اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712153538811012

جدیدترین محصول داناپرداز رونمایی شد

جامع ترین راهکار ابری پشتیبانی و HelpDesk آنلاین، در کشور راه اندازی شد

کد: 139712153538811012

https://goo.gl/FXPaJC

، تهران , (اخبار رسمی): کاهش 60 درصدی بار کاری تیم‌های پشتیبانی و خدمات مشتریان و کاهش 40 درصدی هزینه‌های نگه‌داری مشتریان از مزیت‌های اصلی به کارگیری یک راهکار جامع مدیریت خدمات مشتریان است.

جامع ترین راهکار ابری پشتیبانی و HelpDesk آنلاین، در کشور راه اندازی شد
از یک نرم افزار پشتیبانی مشتریان چه انتظاری دارید؟

تسهیل ارتباط مشتریان با بدنه شرکت یا سازمان و نظارت دقیق بر شاخص‌های خدمات پشتیبانی، ضامن بقاء و رشد هر کسب‌وکاری است

امروزه در دنیای کسب‌وکار، رقابت اصلی بین شرکت‌ها در حوزه خدمات مشتریان در جریان است و مشتریان برای انتخاب یک برند و یا کالا در درجه اول به خدمات و اعتبار شرکت‌ها توجه می‌کنند. بنابراین شرکت‌هایی برنده می‌شوند که به مشتری، به عنوان مهمترین اصل در همه فرآیندهای سازمان خود، توجه کرده‌اند.

با توجه به اهمیت بالای این موضوع، شرکت‌های موفق و پیشرو، به صورت مداوم شاخص‌های عملکرد (KPI) خدمات مشتریان مانند شاخص رضایتمندی مشتریان (CSAT) و شاخص امتیاز خالص ترویج دهندگان (NPS) را اندازه‌گیری کرده و با به کارگیری راهکارهای نرم افزاری پیشرفته کیفیت و سرعت خدمات را اندازه‌گیری می‌کنند.

یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی شرکت‌های مشتری محور، تضمین سطح خدمات در قالب توافق نامه‌های سطح خدمات (SLA) برای مشتریان است، به این شیوه مشتری از دریافت خدمات با کیفیت اطمینان حاصل می‌کند و این امر به طور قابل توجهی در افزایش سودآوری شرکت موثر است. 

«تسهیل ارتباط مشتریان با بدنه شرکت یا سازمان و نظارت دقیق بر شاخص‌های خدمات پشتیبانی، ضامن بقاء و رشد هر کسب‌وکاری است، لذا همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید از وجود نرم‌افزارهای مدیریت پشتیبانی و حفظ ارتباط با مشتریان اطمینان حاصل کنند.»

اینها بخشی از صحبت‌های میرسعید باقری، مدیر عامل شرکت دانا پرداز در مراسم معرفی محصول جدید این شرکت بود.

او همچنین ابراز داشتند که: «در حال حاضر به دلیل فقدان یک راهکار جامع مدیریت پشتیبانی پیشرفته در کشور، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها از ابزارهای غیر تخصصی، و یا ایمیل برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند که این امر موجب ایجاد فاصله بسیار زیاد بین مدیران سطح بالای سازمان و مشتریان و عدم اطلاع از کیفیت خدمات مشتریان می‌شود، چیزی که در نهایت موجب نارضایتی و کاهش سوددهی شرکت ها می‌شود.»

به گفته او، این محصول با ارائه ویژگی‌های برجسته، منطبق بر به روش‌های مدیریت پشتیبانی و با توجه به استاندارد ITIL به صورت کاملا بومی تولید شده است و برای طراحی آن از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین نرم افزارهای این حوزه در جهان از جمله Zendesk و Freshdesk ایده‌برداری شده است.

بر پایه این خبر، دانا دِسک بسیار فراتر از یک نرم افزار Help Desk، با ارائه بیش از 20 ابزار و زیر سیستم مختلف همه نیازهای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ارائه خدمات مشتریان و مدیریت تیم‌های پشتیبانی و فروش  را پوشش می‌دهد و  از جمله مهمترین زیر سیستم‌های آن می‌توان به نظرسنجی آنلاین، مدیریت SLA، سیستم تیکتینگ آنلاین، پورتال مشتریان و پایگاه دانش اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این محصول، ارائه فهرست جامعی از واسط‌های برنامه‌نویسی به صورت RESTful API است که این امکان را برای سازمان‌ها جهت ایجاد یکپارچگی با سایر سامانه‌های نرم افزاری فراهم می‌سازد.

این محصول به دو صورت ابری و محلی قابل استفاده است و افراد می‌توانند در نسخه آزمایشی رایگان دانا دِسک  عضو شده و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داناپرداز

شرکت داناپرداز از سال 1385 فعالیت خود را در صنعت انفورماتیک کشور آغاز نموده است و به صورت تخصصی در حوزه تولید نرم افزار‌های مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت می‌نماید. نرم افزار‌های تولید شده این شرکت در حال حاضر در بسیاری از مراکز بزرگ کشور از جمله وزارت خانه‌ها، سازمان‌های بزرگ دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تجاری در حال استفاده می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]