اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971213353349620

Huawei Mate 20 Pro برنده نشان «بهترین گوشی هوشمند MWC 2019»

کد: 13971213353349620

https://goo.gl/SEKDYu

، (اخبار رسمی): در کنگره موبایل امسال، نشان ویژه‌ بهترین گوشی سال از سوی برگزارکننده این رویداد یعنی GSMA به هوآوی اهدا شد.

Huawei Mate 20 Pro برنده نشان «بهترین گوشی هوشمند MWC 2019»
Huawei Mate 20 Pro برنده نشان «بهترین گوشی هوشمند MWC 2019»

در کنگره موبایل بارسلونای امسال، شرکت هوآوی نشان ویژه‌ای از طرف برگزارکننده این رویداد (GSMA) دریافت کرد و گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro به عنوان «بهترین گوشی هوشمند» (Best Smartphone) انتخاب شد.

این گوشی پرچم‌دار هوآوی به دلیل عملکرد عالی، سیستم دوربین فوق‌العاده، طول عمر باتری زیاد، شیوه شارژ خلاقانه و طراحی بسیار زیبا موفق شد این عنوان را به دست بیاورد. اعطای این جایزه به هوآوی نشان‌دهنده پیشرو بودن این شرکت در حوزه فناوری گوشی‌های همراه است. همچنین این جایزه نشانگر عزم و اراده هوآوی برای ارائه بهترین محصولات و تجربه کاربری به مصرف‌کنندگان در سراسر دنیا است.

«کوین هو»، مدیر اجرایی هوآوی در بخش گوشی‌های هوشمند، می‌گوید: «باید از GSMA برای انتخاب Huawei Mate 20 Pro کمال تشکر و قدردانی را به عمل بیاوریم. سری گوشی‌های Mate 20 هوآوی معرف نوآوری و خلاقیت این شرکت است و فناوری‌های بی‌نظیری در خود دارد که تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد. آمار و ارقام بالای فروش این گوشی نشان می‌دهد که Huawei Mate 20 Pro توانسته است علاقه و اعتماد مصرف‌کنندگان جهان را به دست بیاورد. ما تصمیم داریم از طریق فناوری پیشگامانه خود بهترین محصول و خوشایندترین تجربه را به کاربران عرضه کنیم».

Huawei Mate 20 Pro؛ عصاره فناوری

گوشی هوشمند Huawei Mate 20 Pro که ابتدا نامزد دریافت جایزه «بهترین گوشی هوشمند» شد و در نهایت این جایزه را از آن خود کرد، آخرین گوشی پرچم‌دار این شرکت به شمار می‌آید. این گوشی هوشمند که بهترین فناوری‌های هوآوی را یک جا جمع کرده، به نخستین پردازنده ۷ نانومتری جهان، Kirin 980، مجهز است که عملکردی بی‌مانند به نمایش می‌گذارد و در عین حال مصرف انرژی پایینی دارد تا طول عمر باتری گوشی به حداکثر برسد. این گوشی از قابلیت 40W HUAWEI SuperCharge (سوپرشارژ ۴۰ وات هوآوی) پشتیبانی می‌کند که یکی از سریع‌ترین روش‌های شارژ گوشی در بازار کنونی است. سازگاری با 15W HUAWEI Wireless Quick Charge (شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات هوآوی) و همچنین Reverse Wireless Charging (شارژ بی‌سیم معکوس) از دیگر ویژگی‌های سیسم باتری این گوشی است.

قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس برای اولین بار در صنعت گوشی های همراه یکی از امکانات خلاقانه این گوشی است که اجازه می‌دهد گجت‌های الکترونیکی دیگر را از طریق این گوشی به صورت بی‌سیم شارژ کنید. در قسمت پشتی این گوشی شاهد سیستم دوربین Matrix هستیم که از لنز اولترا واید شرکت لایکا بهره می‌برد تا امکان عکاسی واید و همچنین عکاسی از سوژه‌های بسیار نزدیک را فراهم کند. گوشی Huawei Mate 20 Pro از رابط کاربری EMUI 9.0 بهره می‌برد که در واقع اندرویدی است که هوآوی برای گوشی‌های تولید خودش ویرایش کرده است.  این رابط کاربری از ژست‌های حرکتی متفاوت پشتیبانی می‌کند و امکانات و قابلیت‌های جدیدی دارد که به کاربر کمک می‌کند بهترین استفاده را از دستگاه خود داشته باشید.

GSMA نماینده دغدغه‌ها و علاقه‌مندی‌های اپراتورهای موبایل در سراسر جهان است. این انجمن میان بیش از ۷۵۰ اپراتور موبایل و ۳۵۰ شرکت دیگر در اکوسیستم موبایل پلی ارتباطی برقرار می‌کند. GSMA برگزاری رویدادهای کنگره جهانی موبایل (MWC) را در شهرهای بارسلونا، لس‌آنجلس و شانگهای بر عهده دارد.

شرکت هوآوی که شعار «اولویت با مصرف‌کننده است» را در سرلوحه خود دارد، مصمم است مزایای زندگی دیجیتال را در اختیار همه مردم جهان قرار بدهد. در آغاز عصر 5G، هوآوی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که می‌تواند مجموعه‌ای کامل از محصولات مبنتی بر 5G توسعه بدهد و تجربه کاربری کاملاً یکدستی را در این حوزه ارائه کند. هوآوی در کنگره موبایل بارسلونا ۲۰۱۹، از گوشی هوشمند Huawei Mate X رونمایی کرد که نخستین گوشی تاشو با قابلیت 5G تولید این شرکت است. هوآوی در این نمایشگاه محصولات دیگری از جمله Huawei MateBook X Pro، Huawei MateBook 14، Huawei MateBook 13 و یک مودم خانگی به نام Huawei 5G CPE Pro عرضه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]