اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971211352579533

چرا باید سرور مجازی ایران بخریم؟

کد: 13971211352579533

https://goo.gl/axC8YW

، کرج , (اخبار رسمی): سرور مجازی ایران، با توجه به قرارگیری در بهترین دیتاسنترهای کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمام کسب‌وکارها و سرویس‌های آنلاینی که نیاز به زیرساخت داخل کشور دارند، است. کیفیت، پایداری بالا و دسترسی سریع به اطلاعات سرور برای کاربران از ویژگی های چشم گیر این سرویس است.

چرا باید سرور مجازی ایران بخریم ؟
چرا باید سرور مجازی ایران بخریم؟

سرور مجازی ایران، با توجه به قرارگیری در بهترین دیتاسنترهای کشور یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تمام کسب‌وکارها و سرویس‌های آنلاینی که نیاز به زیرساخت داخل کشور دارند، است

‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند با بیشترین سرعت در اختیار کاربران باشند خرید سرور مجازی ایران بهترین انتخاب خواهد بود. کسب‌وکارههایی که تصمیم به انتقال سرور مجازی خود به داخل ایران گرفته‌اند، به مهمترین موضوعی که باید دقت کنند، انتخاب سرویس دهنده‌ای مورد اطمینان است.

خرید سرور مجازی ایران از سرورستاپ

مجموعه سرورستاپ با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در زمینه ارائه خدمت میزبانی وب و تولید بیش از 1000 محتوای آموزشی در زمینه مدیریت سرورهای لینوکسی و ویندوزی می‌تواند انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای مختلف باشد.

سرورهای مجازی سرورستاپ بر روی سرورهای به روز و قدرتمند HP مجازی سازی شده‌اند که این موضوع باعث افزایش کیفیت سرویس‌های ارائه شده توسط سرورستاپ می‌شود. همچنین با رعایت اصل تخصیص منابع واقعی VPS ها بر روی یک سرور شاهد یک سرویس با منابع واقعی قابل استفاده خواهید بود و همچنین برای تمام سرورهای مجازی فضای بکاپ جداگانه در نظر گرفته شده است تا احتمال از دست رفتن اطلاعات کاربران به صفر برسد.

تیم پشتیانی سرورستاپ در تمام مراحل نصب، کانفیگ، راه اندازی و انتقال اطلاعات در کنار کسب‌وکارها خواهد بود.

با سرورستاپ مسیر متفاوتی را تجربه کنید

در ادامه این مقاله بخشی از تجربیات کاربری کاربران سرورهای اختصاصی و سرور مجازی ایران سرورستاپ ارائه شده است:

وب سایت  گجت نیوز:

پشتیبانی در لحظه یکی از مهمترین فاکتورهای یک سرویس دهنده عالی است که سرورستاپ این رسالت را به بهترین شکل انجام می‌دهد. سرویس نیترو سرورستاپ در حال حاضر یکی از بهترین و پرسرعت‌ترین سرویس‌های مخصوص وردپرس است.

وب سایت دکتر سلام:

سرورستاپ تیم متخصص و حرفه‌ای که در طول مدت همکاری توانسته بهترین خدمات و هوشمندانه‌ترین راهکارها را ارائه کند. دلسوزی و مسئولیت‌پذیری تیم سرورستاپ باعث شده تا این تیم را جدا از خود ندانیم و به سمت توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها حرکت کنیم.

وب سایت Apple NIC:

طی این یک دهه که در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت کردیم از خدمات بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه میزبانی وب و سرور استفاده کرده‌ایم. بدون شک یکی از بهترین خدمات هم از لحاظ قیمت تمام شده و هم از لحاظ امنیت و سرعت مجموعه سرورستاپ بوده است.

وب سایت الودکتر:

طی یک دهه فعالبت در زمینه کسب و کار آنلاین و تجربه انواع شرکت‌های میزبانی مختلف، به جرات می‌توان گفت سرورستاپ بهترین و متعهدترین شرکت خدمات سرور است. واقعا می‌توان به آنها اعتماد کرد و از راهنمایی‌ها و کمک‌های آنها لذت برد.

وب سایت فصل اول:

تیم جوان و متعهد سرورستاپ که در تمام طول شبانه‌روز دلسوزانه پیگیر درخواست‌ها هستند، با دانش مشکلات را رفع می‌کنند. مخصوصا سرویس هاست پرستاشاپ سرورستاپ کاملا بهینه شده و به صورت تخصصی بهترین عملکرد را دارد و به همین دلیل خیال همه کسب‌وکارها می‌تواند از هاست و سرور ارائه شده آنها راحت باشد.

وب سایت تکراتو:

تا قبل از اینکه با سرورستاپ آشنا شویم، چندین بار تغییر سرور داشتیم و حتی بعد از تغییر هم، همچنان رضایت کاملی از سرویسی که می‌گرفتیم، نداشتیم. اما سرورستاپ با سرعت و کیفیت بسیار عالی سرویسش و همچنین پشتیبانی فوق العاده، این نیاز را کاملا برطرف کرده و جا دارد از تک تک اعضای تیم خوب آنها تشکر کنم.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان می‌توانند با تیم سرورستاپ با شماره 05138919616 در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی یابان

مرجع صنعت ساختمان

اطلاعات تماس
  • 021951*****
[نمایش اطلاعات]