اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712223558111012

چالش مشتری مداری تنها با یک باشگاه مشتریان ساده حل نمی شود!

سرانجام دانا دِسک در دسترس همگان قرار گرفت

کد: 139712223558111012

https://goo.gl/ophWod

، تهران , (اخبار رسمی): دانا دسک نرم افزاری را ارائه داده است که پاسخگویی به تیکت‌های پشتیبانی مشتریان و آنچه آنها نیاز دارند، با سرعت بیشتری انجام شود.

سرانجام دانا دِسک در دسترس همگان قرار گرفت
اماکانات نرم افزار پشتیبانی مشتریان و هلپ دسک آنلاین دانادسک _ داناپرداز

زیر سیستم تیکتینگ، پایگاه دانش و نظرسنجی که به صورت جالبی با هم در ارتباط هستند تجربه متفاوتی از پشتیبانی را در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهد

دانا پرداز در حوزه مدیریت فناوری اطلاعات نامی شناخته شده است و کمتر مدیر یا کارشناسی را در حوزه IT می‌توان پیدا کرد که با این شرکت و محصولاتش آشنایی نداشته باشد. شرکتی دانش بنیان و با بنیه‌ای جوان و شاداب و البته با جسارت که دست به تولید محصولاتی زده است که کمتر شرکتی در کشور به آن فکر می‌کند. برخورداری از رزومه‌ای قوی و متشکل از نزدیک به 1000 مشتری که اکثرا بانک‌ها، وزارت‌خانه‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی هستند گواه بر مسیر درست و کیفیت خوب محصولات این شرکت است.

در نمایشگاه الکامپ سال 95 این شرکت اعلام کرد که قصد سرمایه گذاری و تولید محصولی مشابه با نرم افزار Zendesk رو داره و البته برای افرادی که با Zendesk و یا محصولات مشابه آن آشنایی دارند این خبر خیلی جالب و شاید هم کمی دور از ذهن بود، ولی سرانجام در بهمن ماه سال 97، اولین نسخه از محصول جدید دانا پرداز که دانا دِسک نام داره رو نمایی و در اختیار مشتریان قرار گرفت.

دانا دِسک یک پلت‌فرم نرم افزاری پیشرفته برای مدیریت امور پشتیبانی و حفظ ارتباط با مشتریان است و ابزارهای تخصصی و جذاب زیادی را در اختیار صاحبان کسب‌وکار قرار می‌دهد. این محصول برای همه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد متحول کردن و نظارت بر عملیات پشتیبانی و یا مکانیزه کردن روش‌های ارتباطی مشتریان با سازمان را دارند بسیار کاربردی است.

به این محصول نمی‌توان به عنوان یک نرم افزار Help Desk و یا Ticketing و یا CRM ساده نگاه کرد و بیشتر از آن، یک پلت فرم جامع متشکل از زیر سیستم‌های متعدد برای پوشش همه تعاملات یک سازمان با مشتریان خود است، برای مثال زیر سیستم تیکتینگ، پایگاه دانش و نظرسنجی که به صورت جالبی با هم در ارتباط هستند تجربه متفاوتی از پشتیبانی را در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌دهد.

نکته مهم و شاخصی که در مورد این محصول باید به آن اشاره کرد، داینامیک بودن ساختار نرم افزار است، به طوری که سازمان می‌تواند با تعریف موجودیت‌های جدید و ایجاد ارتباط بین آنها، همه فرآیندهای دستی و یا کاغذی را به دانا دِسک منتقل کند و البته به کمک API‌های کاملی که این محصول ارائه می‌دهد، امکان یکپارچگی با سایر نرم افزارها هم به آسانی فراهم شده است.

گزارش ساز پیشرفته و داشبورد بسیار حرفه‌ای این محصول که در نوع خو کم نظیر هستند همه نیازها و سوالاتی که صاحبان کسب‌وکار و یا مدیران واحد پشتیبانی با آنها روبرو هستند را پاسخ می‌دهد و تصویری واضح از سطح عملکرد سازمان ایجاد می‌کند.

این محصول به دو صورت ابری (SaaS) و محلی (On-Premises) قابل دسترسی است و البته شرکت دانا پرداز امکان استفاده رایگان از محصول را به مدت 14 روز در اختیار قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داناپرداز

شرکت داناپرداز از سال 1385 فعالیت خود را در صنعت انفورماتیک کشور آغاز نموده است و به صورت تخصصی در حوزه تولید نرم افزار‌های مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت می‌نماید. نرم افزار‌های تولید شده این شرکت در حال حاضر در بسیاری از مراکز بزرگ کشور از جمله وزارت خانه‌ها، سازمان‌های بزرگ دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تجاری در حال استفاده می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]