اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712133531011274

اینی فای فروشگاه‌ساز و اعطاکننده نماد اعتماد ویژه فروشگاه‌های اینستاگرامی

اینی فای اولین درگاه پرداخت اینترنتی شبکه‌های اجتماعی

کد: 139712133531011274

https://goo.gl/TcFpqe

، شیراز , (اخبار رسمی): اینی فای، اپلیکیشنی ساده و کاربردی برای میلیون‌ها کاربر ایرانی است، که از اینستاگرام به عنوان محلی برای ارائه و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند. با اینی فای خرید امن و فروش راحت و مطمئن را می‌توان تجربه کرد.

اینی فای اولین درگاه پرداخت اینترنتی شبکه های اجتماعی
اینی فای | فروشگاه ساز و اعطا کننده نماد اعتماد فروشگاه های اینستاگرامی

با اینی فای، اولین درگاه پرداخت اینترنتی شبکه‌های اجتماعی، می‌توان لذت خریدی امن و افزایش فروش را تجربه کرد

اینی فای، درگاه پرداخت فروشگاه‌های اینستاگرامی است. 

شبکه‌های اجتماعی بزرگترین پتانسل برای خرید و فروش اجناس هستند اما بزرگترین مشکل این فروشگاه‌ها عدم اعتماد خریداران، عدم پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان خود است.

اینی فای چیست؟ 

اینی فای،اولین درگاه پرداخت اینترنتی اینستاگرام، اپلیکشنی ساده و کاربردی برای میلیون‌ها کاربر ایرانی ست که از اینستاگرام به عنوان محلی برای ارایه و فروش محصولات خود استفاده می‌کنند.

مأموریت اینی فای، مدیریت کسب و کارهای کوچک است. با استفاده از این اپلیکیشن امکان جمع‌آوری، تحلیل و بررسی وضعیت مالی، فروش، سهم بازار کسب‌وکارهای کوچک اینترنتی وجود دارد.

فروشگاه‌های بزرگ و کوچک در اینستاگرام اقدام به معرفی اجناس و خدمات خود می‌کند. اما به علت نداشتن درگاه پرداخت اینترنتی و عدم اطمینان بسیاری از خریداران امکان فروش در شبکه اینستاگرام در ایران وجود ندارد.

در همین راستا اینی فای اقدام به راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه‌های فعال در شبکه اینستاگرام کرده است. همچنین می‌توان از دیگر خدمات اینی فای که به فروشگاه‌‌های مستقر در شبکه اینستاگرام ارایه می‌شود به موارد زیر اشاره کرد: 

• گزارش میزان فروش روزانه به دو صورت ریالی و حجمی 

• کنترل موجودی انبار کالاهای فروش رفته 

• امکان تنظیم هزینه ارسال برای استان‌های مقیم و غیر مقیم 

• ایجاد یک وب سایت فروشگاهی با نام شناسه اینستاگرام در شبکه اینترنت 

• امکان فروش محصولات در فضای اینترنت همزمان با فروش در شبکه اینستاگرام 

• امکان معرفی شدن فروشگاه در جستج های google

اینی فای چگونه کار می‌کند؟

حتما برای خیلی‌ها این سوال پیش آمده است که اینی فای چیست؟ پس از اینکه مشتری وارد صفحه فروشگاه اینستاگرام شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کند، از طریق لینک بایو وارد صفحه اینی فای فروشگاه خواهد شد.

اینی فای به راحتی مشتری را به درگاه آنلاین بانک متصل کرده و پس تکمیل خرید، یک پیامک به منظور اطلاع رسانی برای دارنده صفحه فروشگاه اینستاگرامی ارسال می‌کند.

فروشندگان با اینی فای تمام اطلاعات و ابزارها مورد نیاز برای مدیریت فروش را یک‌جا در اختیار دارند. آنها می‌توانند از فروش ماهانه، تعداد فروش‌های صورت گرفته، سفارشات ارسال شده و ارسال نشده و… را در هر ساعت و مکانی مطلع باشند.

از سوی دیگر با اینی فای مشتریان بدون نیاز به ارتباط مستقیم با فروشندگان و صرف زمان زیاد برای دریافت اطلاعات محصول، نحوه پرداخت و ارسال کالا، می‌توانند فرایند خرید خود را سریعآ تکمیل کنند.

با وجود امکانات اینی فای مانند انبارداری دقیق و درگاه پرداخت مستقیم، مشتریان، خریدی مطمئن و سریع را تجربه خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینی فای

رشد چشم گیر استفاده از تلفن همراه در ایران، شرایط استفاده بهتر و بیشتر از امکانات موجود در فضای مجازی را برای کاربران فراهم نموده است. ما بر آنیم با طراحی، ساخت و بهبود نرم افزارهای مختلف، امکان استفاده حرفه ای و سودمندتر از حضور کاربران به خصوص در شبکه های اجتماعی را میسر کنیم. اپلیکیشن اینی فای یکی از دستاوردهای شرکت آرین تدبیر تجارت و فن آوری برای کاربران اینستاگرام است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]