اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971213353339721

تغیرات بازار طلا در هفته گذشته

کد: 13971213353339721

https://goo.gl/3YnwTN

، تهران , (اخبار رسمی): اونس طلای جهانی از ژوئیه سال ۲۰۱۶ تا به امروز در فاز خنثی معامله می‌شود. بازار در طول دو و نیم سال گذشته زیر ۱۳۷۵ دلار و بالای کف قیمتی ۱۲۲۲ دلار نوسان می‌کند.

تغیرات بازار طلا در هفته گذشته
تغیرات بازار طلا در هفته گذشته

در ابتدای سال ۲۰۱۸ اونس طلا تشکیل اوج داد (نرخ ۱۳۶۶ دلار) و در ادامه با شکست کف کانال صعودی به نرخ ۱۱۶۰ دلار سقوط کرد. با این حال در چند ماه گذشته بازار حرکت اصلاحی و صعودی را شروع کرده و قیمت طلا توانسته تا مقاومت ۱۳۴۰ دلاری افزایش یابد.

بهای طلا در جمعه هفته گذشته نسبت به جمعه هفته ماقبل آن، به دلار و یورو 1.54 و 1.82 درصد کاهش یافت. نوسانات هفته گذشته قیمت طلا در بازار نیویورک در محدوده 1327.41 – 1307/01 دلار برای هر اونس و در محدوده 1168.48 – 1149.73 یورو در هر اونس ثبت شد. تعلیق افزایش تعرفه‌های تجاری آمریکا بر کالاهای چینی و همچنین رشد بهتر از انتظار اقتصاد آمریکا در فصل چهارم 2018 ، سبب کاهش بهای طلا در هفته گذشته شد. با این وجود، افزایش شدید ارزش پالادیوم برخی سرمایه گذاران را به خرید آن به جای طلا ترغیب کرد که در کاهش بهای طلا نقش داشت. البته مناقشات نظامی بین هند و پاکستان و اظهارت یکی از اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا با چین مبنی بر حل نشدن برخی مسائل مهم در مذاکرات تجاری، از شدت افت بهای طلا کاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار