اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712203552811343

چگون می‌توان وقت سفارت انگلیس تهران را در کمتر از یک هفته دریافت کرد؟

کد: 139712203552811343

https://goo.gl/vxr1to

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر ایرانیان برای تحویل مدارک جهت بررسی درخواست ویزای انگلیس تنها می‌توانند از کشورهای ایران، ترکیه و امارات اقدام کنند. با توجه به افزایش هزینه خروج از کشور، هزینه بلیط هواپیما و هتل می­‌توان به این نتیجه رسید که گرفتن وقت سفارت انگلیس تهران بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

چگونه می توان وقت سفارت انگلیس تهران را در کمتر از یک هفته دریافت نمود؟
چگون می‌توان وقت سفارت انگلیس تهران را در کمتر از یک هفته دریافت کرد؟

پس از بازگشایی دوباره سفارت انگلیس در سال 1394 در تهران روند دریافت آن تغییر کرده است. در حال حاضر ایرانیان برای تحویل مدارک جهت بررسی درخواست ویزای انگلیس تنها می‌توانند از کشورهای ایران، ترکیه و امارات اقدام کنند. با توجه به افزایش هزینه خروج از کشور، هزینه بلیط هواپیما و هتل می­‌توان به این نتیجه رسید که گرفتن وقت سفارت انگلیس تهران بسیار به صرفه‌تر است.

 یک مثال ساده برای هزینه وقت سفارت انگلیس تهران:

با فرض اینکه شخصی وقت سفارت انگلیس در دبی را گرفته است، باید جهت تحویل مدارک در زمان مقرر خود را به دفتر VFS در دبی رساند. با یک حساب سر انگشتی می‌توان گفت این سفر به تنهایی بیش از 4.5 میلیون تومان با نرخ دلار فعلی بدون احتساب مبلغ ویزای سفارت انگلیس (بسته به مدت زمان ویزا متفاوت است) و پیکاپ پاسپورت (ارسال گذرنامه) هزینه در بر خواهد داشت. 

یک فکر اشتباه برای وقت سفارت انگلیس تهران:

همواره برای بعضی از درخواست‌کنندگان ویزای انگلیس این پرسش وجود دارد که از یک دفتر VFS به غیر از تهران اقدام شود، آیا امکان بیشتری جهت اخذ روادید انگلیس را خواهد داشت یا خیر؟

پاسخ این پرسش خیر است. پس از اخذ وقت سفارت انگلیس تهران، مدارک دریافتی از مسافران به ابوظبی ارسال شده و در همان مکان مورد بررسی قرار می‌گیرد. معمولا مدت زمان بررسی مدارک ارسالی، مانند بقیه دفاتر VFS، 15 روز کاری برای ویزای بدون حق تقدم بوده و در خارج از تهران بررسی می‌شود.

آیا وقت سفارت انگلیس تهران حق تقدم دارد؟

در زمان ثبت درخواست ویزا، سایت دولت انگلیس سه امکان برای زمان بررسی ویزای می‌دهد. اولین امکان سرویس استاندارد (Standard service) است که زمان بررسی آن 15روز کاری است. در دومین انتخاب می‌توان از سرویس حق تقدم (Priority service) استفاده کرد که مبلغ ویزا را تا 4 برابر حالت استاندارد افزایش می‌دهد و مدت زمان بررسی درخواست را 5 روز کاری کاهش می‌دهد. در سرویس سوم مدت زمان بررسی درخواست ویزا به 24 ساعت کاهش می‌یابد. نام این سرویس حق تقدم فوق العاده (Super Priority service) است. مبلغ این سرویس 11 برابر حالت استاندارد است. متاسفانه به دلیل ارسال شدن مدارک از تهران، وقت سفارت انگلیس تهران تنها حالت استاندارد را دارد و باید به این نکته مهم توجه کرد که، در صورت انتخاب گزینه‌های دیگر، مبلغ دریافتی گرفته شده ولی در همان 15 روز مورد بررسی قرار می‌گیرد و هیچگونه وجهی نیز از طریق سفارت عودت داده نخواهد شد، زیرا در زمان انتخاب این گزینه برای هر دفتر VFS، وب سایت می‌خواهد تا در مورد ارائه این سرویس از دفتر VFS اطلاع کامل دریافت شود.

پس می‌توان نتیجه گرفت نتیجه ویزای درخواستی به محل وقت سفارت انگلیس مرتبط نبوده و تنها به نحوه پر کردن فرم‌ها و مدارک تحویلی درخواست‌کننده بستگی دارد. نکته دیگر اینکه، دولت انگلیس بر خلاف دولت کانادا امکان بارگذاری تصاویر مربوط به مدارک را در سایت نمی‌­دهد و باید اصل مدرک یا اصل گواهی ترجمه شده آن را مشاهده کرد، لذا مسافران اگر از وقت سفارت انگلیس به غیر از تهران اقدام کنند با سختی این اقدام نیز مواجه می‌شوند.

با توجه به راحتی بیشتر و هزینه‌ای به مراتب کمتر و همچنین دلایل مطرح شده، پیشنهاد می‌شود درخواست‌کنندگان ویزای انگلیس، وقت سفارت انگلیس تهران را دریافت کنند. عصر ویزا به عنوان وب سایت تخصصی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عصر پرواز، مجری مستقیم وقت فوری سفارت انگلیس تهران در طی این مسیر تا پایان همراه افرادی است که میخواهند این پروسه را طی کنند.

.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویزا

عصر ویزا وب سایت تخصصی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عصر پرواز در زمنیه وقت سفارت ها و اخذ ویزاها فعالیت می نماید

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی