اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971220355219721

تحلیل بنیادی دلار آمریکا و تحلیل بنیادی اقتصاد انگلستان

کد: 13971220355219721

https://goo.gl/1koErd

، تهران , (اخبار رسمی): محرک اصلی دلار جریانات ریسک‌گریزی است و معامله‌گران پوند هفته سختی را در پیش خواهند داشت.

تحلیل بنیادی دلار آمریکا و تحلیل بنیادی اقتصاد انگلستان
تحلیل بنیادی دلار آمریکا و تحلیل بنیادی اقتصاد انگلستان

هفته منتهی به 17-12-1397، شاخص دلار آمریکا تقویت شد. تشدید نگرانی‌ها از چشم‌انداز رشد اقتصاد جهانی موجب به راه افتادن جریانات ریسک‌گریزی در بازارهای مالی شد و در نتیجه تقاضا برای دلار آمریکا افزایش یافت. زمانی که سرمایه گذاران رو به نقد کردن دارایی‌ها می‌آوردند، دلار اولویت اصلی سرمایه‌گذاران می‌شود. در این میان کاهش برآوردهای اقتصادی و تورمی بانک مرکزی اروپا بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص دلار آمریکا گذاشت.

شاخص دلار آمریکا توانست بزرگ‌ترین حرکت صعودی یک روزه را در دو ماه گذشته ثبت کند. به احتمال زیاد هفته آینده هم این روند ادامه خواهد یافت. از دید تقویم اقتصادی، شاخص خرده‌فروشی، داده‌های تورمی و شاخص اطمینان مصرف‌کننده می‌توانند بر دلار آمریکا تأثیر بگذارند.

اخیراً داده‌های اقتصادی آمریکا نسبتاً ضعیف‌تر از پیش‌بینی‌ها بوده‌اند و شاید این روند ادامه یابد. در حالی‌که افت شاخص‌های اقتصادی آمریکا می‌توانند موجب تضعیف انتظارات نرخ بهره‌ای بازار شوند، اما به نظر می‌رسد که بعد از نشست بانک مرکزی اروپا بازار دیگر توجه چندانی به تغییر انتظارات نرخ بهره‌ای ندارد. از دید عوامل خارجی تأثیرگذار بر دلار آمریکا، این هفته شاخص GDP انگلستان منتشر می‌شود.

طبق شاخص‌های اقتصادی اخیر انگلستان که از ماه اکتبر تا به امروز منتشر شده‌اند، احتمال رشد ضعیف اقتصاد انگلستان وجود دارد و این موضوع می‌تواند دوباره نگرانی‌ها از رشد اقتصاد جهانی را تشدید کند. در همین حال در پارلمان انگلستان سه رأی‌گیری مهم در رابطه با BREXIT برگزار خواهد شد. علاوه بر این به نظر می‌رسد که شرایط اقتصادی چین هم چندان جالب نیست. چین دومین اقتصاد بزرگ دنیاست و در واقع عامل اصلی نگرانی سرمایه گذاران از آینده اقتصاد جهانی است. این هفته شاخص‌های اقتصادی مهمی از چین منتشر خواهند شد و اگر دوباره شاخص‌های اقتصادی این کشور ضعیف‌تر از انتظارات بازار باشند، شاهد به راه افتادن جریانات ریسک گریزی قوی خواهیم بود که به نفع دلار خواهد بود.

همچنین، هفته آینده پارلمان انگلستان به چند لایحه در رابطه با BREXIT رأی خواهد داد. نتیجه رأی‌گیری‌های پارلمان می‌تواند روابط کوتاه و بلندمدت انگلستان و اتحادیه اروپا را مشخص کند. روز سه‌شنبه طرح توافق BREXIT فعلی نخست‌وزیر انگلستان به رأی گذاشته خواهد شد و به احتمال زیاد دوباره رد خواهد شد. هر چند که شاید آرای مخالف کمتر از رأی‌گیری قبلی باشد.

در این صورت روز چهارشنبه پارلمان انگلستان طرح خروج بدون توافق انگلستان را به رأی‌گیری خواهد گذاشت. تصویب این طرح باعث خواهد شد تا دولت انگلستان در مذاکرات BREXIT به گزینه خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا هم فکر کند. روز پنجشنبه هم رأی‌گیری در رابطه با به تعویق افتادن زمان خروج انگلستان از اتحادیه اروپا در پارلمان به رأی گذاشته می‌شود. در حال حاضر اتحادیه اروپا تمایلی به تغییر در توافق فعلی BREXIT ندارد. با این حال هر دو طرف با خروج بدون انگلستان از اتحادیه اروپا مخالف هستند و مذاکرات در روزهای شنبه و یکشنبه هم ادامه دارند. علاوه بر رویدادهای مهم BREXIT، این هفته داده‌های اقتصادی مهمی هم از انگلستان منتشر خواهد شد. هر چند که شاخص‌های اقتصادی برای بازار اهمیت دارند، اما تمرکز اصلی بازار به اخبار BREXIT خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار