اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712193551211331

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد با قابلیت پرداخت عوارض اتوبان

کد: 139712193551211331

https://goo.gl/4voapb

، تهران , (اخبار رسمی): نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد با قابلیت پرداخت الکترونیک عوارض آزادراه رونمایی شد و بهبودهای کلی در تنوع قابلیت‏ها، رابط کاربری جذاب، گرافیک جدید و امکانات جنبی متعدد، در مقایسه با دیگر اپلیکیشن‏های حوزه پرداخت آنلاین، آن را به اپلیکیشن جامعی در این حوزه بدل کرده است.

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد با قابلیت پرداخت عوارض اتوبان
رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد با قابلیت پرداخت عوارض اتوبان

کیپاد که به عنوان کیف پول همراه پاسارگاد شناخته می‌شود با همت بانک پاسارگاد و توسط شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد طراحی شده است و نسخه جدید آن در راستای توسعه راه‌کارهای پرداخت الکترونیک از طریق تلفن‌همراه هوشمند ارتقا یافته است.

از ابتدای سال 1398 عملا شیوه آنلاین اصلی‌ترین راه پرداخت عوارض آزادراهی در آزادراه‌‏های مجهز به پرداخت الکترونیکی عوارض خواهد بود. چنان‌که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور هم اعلام کرده است، به زودی باجه‌های دریافت نقدی از ابتدا و انتهای آزادراه‌ها برچیده می‌شوند و پرداخت عوارض صرفا به صورت الکترونیکی امکان‌پذیر خواهد بود.

با حذف شیوه سنتی پرداخت عوارض آزادراه‌ها در چهار آزادراه تهران - قم، تهران – ساوه، کرج – قزوین و قزوین – زنجان، دیگر امکان پرداخت عوارض به صورت نقدی و از طریق باجه‌های دریافت پول وجود نخواهد داشت و طراحان کیپاد با توجه به نیازهای موجود در این حوزه ارائه سرویس پرداخت آنلاین عوارض آزادراه را به اپلیکیشن خود افزوده‌اند.

نصب اپلیکیشن کیپاد به سادگی و از طریق سایت کیپاد به آدرس kipaad.ir امکان‌پذیر است. این محصول نرم‌افزاری در حال حاضر برای گوشی‏های هوشمند اندرویدی توسعه داده شده و به زودی نسخه iOS آن نیز عرضه خواهد شد.

فعال کردن کیپاد

بعد از دانلود کیپاد و نصب آن بر روی گوشی، کاربر باید ابتدا شماره تلفن همراه خود را در سامانه ثبت کند تا با امنیت بیشتر امکان استفاده از امکانات اپلیکیشن فراهم شود.

بعد از فعال شدن کیپاد کاربر باید از طریق گزینه «پروفایل» در قسمت پایینی منو نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کند.

نام، نام خانوادگی، نام مستعار، شماره تلفن همراه و شماره شبا حساب بانکی در این قسمت ثبت می‌شوند. کیپاد در این مرحله هم با ارسال کد پیامکی اطلاعات وارده را تائید خواهد کرد.

شارژ کیف پول کیپاد

در صفحه اصلی اطلاعات موجودی کیف پول الکترونیکی کاربر نمایش داده می‌شود. شارژ کیف پول با انتقال کاربر به صفحه‌ی واریز اینترنتی شاپرک انجام می‌شود و نیازمند رمز دوم و کد cvv2 است.

مبلغ شارژ نیز باید مضربی از 10000 ریال باشد.

نکته قابل توجه اینکه در صورت نیاز کاربر به پول، این امکان وجود دارد که پول واریزی به کیپاد را دوباره به حساب خود بازگرداند.

خدمت عوارض آزادراهی (آنی‌رو)

در کیپاد پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی در صفحه اصلی قابل دسترسی است.

کاربران برای استفاده از این قابلیتِ کیف پول کیپاد، لازم است شماره پلاک خودروی خود را یک بار در قسمت عوارض آزادراهی (آنی‌رو) وارد کنند. ورود پلاک خودرو محدودیت ندارد و می‌توان پلاک خودروهای بیشتری را هم در کیپاد ثبت کرد.

در مراجعات بعدی تنها کافی‌ است شماره پلاک خودرویی که قرار است در بزرگراه تردد کند، انتخاب شود.  مرحله بعدی انتخاب آزادراه است و گذرگاه پرداخت عوارضی که قرار است خودرو از آن عبور کند.

بعد از تعیین و تائید مسیر مبلغ عوارض مشخص می‌شود و کاربران می‌توانند این مبلغ را از اعتبار کیف پول خود یا اعتبار هدیه‌ی اولیه ویژه استفاده در عوارض آزادراهی بپردازند.

دیگر خدمات کیپاد

پرداخت وجه از طریق QR  کد یکی از دیگر خدمات کیپاد است که خرید از فروشگاه‏های تحت پوشش و یا پرداخت هزینه وسایل حمل و نقل عمومی را آسان می‌کند. همچنین از طریق منو کارت شهروندی، هم اکنون امکان افزایش اعتبار کارت شهروندی مشهد وجود دارد و امکان ارائه این خدمت به شهروندان دیگر شهرهای کشور نیز فراهم خواهد بود.

کیپاد امکان انتقال اعتبار را هم به کاربرانش می‌دهد، برای انتقال اعتبار کافی ا‌ست کاربر بعد از تعیین مبلغ مورد نظر، نام گیرنده اعتبار را از فهرست مخاطبان گوشی انتخاب کرد.

اشتراک سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال آیو نیز از جمله خدمات کیپاد است. کاربران نرم افزار کیپاد می‌توانند از طریق لینک آیو در صفحه اصلی کیپاد اشتراک ماه اول آیو را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند و هزینه آن را از اعتبار کیف پول بپردازند.

پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات متداول

تمامی تمهیدات لازم برای استفاده‏ای لذت بخش از این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است، با این حال در صورت بروز هر مشکلی، بخش پشتیبانی اپلیکیشن (دسترسی از منوی اصلی) از طریق یک شماره تلفن شما را به مرکز مشتریان کیپاد متصل می‌کند.

طراحی زیبا و کاربری آسان از مهمترین ویژگی‌های کیپاد است که بهره‌گیری از این اپلیکیشن را برای کاربران لذت بخش کرده است. با توجه به دشواری پرداخت عوارض به شیوه سنتی و تلاش مجموعه بانک پاسارگاد و شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای ارائه تجربه‏ای لذت‏بخش در حوزه پرداخت‏های الکترونیک، انتظار می‏رود این خدمت با استقبال خوبی از سوی هموطنان همراه باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیپاد

کیپاد| کیف پول همراه پاسارگاد، یک کیف پول الکترونیکی مبتنی بر سرویس آنلاین، با قابلیت نصب بر روی تمامی تلفن­ های همراه اندرویدی(بزودی نسخه IOS) است که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا پرداختی امن، سریع و آسان را در حوزه­ های مختلف پذیرندگی کیپاد و عوارض جاده ­ای بدون نیاز به کارت­های بانکی و پرداختی نقدی تجربه کند. پرداخت عوارض جاده ای عبور بدون واسطه از هر عوارضیِ دارای پرداخت الکترونیکی، امکانی است که کیپاد برای شما فراهم می­کند؛ شما با نصب اپلیکیشن کیپاد، به راحتی و بدون اتلاف وقت و ماندن در صف­ های طولانی از عوارض جاده ­ای عبور می­کنید و عوارض شما از طریق اپلیکیشن کیپاد پرداخت می شود. پرداخت با QR پرداخت از طریق کد QR، یک پرداخت غیر مستقیم است که سبب می شود شما تنها با اسکن کردن کد پذیرنده و وارد کردن مبلغ، یک پرداخت سریع و مطمئن را تجربه کنید. کارت شهروندی اگرچه کیف پول همراه پاسارگاد|کیپاد، جایگزین مناسبی برای کارت های شهروندی است اما در این اپلیکیشن این امکان برای شما فراهم شده است تا به وسیله آن به راحتی به شارژ کارت های شهروندی (در حال حاضر فقط من کارت) بپردازید و از نصب اپلیکیشن­ های دیگر و حتی رفتن به باجه ­های شارژ بلیط بی نیاز شوید. انتقال به دیگری با استفاده از اپلیکیشن کیپاد، شما کاربران کیپاد می توانید شارژ موردنظر خود را به کاربری دیگر انتقال دهید؛ این کار به راحتی بدون انتقال به درگاه پرداخت و تنها با انتخاب فرد از لیست مخاطبان انجام می شود .

اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]