اطلاعات تماس
  • 091991*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712133534011246

گزارشی از رونمایی فروشگاه کتاب دالان

رونمایی از سایت کتاب دالان با هدف پخش و فروش کتاب

کد: 139712133534011246

https://goo.gl/MDGhvN

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف پخش و فروش کتاب و دسترسی راحت‌تر به کتاب، از سایت کتاب دالان به آدرس dalanbook.com در تاریخ 01 دی ماه 1397 رونمایی شد.

رونمایی از سایت کتاب دالان با هدف پخش و فروش کتاب
کتاب دالان

به گزارش کتاب دالان، سایت www.DalanBook.com که یک سایت معرفی و فروش کتاب‌های عمومی و تخصصی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد پخش و فروش کتاب و دسترسی راحت‌تر به کتاب را تسهیل کند.

احسان حسینی، مدیر عامل کتاب دالان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «امروزه به دلیل مشغله‌های کاری، افراد فرصت رفتن به کتابفروشی‌ها ندارند و همچنین اگر هم این فرصت را داشته باشند باید برای هر موضوع خاصی از کتاب به کتابفروشی خاصی مراجعه کنند که این مشکل را ما به صورت آنلاین حل کرده‌ایم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «سرعت و عملکرد و همچنین قسمت بلاگ که به معرفی تخصصی کتاب‌ها می‌پردازد از تمایزهای این سایت است.»

گفتنی است کتاب دالان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف ویژه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت کتاب دالان به آدرس dalanbook.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091991*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب