اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712173543811196

راهنمای خرید درب ضد سرقت

کد: 139712173543811196

https://goo.gl/AZ8JLV

، تهران , (اخبار رسمی): درب ضد سرقت تلفیقی از متریال فلز در کنار چوب است که از فلز به عنوان تامین‌کننده ایمنی استفاده می‌شود و از چوب نیز برای زیبایی استفاده می‌شود مطمئنا یکی از مهمترین جنبه‌ها برای خرید و نصب درب ضد سرقت جنبه امنیت آن باشد ولی مسئله عایق حرارتی و صوتی نیز در انتخاب درب ضد سرقت مهم است.

راهنمای خرید درب ضد سرقت
راهنمای خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت تلفیقی از متریال فلز در کنار چوب است که از فلز به عنوان تامین‌کننده ایمنی استفاده می‌شود و از چوب نیز برای زیبایی استفاده می‌شود

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت تلفیقی از متریال فلز در کنار چوب است که از فلز به عنوان تامین‌کننده ایمنی استفاده می‌شود و از چوب نیز برای زیبایی استفاده می‌شود مطمئنا یکی از مهمترین جنبه‌ها برای خرید و  نصب درب ضد سرقت جنبه امنیت آن است ولی مسئله عایق حرارتی و صوتی نیز در انتخاب درب ضد سرقت مهم است. درب ضد سرقت می‌تواند نیاز افراد را در قبال مسائل ذکر شده بر طرف سازد. در ادامه به بررسی انواع درب ضد سرقت و لیست قیمت درب ضد سرقت پرداخته شده است.

انواع درب ضد سرقت:

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده

انواع درب ضد سرقت از لحاظ ساختار داخلی

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده

درب ضد سرقت ایرانی یکی از انواع درب ضد سرقت است که با ساختار و متریال ایرانی مونتاژ می‌شود البته در بعضی از موارد از متریال خارجی نیز برای ساخت آن استفاده می‌شود که به آن درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک گفته می‌شود قیمت درب ضد سرقت ایرانی نسبت به مدل‌های ترک ارزان‌تر ولی نسبت به مدل‌های چینی گران‌تر است اگر چه درب‌های ضد سرقت ترک دارای کلاس قیمتی بالاتری نسبت به نمونه‌های درب ضد سرقت ایرانی است اما درب‌های ضد سرقت ایرانی دارای ویژگی‌هایی هستند که این ویژگی‌ها توانسته است کیفیت بالاتری نسبت به مدل‌های ترک داشته باشد.

معمولا لیست قیمت درب ضد سرقت ایرانی از 900 هزار تومان شروع می‌شود. 

درب ضد سرقت خارجی:

درب ضد سرقت‌های خارجی که در بازار ارائه می‌شود معمولا مختص به دو کشور ترکیه و چین است.

درب ضد سرقت ترک اصل (پک وارداتی)

یکی از پر طرفدارترین انواع درب ضد سرقت که دارای طرفدارن بسیاری در بازار است درب ضد سرقت ترک است. یکی از مهمترین مسئله‌ها برای خرید درب مطمئا میزان هزینه‌‌ای است که فرد برای خرید درب ضد سرقت در نظر خواهد گرفت. درب ضد سرقت ترک دارای کلاس قیمتی بالاتری نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت است. شاید یکی از مهمترین جنبه‌هایی که می‌تواند در قیمت این نوع از درب‌ها تاثیرگذار باشد هزینه واردات این درب‌ها است که می‌تواند تاثیر به سزایی در قیمت این درب‌ها داشته باشد لازم است بدانید درب ضد سرقت ایرانی با توجه به ساختاری که دارد می‌تواند با نمونه‌های ترک رقابت داشته باشد که یکی از مهمترین جنبه‌های درب ضد سرقت ایرانی نسبت به نمونه‌های ترک مسئله هزینه است که بسیار مناسب‌تر از نمونه‌های ترک است.

درب ضد سرقت چینی:

درب ضد سرقت چینی که در برخی از موارد به آن درب ضد سرقت فلزی نیز گفته می‌شود بر خلاف دو نوع قبلی یعنی درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت ترک از ساختار تمام فلزی برای ساخت آن استفاده می‌شود لیست قیمت درب ضد سرقت فلزی یا همان درب ضد سرقت چینی نسبت به دو نوع قبلی پایین‌تر بوده است درب ضد سرقت چینی معمولا در ساختمان‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مسئله قیمت تمام شده مهمترین فاکتور است. افرادی که به دنبال درب ضد سرقت هستند قطعا این نوع از درب می‌تواند بهترین گذینه برای آنها باشد.

انواع درب ضد سرقت با توجه به ساختار داخلی:

با توجه  به نوع درب ضد سرقت (چینی، ایرانی، ترک) ساختار تشکیل دهنده نیز متفاوت است. به عبارت دیگر هر کشور برای ساخت درب ضد سرقت سعی کرده است از یک ساختار و مترال خاص برای ساخت درب ضد سرقت استفاده کند، مثلا در نمونه‌های درب ضد سرقت چینی سعی شده است از ساختار فلزی برای ساخت این درب‌ها استفاده  شود و درهای ترک و ایرانی از تلفیقی از چوب و فلز برای ساخت درب استفاده شده است مسئله مهمی که در ساختار تشکیل دهنده مهم است این است که ساختار تشکیل دهنده تاثیر به سزایی در قیمت درب ضد سرقت دارد به عنوان مثال درب ضد سرقت چینی با توجه به  اینکه ساختار فلزی دارد دارای رنج قیمتی پایین‌تر نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت است درب ضد سرقت ایرانی و ترکی نیز از ساختار فلزی و چوبی تشکل شده‌اند که در ساختار فلزی سعی شده است از ورق‌های یک و نیم تا دو میلیمتر فولادی استفاده شود و ساختار چوبی آن نیز از ام دی اف 6 میل تا 12 میل می‌شود که همین امر باعث اختلاف قیمت این درب‌ها است.

به  طور خلاصه می‌توان گفت افرادی که به دنبال یک درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت می‌توانند درب ضد سرقت ایرانی را به عنوان یک درب باکیفیت و با قیمت مناسب انتخاب کنند.

مراحل نصب درب ضد سرقت

روش‌های مختلفی برای نصب درب وجود دارد که یکی از موارد مهمی که می‌توان در نوع نصب آن تاثیر بگذارد مقاومت دیوار است. بسته به این شرایط نحوه نصب درب نیز متفاوت است. در ابتدا بعد از خرید درب کارشناس به محل نصب درب ضد سرقت مراجعه می‌کند تا کارشناسی نصب را مورد بررسی قرار دهد سپس بعد از آن اندازه درب برای ساخت درب برداشته می‌شود در مرحله بعد تغییرات برای نصب درب روی دیوار انجام می‌شود. (بسته به مقاومت دیوار طریقه کندن و جایگزینی درب متفاوت است) و سپس در مرحله آخر درب جاسازی می‌شود.

روش‌های خرید درب ضد سرقت

یکی از روش‌های معمول برای خرید درب ضد سرقت مراجعه به فروشگاه‌ها و مغازه‌های فروش درب ضد سرقت است. می‌توان با به دست آوردن آدرس‌های مغازه‌ها و همچنین فروشگاه‌های درب ضد سرقت به دفاتر آنها مراجعه کرد و در مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به خرید کرد البته یک روش دیگر نیز برای خرید درب ضد سرقت وجود دارد و آن خرید اینترنتی درب ضد سرقت است.

فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت

یکی از روش‌های نوین برای خرید درب، خرید اینترنتی است. با کمی جستجو در فضای اینترنت می‌توان به لیستی از فروشگاه‌های اینترنتی درب ضد سرقت دسترسی پیدا کرد. فروشگاه‌های درب ضد سرقت دارای مزیت‌های زیادی هستند که از مهمترین مزیت‌های آن می‌توان به از بین بردن هزینه رفت و آمد، مقایسه درب‌های مختلف در فروشگاه‌های مختلف است.

بورس درب ضد سرقت کجاست؟

یکی از سوالات مهمی که برای اکثر کاربران پیش می‌آید این است که بورس درب ضد سرقت کجاست؟ چرا که  بسیاری از افراد دوست دارد جنس مورد نظری که می‌خواهند خریداری کنند را به  صورت بصری مشاهده کنند. بورس درب ضد سرقت در تهران در خیایان رسالت و همچنین پل چوبی است اما بسیاری از فروشندگان درب ضد سرقت نیز به صورت مستقل در برخی از مکان‌های دیگر وجود دارند گروه دُرناب به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در سیدخندان واقع شده است  و خریدارن در صورت نیاز به خرید درب از این فروشگاه می‌توانند به دفتر دُرناب مراجعه کنند و سپس بعد از مشاهده درب‌های موجود در این فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت اقدام به خرید درب کنند.

ابعاد درب ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب ضد سرقت بستگی به تعداد لنگه درب دارد مثلا ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگه با ابعاد استاندارد دو لنگه متفاوت است. 

ابعاد درب ضد سرقت یک و نیم لنگی از ابعاد درب ضد سرقت تک لنکه بیشتر است و معمولا زمانی مورد اتفاده قرار می‌گیرد که دهنه قرار دادن درب زیاد باشد و درب تک لنکه نتواند استفاده شود در صورتی که دهنه قرار دادن درب بیشتر ار یک و نیم لنگه باشد از ابعاد استاندارد درب ضد سرقت دولنگه استفاده می‌شود.

لازم  به ذکر است باید برای قاب نیز دو سانتی‌متر در نظر گرفته شود چرا که قاب نیز در کنار درب قرار می‌گیرد و بسیاری از افراد به قاب درب ضد سرقت توجه نمی‌کنند.

علاقه‌مندان جهت دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد درب ضد سرقت ایرانی می‌توانند با دفتر دُرناب تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درناب

دور ناب ارائه دهنده انواع درب های ضد سرقت ، درب لابی ، درب چوبی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]