اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712213556011356

جشنواره فروش ویژه آجیل گونش بناب به مناسبت نوروز ۹8 ادامه دارد

فروش اینترنتی آجیل ممتاز شب عید با تخفیف‌های ویژه

کد: 139712213556011356

https://goo.gl/Pzk1Hx

، (اخبار رسمی): شرکت خشکبار گونش بناب به مناسبت نوروز ۹۷ و به پاس اعتماد روز افزون هموطنان به خریدهای اینترنتی، تخفیف‌های ویژه‌ای را با افتخار به مشتریان خود عرضه می‌کند.

فروش اینترنتی آجیل ممتاز شب عید با تخفیفات ویژه
فروش اینترنتی آجیل ممتاز شب عید با تخفیف‌های ویژه

بسته بندی خشکبار گونش بناب به صورت فله‌ای و فروش این شرکت غالبا به صورت عمده است و افتخار همکاری با شرکت‌های پخش آجیل و خشکبار، قنادی، کارخانجات بسته‌بندی و کارگاه‌های تولید ترشک و لواشک را دارد

جهت رفاه حال هموطنان، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات خشکبار گونش بناب با عنوان جشنواره فروش ویژه آجیل گونش بناب به مناسبت نوروز ۹۸ و در دوره زمانی ۱۵ روز برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع آجیل شب عید را از طریق وب سایت خسکبار گونش بناب و با تخفیفات ویژه تهیه کنند.

شرکت خشکبار ورزن بناب سهامی خاص (ش.ث۱۷۵۹) در زمینه تولید، بسته بندی و بازرگانی خشکبار با مدیریت دکتر رحیم رحمتی اصغر فعالیت دارد.

این شرکت به مناسبت نوروز 98 و به پاس اعتماد روز افزون هموطنان به خریدهای اینترنتی، تخفیفات ویژه‌ای را با افتخار به مشتریان خود عرضه می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت خشکبار گونش بناب عرضه آجیل با کیفیت و قیمت مناسب را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

شرکت خشکبار گونش بناب، ۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی مشتریان خود بوده و خود را در برابر آن‌ها مسئول می‌داند.

از جمله محصولات خشکبار گونش بناب آجیل ممتاز، آجیل و خشکبار کادویی، انجیر خشک، انواع بادام، انواع پسته، ذرت بو داده، زرشک، کشمش انگوری طلایی، آلو برگه لواشک، تخمه‌ها، زعفران ممتاز، آلبالو خشک ایرانی، مغز بادام شیرین و تلخ، برگه زردآلو ارگانیک، آلوچه سیاه خشک، خلال بادام ایرانی، مغز هسته زردآلو شیرین و تلخ و مغز گردو ممتاز است.

یادآور می‌شود بسته بندی خشکبار گونش بناب به صورت فله‌ای و فروش این شرکت غالبا به صورت عمده است. همچنین، افتخار همکاری با شرکت‌های پخش آجیل و خشکبار، قنادی، کارخانجات بسته بندی و کارخانجات و کارگاه‌های تولید ترشک و لواشک را دارد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت خشکبار گونش بناب به آدرس www.gunashbonab.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۴۱۳۷۷۴۲۳۶۴ ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۴۱۳۷۷*****
[نمایش اطلاعات]