اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971220355319600

چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز توسط فضای کار اشتراکی لندیما برگزار شد:

اکوسیستم استارتاپی کرمان در پایان سال 97 جانی تازه گرفت

کد: 13971220355319600

https://goo.gl/FLtRfd

، کرمان , (اخبار رسمی): چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز توسط فضای کار اشتراکی لندیما و با حمایت ویژه شرکت فناوری پدیدار در کرمان برگزار شد. مهمان چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز، شایان شلیله، بنیان‌گذار شبکه تبلیغات ای‌نتورک و چندین شرکت فعال دیگر بود.

اکوسیستم استارتاپی کرمان در پایان سال 97 جانی تازه گرفت.
سالن محل برگزاری چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز

چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز در پایان سال 97 نفسی تازه در جان اکوسیستم استارتاپی کرمان بود و برای ادامه فعالیت به تیم‌ها و افراد انگیزه و تجربه‌ای مضاعف داد

چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز در تاریخ چهارشنبه 8 اسفند 1397 در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان برگزار شد.

این رویداد که شامل سه بخش:

  • پذیرش، شبکه‌سازی شرکت‌کنندگان و آشنایی با یکدیگر
  • پنل گفت‌وگوی کارشناس مجری و مهمان و پرسش و پاسخ شفاهی و کتبی شرکت‌کنندگان
  • پذیرایی شام سبک و صحبت نزدیک‌تر با مهمان و دریافت مشاوره

این رویداد توسط فضای کار اشتراکی لندیما برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و از حمایت شرکت فناوری پدیدار، مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان برخوردار بوده است.

در ابتدای این رویداد مهندس مداح، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کرمان و مدیرعامل شرکت فناوری پدیدار در خصوص یک‌سالگی لندیما سخن گفت، بعد از او محسن شعاعی‌فر، مدیر داخلی لندیما دقایقی را در خصوص مسائل و موارد اتفاق افتاده اکوسیستم استارتاپی کرمان در یکسال قبل به صحبت پرداخت.

در ادامه رویداد شایان شلیله،  بینانگذار شبکه تبلیغات ای‌نتورک، جشنواره وب ایران، رسانه خبری وبنا، پارس فاندینگ، رایزن پارس و آکادمی نکست تجربیات کاری خود را با حاضران در رویداد به اشتراک گذاشته و به سوالات کارشناس مجری و افراد حاضر در سالن پاسخ داد. در این رویداد پیرامون تقسیم‌ سهام، رشد استارتاپ‌ها، جذب سرمایه‌گذار، جذب نیرو و سایر موارد مرتبط گفت‌وگو انجام شد.

این رویداد میزبان دانشجویان، برنامه‌نویسان، طراحان، مجموعه‌های آی‌تی و سرمایه‌گذاران و سایر علاقه‌مندان بود.

در پایان رویداد و زمان پذیرایی، تولد یک‌سالگی مجموعه لندیما نیز جشن گرفته شد.

چهارمین رویداد کارآفرینی لنداستارز در پایان سال 97 نفسی تازه در جان اکوسیستم استارتاپی کرمان بود و برای ادامه فعالیت به تیم‌ها و افراد انگیزه و تجربه‌ای مضاعف داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فضای کار اشتراکی لندیما

لندیما، اولین فضای کار اشتراکی استان کرمان می‌باشد که در بهمن ماه 1396 با حمایت شرکت فناوری پدیدار تاسیس گردید. این مجموعه علاوه بر خدمات متداول فضای کاری، اقدام به برگزاری رویدادهای هفتگی و ماهانه نیز نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ