اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712163543010015

چگونه یک لوله بازکن خوب پیدا کنیم؟

کد: 139712163543010015

https://goo.gl/zUCBt6

، تهران , (اخبار رسمی): اکثریت مردم در شهرهای پر جمعیت مانند تهران همیشه نیاز به خدماتی مانند رفع گرقتگی لوله و یا لوله بازکنی دارند. به خاطر رشد جمعیت تهران و ساخت و سازهای زیاد باید دسترسی را سریع‌تر کرد. نکته مهم کمک گرفتن از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که این خدمات را همراه ضمانت خدمات و البته شبانه‌روزی انجام دهند.

مشکلات گرفتگی لوله های آب را به ما بسپارید
چگونه یک لوله بازکن خوب پیدا کنیم؟

با توجه به افزایش جمعیت و تغییر در نحوه استفاده از تاسیسات لوله کشی در خانه و عدم رعایت مسائل بهداشتی لوله‌ها، دیر یا زود لوله‌های منزل دچار گرفتگی‌های مختلف می‌شود و نیاز به دانستن روش‌های لوله بازکنی بسیار مهم است. اگر گرفتگی لوله‌ها شدید باشد، نیاز به یک فرد متخصص لوله بازکنی است تا با روش‌های تخصصی گرفتگی لوله‌ها را از بین ببرد.

همیشه کمک گرفتن از کسی که تجربه زیادی در زمینه هر نوع خدمات دارد می‌تواند کمک خوبی باشد. باید سعی کرد در هر کاری از کسانی کمک گرفت که تجارب بسیار بالا و تعهدپذیری بالایی دارند.

انواع خدماتی که شرکت‌های لوله بازکنی انجام می‌دهند:

  • لوله بازکنی توالت، لوله بازکنی آشپزخانه و لوله بازکنی حمام
  • برطرف کردن گرفتگی لوله پشت بام، لوله لباسشویی و فاضلاب شهری
  • باز کردن لوله سیمانی، چدنی، پلیکا، مسی، پلیتن فنر لوله بازکنی
  • انشعاب فاضلاب شهری
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • لوله بازکنی با فنر فولادی و با دستگاه ژنراتور بدون خرابی و ارزان‌تر از کل تهران

شاید بارها این جمله را شنیده باشید که هر ارزانی بی حکمت نیست. در لوله بازکنی شبانه روزی تهران هم این ضرب المثل صدق می‌کند! چرا که بسیاری از شرکت‌ها زمانی که با آنها تماس گرفته می‌شود تا برای رفع مشکل نیروی فنی اعزام کنند، قصدشان جذب کردن به هر راه و روشی است که یکی از این روش‌ها اعلام قیمت ارزان لوله بازکنی است تا سریعا قبول کنند. فارغ از اینکه پس از ورود سرویسکار به خانه با هزار ترفند قیمت را بالا می‌برند و به این ترتیب شخص که از چیزی خبر ندارد مجبور می‌شود  پول را پرداخت کند.

برای بازکردن لوله‌های گرفته شده در منطقه ارزان و سریع روش‌های زیادی وجود دارد. در مواقعی که گرفتگی جزئی باشد می‌توان از اسیدهای لوله بازکن استفاده کرد. اما باید دقت داشت که استفاده از اسیدهای لوله بازکن به دیواره لوله آسیب وارد می‌کند و باعث از بین رفتن تدریجی لوله می‌شود. روش دیگر برای لوله بازکنی استفاده از فشار آب است که با دستگاه مخصوص صورت می‌گیرد. 

لوله بازکنی با دستگاه فنر لوله باز کنی

دستگاه فنر چاه بازکنی دستگاهی است حاوی چند متر فنر فلزی و موتور گردان فنر. این دستگاه به این‌صورت عمل می‌کند که فنر را به صورت دورانی چرخانه و به داخل لوله فاضلاب یا سیفون توالت هدایت می‌کند.

با توجه به فلزی و محکم بودن فنر و چرخشی بودن حرکت آن، فنر مانند مته دلر عمل کرده و هر آنچه در بین مسیر باشد را از سر راه بر می‌دارد. اجسام گیر کرده در لوله ممکن است به فنر چسبیده و خارج شوند، ممکن است تکه تکه شده و به همراه آب به داخل چاه فاضلاب یا فاضلاب شهری روند. در هر صورت چیزی در مسیر باقی نخواهد ماند و گرفتگی باز خواهد شد. نوبت آن است که مزایا و معایب این روش را دانست تا انتخاب کرد.  

لوله بازکنی در پونک توسط دستگاه تراکم هوا

این دستگاه هوای زیادی را در خود متراکم و جمع کرده و هنگام دستور چاه بازکن، به شدت هوای فشرده را به داخل لوله فاضلاب یا سیفون توالت شلیک می‌کند. این فشار هوای شدید، هر آنچه در مسیر باشد را از هم می‌پاشد. بنابراین با ریختن آب، گرفتگی‌های تکه تکه شده به داخل فاضلاب هدایت می‌شوند. کاربرد این دستگاه معمولا زمانی است که از دستگاه فنر لوله بازکنی مایوس شده باشد و به دلیل طولانی بودن مسیر گرفته شده، باز نشدن گرفتگی با فنر و ... به سراغ این دستگاه بروند.

علت اصلی پر شدن چاه به خاطر جامداتی است که از طریق لوله‌های فاضلاب وارد داخل چاه می‌شوند و به خاطر داشتن مواد چربی‌زا و .. باعث ایجاد لایه‌ای در چاه شده و همچنین مانع از نفوذ آب در داخل چاه شده و باعث بالا آمدن چاه و در نتیجه پر شدن چاه می‌شود و علائم پر شدن چاه یکی بالا زدن آب دستشویی و هچنین احساس بوی بد در ساختمان و به وجود آمدن حشرات زیاد در ساختمان است لازم به ذکر است که چاه در زمین‌های ماسه‌ای دیرتر دچار پر شدگی می‌شود.

مجموعه لوله بازکنی پرتقال آماده انجام خدمات تعمیرات لوله کشی و لوله بازکنی در تهران است.

علاقه‌مندان در صورت درخواست خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می‌توانند با واحد پشتیبانی سایت به شماره‌ ۲۲۹۰۴۰۷۱ تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوله کشی پرتقال

سایت لوله بازکنی پرتقال ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله در تهران می باشد. اگر به مشکلاتی در سیستم لوله کشی منزل پیدا کردید می توانید با واحدهای پشتیبانی سایت لوله بازکنی پرتقال در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان