اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123528211262

هدیه سازمانی اصیل ایرانی به همراه تخفیف ویژه

زعفران کادویی، هدیه‌ای شیک و زیبا

کد: 139712123528211262

https://goo.gl/hJ1bzE

، تهران , (اخبار رسمی): زعفران کادویی نوعی از زعفران اعلای ایرانی در بسته‌بندی شیک است که مختص هدیه دادن به‌عنوان کادو است. این نوع زعفران با بسته‌بندی متفاوت مدتی است که در بازار کشور مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است. اصالت و ارزشمندی زعفران سبب شده تا زعفران کادویی به هدیه‌ای زیبا و کاربردی تبدیل شود.

زعفران کادویی، هدیه ای شیک و زیبا
بستهزعفران کادویی مهرانوش

اصالت و ارزشمندی زعفران سبب شده تا زعفران کادویی به هدیه‌ای زیبا و کاربردی برای مناسبت‌های گوناگون تبدیل شود. تنوع محصولات در بازار ازنظر طرح و شکل بسته‌بندی، احتمالاً سخت پسندان را هم راضی به خرید می‌کند. در این مطلب کوتاه مروری بر فواید خرید زعفران کادویی می‌شود:

زعفران هدیه‌ای ارزشمند

زعفران ادویه‌ای است که از پرچم‌های خشک‌شده گل زعفران تهیه می‌شود. جالب است بدانید که از ۷۵۰۰۰ گل زعفران تقریبا کمتر از یک کیلوگرم زعفران تولید می‌شود، بنابراین بسته‌بندی این ادویه ارزشمند به عنوان زعفران کادویی، در بسته‌های زیبا، تقریبا کار درستی به نظر می‌رسد. از آنجایی‌که عمده کار کاشت و برداشت زعفران توسط دست صورت می‌گیرد و روش مکانیزه‌ای برای این کار وجود ندارد، زعفران یکی از گران‌ترین ادویه‌های دنیا محسوب‌شده و در بسته‎بندی‎های مختلف از‌جمله زعفران کادویی و پک‌هایی با اندازه مختلف به بازار عرضه می‌شود.

انواع بسته‌بندی‌های زعفران کادویی

از آنجایی‌که عمده کارِ پرزحمت کاشت و برداشت زعفران توسط دست صورت می‌گیرد و روش جایگزین مکانیزه‌ای برای آن وجود ندارد، زعفران یکی از گران‌ترین ادویه‌های دنیا محسوب می‌شود.

بسته‌بندی شیک

طبیعی است که زعفران این محصولی که با مشقت فراوان تولید می‌شود در بسته‌بندی نفیسی قرار گیرد تا هرچه بیشتر بر ارزش محصول نهایی افزوده شود. همچنین می‌توان به درخواست خود نوشته‌های روی بسته‌ها را تغییر داد و هدیه خود را شخصی‌سازی کرد.

دو هدیه با یک هزینه

با تهیه زعفران این محصول اصیل ایرانی در واقع خریدار به‌ جز مخاطب مورد نظر خود به یک نفر دیگر نیز هم‌زمان هدیه داده‌ است. و او کسی نیست جز کشاورز ایرانی.

هدیه سازمانی با اصالت

احتمالاً این جمله معروف را شنیده‌اید که هدیه سازمانی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است. افرادی که به فکر تهیه هدیه سازمانی هستید زعفران کادویی یک هدیه کاربردی و اصیل ایرانی به شمار می‌رود.

ویژگی زعفران کادویی مهرآنوش

در مهرآنوش دو نوع زعفران اعلای نگین و سرگل را در بسته‌های نفیس زعفران کادویی شاین و زعفران کادویی توتیا به خریداران تقدیم می‌شود. زعفران‌های مهرآنوش تأییدیه اصالت، رنگ و کیفیت در تست‌های آزمایشگاهی را دارا هستند. علاوه بر آن با توجه به قیمت روز زعفران و بسته‌بندی نفیس ارزش خرید زعفران کادویی مهرآنوش بسیار بالا است و از لحاظ اقتصادی به‌صرفه خواهد بود

می‌توان ضمن استفاده از امکان ارسال رایگان در خریدهای بالای ۱۰۰ هزار تومان، تا پایان اسفندماه سال ۹۷ با استفاده از کد تخفیف eid98 از  ۱۵ درصد تخفیف فوق‌العاده در خرید هر یک از بسته‌های زعفران کادویی مهرانوش استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مهرآنوش

شرکت «مهراد تجارت آتیس» با نام تجاری «مهرانوش» در سال ۱۳۹۴ به شماره‌ی483031 ثبت شد. مهرآنوش خیره به افقی است که در آن مرغوب‌ترین زعفران ایرانی، دست‌رنجِ شریف‌ترین کشاورزانِ ایرانی، به مناسب‌ترین قیمت خریداری و به نفیس‌ترین شکل ممکن به بازار عرضه گردد. این گام اول است. مهرآنوش در گام‌های بعدی به آن‌سوی آب‌ها نظر دارد تا با توسعه‌ی فعالیت‌های خویش و صادراتِ محصولاتِ کشاورزیِ ایرانی، هم نام ایران عزیز را در جهان سرفراز کند، هم دست‌رنج کشاورزان ایرانی را، که از نظر کیفیت در جهان کم‌نظیر است، به بازار جهان عرضه کند و هم کسب و کار را در داخل کشور توسعه بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]