اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802153655811343

تاثیر برگزیت بر وقت سفارت انگلیس

برگزیت و آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا

کد: 139802153655811343

http://bit.ly/2H2Bg6Y

، تهران , (اخبار رسمی): در فرم‌های جدید وقت سفارت انگلیس تهران در سایت رسمی دولت انگلیس یک تغییر محسوس دیده می‌شود. با کمی تامل در این فرم می‌توان نتایجی را استنباط کرد که نشان می‌دهد که انگلیس می‌خواهد پس از برگزیت به چه سمت‌وسویی برود.

بـرگزیت و آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا
برگزیت و آینده بریتانیا در اتحادیه اروپا

در فرم‌های جدید وقت سفارت انگلیس تهران تغییراتی ایجاد شده است. در ابتدا باید گفت که برگزیت مخفف شده دو کلمه (BRitish EXIT - BREXIT) و به معنی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است. تا زمان نگارش این گزارش، توافق مورد پسند دولت بریتانیا در مذاکرات با اتحادیه اروپا حاصل نشده است. همین مورد باعث شد تا اتحادیه اروپا (EU) برای آخرین بار به دولت انگلیس به ریاست ترزا می، تنها شش ماه دیگر (تا اکتبر 2019) فرصت دهد.

دولت انگلیس با وجود احزاب و کشورهای مخالف، هم در داخل مجلس و هم در اتحادیه اروپا (بخصوص آلمان و فرانسه) راه بسیار دشواری را باید بپیماید.

در فرم‌های گذشته وقت سفارت انگلیس‌، مسافران پس از وارد کردن تاریخچه مسافرت‌های گذشته به بریتانیا، باید به صورت جداگانه وضعیت مسافرت به کشورهای حوزه شینگن یا ویزای شینگن اخذ شده را در قسمتی متمایز وارد می‌کردند.

در فرم‌های جدید وقت سفارت انگلیس، حوزه کشورهای شینگن (Schengen Area) به حوزه اقتصادی اروپا (European Economic Area) تغییر یافته است. با ورود به صفحه برگزیت دو تصویر (به علت عدم توانایی بارگذاری تصاویر بیشتر) قابل مشاهده است و  این نشان می‌دهد که خود انگلیس نیز وارد این لیست شده که خود این موضوع نشانگر توافقات و مذاکراتی بوده که در مدت 2 سال گذشته در دولت بریتانیا و اتحادیه اروپا در جریان بوده است.

در تصویر اول که دسته‌بندی قدیم است، به غیر از ایالات متحده آمریکا، نیوزیلند، استرالیا و کانادا کشورهای حوزه شینگن هم دیده می‌شوند ولی در تصویر دوم (دسته بندی جدید) حوزه اقتصادی اروپا و بریتانیا (UK) نیز در پایان لیست به وضوح مشخص شده‌اند.

در قسمتی از این لیست جدید کشورهای حوزه اقتصادی اروپا، بدون احتساب بریتانیا، نوشته شده‌اند. در حقیقت این جمله به این منظور در فرم وقت فوری سفارت انگلیس نوشته شده است که مسافران در جایی جداگانه تاریخچه و اطلاعات سفر یا سفرهای گذشته خود به انگلستان را وارد می‌کردند.

بنابراین انگلستان، هم اکنون وضعیت شکننده‌تری را پیش از خروج خود از اتحادیه اروپا پیش رو دارد و فقط امیدوار است در یک قرارداد خوب وضعیت اقتصادی گذشته خود را حفظ نمایند.

از فرم وقت سفارت انگلیس نیز می توان این را نیز برداشت کرد که ارزش پوند به دلار در حال سقوط می باشد زیرا مبلغ ویزای انگلیس به دلار پرداخت می گردد و در 2 هفته گذشته این مبلغ برای ویزای شش ماهه مولتی انگلیس، 125 دلار آمریکا بود و هم اکنون 129 می باشد. به عبارت ساده تر ارزش پوند به دلار در حال کاهش است و این احتمال وجود دارد در صورت خروج کامل بریتانیا از اتحادیه اروپا ارزش پوند به پایین ترین سطح خود در دو دهه گذشته برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عصر ویزا

عصر ویزا وب سایت تخصصی شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی عصر پرواز در زمنیه وقت سفارت ها و اخذ ویزاها فعالیت می نماید

اطلاعات تماس
  • 021220*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون