اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712273571511012

عشق را با همدلی، مهر را با مهربانی؛ عیدانه سفره‌ها کنیم

هدیه نوروزی شرکت داناپرداز

کد: 139712273571511012

https://goo.gl/v9TXto

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت داناپرداز در جهت مسئولیت اجتماعی خود و برای ایجاد یک فرهنگ سازمانی در ایام عید، که در آن سازمان‌ها غالبا هدایایی برای مشتریان خود می‌فرستند، دست به اقدامی خیرخواهانه زده است تا با ادامه آن بتواند گامی در جهت احیای ارزش‌های سازمانی و مسئولیت‌های اجتماعی بردارد.

هدیه نوروزی شرکت داناپرداز
کارمندان دانا پرداز درحال بسته بندی هدایا نوروزی جهت کمک به نیازمندان

دانا پرداز، امسال تصمیم گرفته است بر خلاف سال‌های گذشته به جای اینکه ده‌ها میلیون تومان پول را هزینه خرید هدایای نوروزی کند، یک کار بهتر انجام دهد، کاری که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و وضعیت سخت معیشتی خیلی از هم‌وطنان، به نظر مفیدتر و قشنگتر خواهد بود.

دانا پرداز در این راستا تصمیم گرفته این هزینه را صرف کمک به افراد نیازمند کند و برای اینکار بسته‌های غذایی تهیه کرده که شامل چندین قلم از مایحتاج روزانه مثل برنج، روغن، قند، حبوبات و وسایل دیگر است.

داناپرداز این بسته‌ها را به صورت مستقیم تحویل افراد خواهد داد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داناپرداز

شرکت داناپرداز از سال 1385 فعالیت خود را در صنعت انفورماتیک کشور آغاز نموده است و به صورت تخصصی در حوزه تولید نرم افزار‌های مدیریت فناوری اطلاعات فعالیت می‌نماید. نرم افزار‌های تولید شده این شرکت در حال حاضر در بسیاری از مراکز بزرگ کشور از جمله وزارت خانه‌ها، سازمان‌های بزرگ دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تجاری در حال استفاده می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه