اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164111211343

سامانه جامع ویزای آنلاین

دریافت ویزای دبی به صورت کاملا آنلاین و بدون مراجعه

کد: 139807164111211343

http://bit.ly/30XuEgQ

، تهران , (اخبار رسمی): عصر ویزا با طراحی سامانه جامع ویزای آنلاین برای نخستین بار در کشور این امکان را برای کلیه ایرانیان در سراسر کشور محیا کرده است تا بتوانند از طریق این سامانه بدون ارسال فیزیکی هیچ کدام از مدارک، کمتر از 5 روز کاری ویزای دبی را دریافت کنند.

دریافت ویزای دبی به صورت کاملا آنلاین و بدون مراجعه
دریافت ویزای دبی به صورت کاملا آنلاین و بدون مراجعه

جهت دریافت روادید دبی و سفر به این کشور، چندین سال است که نیازی به مراجعه به سفارت امارت متحده عربی در تهران نبوده و مسافرین باید از طریق چند کارگذار رسمی اقدام به دریافت ویزای این کشور کنند. عصر ویزا با طراحی سامانه جامع ویزای آنلاین برای نخستین بار در کشور این امکان را برای کلیه ایرانیان در سراسر کشور مهیا کرده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های قابل ذکر این سامانه، قیمت رقباتی آن است. در این سامانه ویزای 14 روزه تورستی با 280 درهم محاسبه می‌شود. پس از بارگذاری مدارک خود مبلغ روز درهم به ریال محاسبه شده و کاربر می‌تواند با اتصال به درگاه بانکی جیبیت و یا درگاه بانک سامان اقدام به پرداخت هزینه ویزای خود کند.

در این سامانه سه نوع ویزای دبی در نظر گرفته شده است تا کاربران خود نوع ویزای درخواستی را انتخاب کنند. در هر مقطع از دریافت ویزای دبی سامانه جامع با ارسال پیامک به کاربر، آخرین وضعیت ویزای دبی را به کاربر نشان می‌‌دهد. پس از صدور ویزا، سامانه به کاربر اطلاع می‌دهد تا ضمن ورود به پنل کاربری خود، اقدام به دریافت ویزای دبی کنند. ویزا به صورت یک فایل PDF قابل دریافت است و الزامی به مراجعه و یا ارسال ویزا نیست. ویزای دبی به صورت الکترونیکی صادر شده و نیازی به درج در صفحات پاسپورت نیست.

جهت ورود یا ثبت نام در سامانه جامع ویزای آنلاین عصر ویزا هم اکنون می‌توان اقدام کرد. تا پایان سال 1398 کلیه وقت سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی، ویزای چین و ... نیز به صورت آنلاین در این سامانه قابل دریافت خواهد بود.

عصر ویزا به عنوان برند تخصصی آژانس مسافرتی عصر پرواز با 22 سال سابقه، واقع در خیابان جردن است. وب سایت عصر ویزا نخست به عنوان مجری مستقیم وقت سفارت انگلیس در تهران فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون ویزای بیشتر کشورهای اروپایی و آسیایی را دریافت کرده و توانسته با رونمایی از سامانه جامع ویزای آنلاین، کلیه این پروسه اخذ ویزا را به صورت آنلاین ارائه دهد. در گام‌های بعدی اپلیکیشن عصر ویزا یا سامانه جامع ویزای آنلاین نیز قابل دسترس خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویزا

عصر ویزا وب سایت تخصصی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عصر پرواز در زمنیه وقت سفارت ها و اخذ ویزاها فعالیت می نماید

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح