اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712203554411124

لاله زار سنتر نماینده رسمی فروش اینورترهای hpmont

کد: 139712203554411124

https://goo.gl/HtY5Q3

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت hpmont تولیدکننده اینورترهای صنعتی با فناوری پیشرفته است. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی متمرکز است. فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر توزیع و فروش محصولات این برند با کیفیت را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

لاله زار سنتر نماینده رسمی فروش اینورترهای hpmont
انواع اینورترهای hpmont

تمرکز لاله‌زار سنتر در پاسخ سریع به نیاز مشتریان و همکاری حرفه‌ای با مشتریان و تامین‌کنندگان است و اهداف بلندمدت شرکت توسعه سالم و سریع در اتوماسیون صنعتی است

شرکت Hpmont تولیدکننده اینورتر با فناوری پیشرفته است. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه، تولید و فروش محصولات اتوماسیون صنعتی متمرکز است. تمرکز این شرکت در پاسخ سریع به نیاز مشتریان و همکاری حرفه‌ای با مشتریان و تامیین‌کنندگان است و اهداف بلندمدت شرکت توسعه سالم و سریع در اتوماسیون صنعتی است.

این شرکت متعهد به خدمت در سه حوزه اصلی مانند تولیدکننده با کیفیت بالا، تولید انرژی سبز، انرژی‌های تجدید پذیر است.

محصولات

محصولات اصلی این شرکت عبارتند از انواع درایو جهت استفاده در صنایع آسانسور و پله برقی،‌ نساجی،‌ رنگرزی، ماشین سازی، جرثقیل، ماشین آلات CNC و بسته بندی است و همچنین در صنعت آسانسور سیستم یکپارچه کنترل آسانسور و سیستم‌های Regenerative نیز ارائه می‌دهد. شرکت Hpmont، دارای تیم تحقیق و توسعه قدرتمند در محصولات اتوماسیون صنعتی نیز است.

اینورترهای این شرکت در حال حاضر دارای Vector Control همراه با عملکرد بالا و قوی هستند. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به اینورترهای سری HD09 و سری HD30 که به صورت گسترده در بازار ایران توزیع و به فروش می‌رسند اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر توزیع و فروش محصولات این برند با کیفیت را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.

دستاوردهای شرکت Hpmont

شرکت Hpmont همکاری‌های فنی و آموزش مشترک پرسنل با دانشگاه‌های چین و دانشگاه‌های بین‌المللی را دارد و در حال همکاری با دانشگاه Xi’an Jiaotong برای مطالعه موضوعات پروژه‌های ملی جهت پیشرفت در تکنولوژی‌های نوین است.

این شرکت به عنوان یک پایگاه آموزشی مشترک برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه Xi’an Jiaotong تبدیل شده است و چندین کارشناسی ارشد و دکترا آن به عنوان مربیان دانشجویان تکمیلی دانشگاه Xi’an Jiaotong استخدام شده‌اند.

در این همکاری مشترک ساخت آزمایشگاه کنترل موتور و تحقیقات روی پروژه‌های ملی نیز انجام می‌شود.

در حال حاضر این شرکت دارای ۳۴ ثبت اختراع است و همچنین ۴۵ اختراع در بخش بررسی و امکان‌سنجی جهت پیاده‌‌سازی روی محصولات خود را در دستور کار دارد. درایوهایی که این شرکت به کشور وارد می‌کند شامل مدل HD09 مناسب فن و پمپ، درب گاراژ، میکسر، مخلوط کن، آبمیوه گیری، سانترفیوژ،‌ ماشین آلات کشاورزی،‌ تجهیزات تناسب اندام در رنج‌های ۰٫۷۵kw تا ۲٫۲kw تکفاز و ۰٫۷۵kw تا ۵٫۵kw سه فاز است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینورترهای hpmont می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر به آدرس lalehzarcenter.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر

فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر با توجه به نیازسنجی جامعه در خصوص تامین تجهیزات وابسته به صنایع برق و الکترونیک، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. با گسترش روزافزون استفاده از فروشگاه های اینترنتی و مزایای استفاده از خرید آنلاین، این فروشگاه ها در حوزه های مختلف توسعه یافته اند. تامین نیاز مشتریان به تجهیزات وابسته به صنایع برق و دسترسی آنلاین و بدون هزینه به اطلاعات لوازم و تجهیزات تاسیسات و تهویه و امکان خرید در حداقل زمان ممکن برای متقاضیان، از اصلی ترین دلایل شکل گیری فروشگاه اینترنتی لاله زار سنتر است. در لاله زار سنتر اطلاعات فنی و امکان خرید طیف وسیعی از محصولات از قبیل هواکش خانگی، هواکش صنعتی، هواکش سانتریفیوژ، هواکش بین کانالی، انواع بلوئر و دمنده هوا، هواکش ضدانفجار با گواهینامه اروپایی، اینورتر تکفاز و سه فاز از برندهای کره، تایوان و چین، ساخت تابلو برق صنعتی و انواع خدمات نصب و کانال کشی محیط های صنعتی مهیا است.

اطلاعات تماس
  • 021667*****
[نمایش اطلاعات]