نان و شیرینی یا استند نان و شیرینی، قفسه نوشیدنی یا استند نوشیدنی، قفسه غذاهای آماده و نیمه آماده یا استند غذاهای آماده و نیمه آماده و قفسه کتاب، مجلات و روزنامه یا استند کتاب، مجلات و روزنامه.

بهترین وسیله برای نمایش محصولات در فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها استندهای فروشگاهی هستند.

کالاهایی که معمولا در استندهای فروشگاهی به نمایش در می‌آیند شامل: استند محصولات تازه (میوه وسبزیجات)، استند یا قفسه نان و شیرینی، استند غذاهای آماده و نیمه آماده، قفسه کتاب، مجله و روزنامه و...

انواع استند ­فروشگاهی براساس مواد ساخت

  • استند فروشگاهی فلزی
  • استند فروشگاهی چوبی (استند ام دی اف)
  • استند فروشگاهی کارتن پلاست
  • استند فروشگاهی پلکسی
  • استند فروشگاهی تزریقی

استند فروشگاهی، خلاقیت در ارائه استند

بنابراین استند فروشگاهی، مهمترین اقلام نقطه فروش را شامل می‌شود. خلق یک استند خلاقانه، از مرحله شناخت دقیق نیاز مشتری آغاز می‌شود.

یک بازاریابی حرفه‌ای زمانی پاسخگو به نیازهای مشتریان استکه علاوه بر خواسته‌های تعیین شده توان پاسخگویی به خواسته‌های برنامه‌ریزی نشده را نیز داشته باشد. بنابراین باعث می‌شودمشتری مجدد تمایل به خرید محصول را داشته باشد.

در بازار امروز، بسته بندی، قفسه بندی فروشگاهی و چیدمان مناسب یک محصول به اندازه کیفیت خود محصول برای فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برای نشان دادن بهتر یک محصول تنها خرید استند فروشگاه کافی نیست و باید در مورد طرح و رنگ آن و تناسب آن با فروشگاه به نقطه نظر درستی رسید. پر استفاده‌ترین روش استند فروشگاهی برای محصولات کم وزن با فروش زیاد است، برای همین مکان قرارگیری آن باید در جایی باشد که به راحتی در معرض دید مشتری قرار بگیرد.

چیدمان قفسه‌های فروشگاهی

کالاها و اجناس درون قفسه بندی فروشگاه ها است. به شکلی باشد که متناسب با خرید آن محصول باشد.به عنوان نمونه کالاهای مختص کودکان باید در مسیر دید آنها و در طبقات پایین قفسه‌های فروشگاهی چیده شود. این کار باعث می‌شود که در معرض دید کودکان قرار گیرد و آنها  را به خرید کالا راغب کند و عموما مشتریان از کالاهای که به شکل عمودی درون قفسه‌های فروشگاهی چیده می‌شود بیشتر استقبال می‌کنند.

استفاده از تضاد رنگی نیز درون قفسه بندی انبار نیز بسیار حایز اهمیت است و باعث می‌شود که مشتریان به سمت آن قفسه‌ها جذب شوند و میزان فروش بیشتر شود.

چیدمان مناسب کالا درون قفسه‌ها یعنی قرار دادن بهترین کالا در بهترین موقعیت و در بهترین زمان با بالاترین کیفیت است. در دانش بازاریابی نوین ایجاد هرگونه روشی برای ایجاد گردش کالا درون فروشگاه و هایپرمارکت را چیدمان (Merchandising)) گویند.

با توسعه تجارت مواد غذایی و بزرگ شدن سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های خورده فروشی، هایپرمارکت‌ها کم کم جای خود را در میان این صنعت باز کردند. امروزه بیشترین میزان خرید و فروش مواد غذایی در جهان از طریق هایپرمارکت‌ها صورت می‌گیرد. در ایران نیز در چند سال اخیر شاهد باز شدن شدن هایپرمارکت‌ها ی زیادی بوده‌ایم.

نصب قفسه‌های فروشگاهی هایپر مارکت

قفسه بندی هایپرمارکتی در دو حالت نصب می‌شود:

  • قفسه بندی هایپرمارکتی خود ایستا یک طرفه
  • قفسه بندی هایپرمارکتی خود ایستا دو طرفه
  • تولید قفسه بندی هایپر مارکت

همچنین قفسه بندی هایپرمارکتی در دو نوع سرلاین تولید می‌شود:

  • قفسه بندی هایپرمارکتی سرلایت تخت
  • قفسه بندی هایپرمارکتی سرلاین گرد

سیستم قفسه بندی پانل راک سنگین، جهت نگهداری اقلام حجیم با وزن سنگین و نیمه سنگین با چیدمان دستی مناسب است. سازه قفسه بندی متشکل از ستون‌های عمودی شکل (12 خم ) و قیدهای سیگما باکس (متناسب با تحمل هر کفه) در زیر کفپوش قفسه بندی است.

یکی از ویژگی‌های انحصاری سیستم قفسه بندی پانل راک وچود کلیپ‌های 6 ناخنی است که به وسیله آن قیدها یه ستون‌ها از دو جهت y,x متصل می‌شوند. این سازه‌ها تا 4 طبقه همراه با پلکان ( بالابر در صورت نیاز )، بالکن بندی و راهروهای دسترسی، قابل اجرا است.

در سیستم قفسه‌بندی پانل راک امکان ارائه ملحقاتی نظیر محافظ ستون محافظ قاب، توری پشت و ... وجود دارد. این سیستم قفسه‌بندی جهت مجهز کردن انبارهای مواد اولیه، محصول، پای کار و ... مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا پویان

شرکت آریا پویان آرنگ در جهت تولید انواع سیستم های قفسه بندی انبار و قفسه های فروشگاهی مشغول فعالیت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی