اطلاعات تماس
  • 021262***** - 091209*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712203554511351

چگونه فالوورهای‌ اینستاگرم‌ را افزایش دهیم؟

کد: 139712203554511351

https://goo.gl/ffB2A6

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش فالوور می‌تواند به صورت ارگانیک باشد، هرچند که زمان و هزینه بیشتری را صرف می‌کند. برای افزایش فالوور به صورت ارگانیک بهتر است خود را مختصر و مفید معرفی کرد. خرید فالوور و استفاده از ربات دو مورد از باورهای غلط برای افزایش فالوور در اینستاگرام هستند.

چگونه فالوورهای‌ اینستاگرم‌مان را افزایش بدهیم؟
چگونه فالوورهای‌ اینستاگرم‌مان را افزایش بدهیم؟

اصلی‌ترین کاربرد هشتگ، گردآوری مطالب مرتبطی است که توسط اکانت‌های مختلف ارائه می‌شود و به مخاطب این امکان را می‌دهد تا با جستجوی یک هشتگ، به یک موضوع یکسان، از نگاه‌های متفاوت دست پیدا کند

بدون ‌شک امروزه یکی از رسانه‌های اجتماعی جذاب و پرطرفدار، اینستاگرم است که در شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار کاربرد دارد. اینستاگرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس ‌ها و ویدیوها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. این ساده‌ترین کاری است که می‌توان با اپلیکیشن انجام داد اما مزیت اینستاگرام فراتر از از اشتراک‌گذاری عکس‌‌ها است.

کسب‌وکارهای زیادی این‌روزها با استفاده از اینستاگرم در حال رشد هستند. این رسانه اجتماعی تاثیر بسزایی روی افزایش آگاهی از برند دارد و کمک می‌کند تا با هزینه‌هایی کم‌تر از تبلیغات سنتی، کسب‌وکار را برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان، تبلیغ کرد. افزایش فالوور در اینستاگرام می‌تواند به صورت ارگانیک باشد. هرچند که به آسانی خرید فالوور نیست اما نتیجه‌ای که به دست می‌آید، ارزش زمان، تلاش و هزینه‌ای که صرف می‌شود را دارد.

در این مطلب، راه‌های جذاب‌تر کردن پست‌ها، بالا بردن اینگیجمنت، استفاده از هشتگ‌های مرتبط و در کل زیر و بم اینستاگرام برای افزایش فالوور به صورت ارگانیک مورد بررسی قرار می‌گیرد:

1- مختصر و مفید خود را معرفی کنید

برای جذب فالوور به صورت طبیعی، اول از همه نیاز دارد یک نام‌کاربری ساده و قابل تشخیص و یک عکس مناسب برای اکانت‌ در نظر گرفت و خود را برای شناخت بیشتر به مخاطبان بالقوه در قسمت بیو اینستاگرام به صورت مختصر و قابل فهم معرفی کرد. بهتر است برای دسترسی آسان‌ به اطلاعات بیشتر، آدرس سایت‌ در قسمت بیو قرار گیرد و البته اکانت‌ را نیز از حالت خصوصی خارج کرد.

2- برای انتشار پست‌ها استراتژی باید داشت

شاید بی‌اهمیت به نظر برسد اما واقعیت این است که برای انتشار پست‌ها، نیاز است یک استراتژی داشت، پس در ابتدا نیاز است یک تقویم مخصوص طراحی شود و ساعت و روز مشخصی را برای انتشار پست‌ها تعیین کرد؛ برای مثال می‌توان یک روز در هفته را به معرفی اعضای گروه اختصاص داد یا داستان مربوط به یک برند را تعریف کرد. داشتن استراتژی در تولید محتوای منسجم‌تر کمک می‌کند.

3- محتوای جذاب و متفاوت تولید کنید

محتوایی که تولید می‌شود باید جذاب و مطابق با علائق مخاطبان هدف باشد. مخاطب، روزانه با هزاران پست در اینستاگرام مواجه می‌شود و مطمئنا زمان‌اش را صرف پستی می‌کند که برای او جذاب باشد. خوشبختانه فرمت‌های مختلفی در اینستاگرام برای تولید محتوا وجود دارد. ویدیوهای یک دقیقه‌ای، آلبوم‌های 10 عکسی و GIF.

4- در انتخاب کپشن‌ها باید دقت کرد

تمرکز اینستاگرام بیشتر روی انتشار عکس و ویدیو است اما نباید از تاثیر محتوایی که می‌توان در قالب کپشن تولید کرد غافل شد. کپشن‌های متناسب با پرسونای مخاطب، اینگیجمنت را افزایش می‌دهد. پرسش سوال از فالوورها نیز از مواردی است که باعث بالا رفتن اینگیجمنت می‌شود. طبق نتایج به دست آمده، استفاده از جمله «نظر بدهید» در کپشن روی فالوورها اثر می‌گذارد و ناخودآگاه آنها را نظر دادن وا می‌دارد.

5- از هشتگ‌های مرتبط استفاده شود

اصلی‌ترین کاربرد هشتگ، گردآوری مطالب مرتبطی است که توسط اکانت‌های مختلف ارائه می‌شود و به مخاطب این امکان را می‌دهد تا با جستجوی یک هشتگ، به یک موضوع یکسان، از نگاه‌های متفاوت دست پیدا کند. علاوه بر این کمک می‌کند تا مخاطبان گسترده‌تری به مطالب دسترسی داشته باشند. برای انتخاب و استفاده از هشتگ‌های مرتبط، بهتر است بنچ مارک انجام شود تا دقیقا مشخص شود رقبا از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. بعد از جمع‌آوری فالوورهای بیشتر و شناخته‌تر شدن برند میان مخاطبان و رقبا، می‌توان از هشتگ‌های مخصوص به خود استفاده کرد. هشتگ‌هایی با نام برند و شعار تبلیغاتی تا مخاطب با استفاده از آن‌ها، یکجا به مطالب ارائه شده دسترسی داشته باشد.

6- استوری، هایلایت، لایو و IGTV فراموش نشود

مهم‌ترین نکته در استفاده از رسانه‌های اجتماعی، ایجاد و حفظ تعامل با مخاطب است. استوری و لایو هر کدام کمک می‌کنند تا ارتباط نسبتا مستقیمی با مخاطب داشت. استوری برای انتشار عکس‌های به اصطلاح یک‌دفعه‌ای و کم کیفیت‌تر مناسب است. هایلات هم این امکان را می‌دهد تا بعد از گذشت 24 ساعت  استوری‌ها را ذخیره کرد. لایو هم آپشن دیگری است که امکان برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطب را فراهم می‌کند. IGTV هم گزینه‌ای است که تقریبا به تازگی معرفی شده است و این امکان را می‌دهد تا ویدیوهایی بیشتر از یک دقیقه آپلود کرد.

7- از مخاطبان‌ قدردانی شود

در ابتدای کار، بهتر است روزانه تعدادی از عکس‌ها و ویدیوهای مخاطبان‌ را لایک کرد. این کار کمک می‌کند تا تعدادی از فالوورها را از این طریق به دست آورد. بعد از افزایش نسبی فالوور، بابت همراهی مخاطبان‌ از آنها تشکر می‌شود. بد نیست برای پاسخ دادن به حمایت‌ هر از گاهی مسابقات اینستاگرامی برگزار شود، قرعه‌کشی انجام شودو به مناسبت‌های مختلف جایزه داد. در این میان می‌توان شرایط مسابقه را فالو و لایک شدن توسط مخاطب قرار داد.

8- از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

در این راه می‌توان روی کمک اینفلوئنسرها حساب باز کرد. تبلیغ کسب‌وکار توسط اینفلوئنسرها به شدت روی اعتماد و پذیرش افراد و در کل افزایش فالوور اثرگذار است. در کل بهتر است اینفلوئنسرها تجربه استفاده از محصول را داشته باشند.

باورهای غلط در مورد افزایش فالوور

خرید فالوور

یکی از راه‌های ساده و ابتدایی، خرید فالوور است. هرچند که این روش زمان و هزینه کم‌تری را صرف می‌کند اما روش مناسبی نیست و اصولا توصیه نمی‌شود؛ چرا که فالوور و لایک‌های فیک یا تقلبی، مزیتی برای اکانت محسوب نمی‌شوند. بهتر است افزایش فالوور به صورت ارگانیک و طبیعی صورت گیرد. خرید فالوور به ظاهر مخاطبان را افزایش می‌دهد اما نه تنها باعث کاهش اینگیجمنت کلی می‌شود، بلکه به تصویر برندی که دلخواه‌ است لطمه می‌زند.

استفاده از ربات‌ها

معمولا استفاده از ربات‌های اینستاگرام به ظاهر مفید است اما مثل خرید فالوور توصیه نمی‌شود. ربات اینستاگرام یک برنامه است که در قالب اکانت به دنبال اکانت‌هایی می‌گردد که ممکن است محتوا برای آنها جذاب باشد و بعد با کامنت، فالو و لایک آن‌ها را به سمت برند می‌کشاند.

در نهایت با شاخص‌های ارزیابی عملکرد اینستاگرام، می‌توان میزان موفقیت‌ را با استفاده از این رسانه اجتماعی اندازه‌گیری کرد و دریافت تا چه اندازه به اهداف‌ نزدیک شده است.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ماکان، به کمک بخش‌های استراتژی، خلاقیت و تولید محتوای متنی و تصویری تلاش می‌کند تا کسب وکارها را در مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌ یاری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021262***** - 091209*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی