اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712213556111357

استارت‌آپ رافیکس، مرجع تعمیرات کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری

کد: 139712213556111357

https://goo.gl/RWGFWy

، اصفهان , (اخبار رسمی): رافیکس به عنوان اولین مرجع تعمیرات کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری در اصفهان بعد از یک سال تلاش در اسفند 97 شروع به فعالیت کرد. رافیکس دارای کارشناسان حرفه‌ای در زمینه تعمیر و ارتقا کامپیوتر، دوربین مداربسته، شبکه و.. است.

دربازه استارت آپ رافیکس
سفارش آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن، همچنین سفارش تلفنی تعمیرات و ارتقا با رافیکس

رافیکس خدمات و تعمیرات خود را در زمینه‌های تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ، پشتیبانی شبکه و سرور، نصب و ارتقاء دوربین‌های مداربسته، فروش و تعمیر پرینتر در محل انجام می‌دهد

ناظران هوشمند پاسارگاد، تحت برند رافیکس، سامانه‌ای برای یافتن متخصصان آموزش دیده برای انجام کارهای خدماتی و تعمیراتی است. این مجموعه به عنوان اولین مرجع خدمات کامپیوتری، دوربین مداربسته، لپ تاپ و کامپیوتر، خدمات ماشین‌های اداری و چاپگرهای صنعتی دسترسی به متخصصان را برای کاربران آسان می‌کند. این مجموعه با شفافیت قیمت‌ها و هم‌چنین مطلع بودن کاربر و متخصصان به صورت آنلاین از ریز جزئیات مراحل کار و همچنین قیمت‌های رقابتی در بین متخصصان و بالا بردن کیفیت خدمات موجب رضایت خاطر کاربران می‌شود.

خدمات رافیکس

رافیکس با استفاده از کادر منظم و دقیق فعالیت خدمات و تعمیرات خود را در زمینه‌های تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ، پشتیبانی شبکه و سرور، نصب و ارتقاء دوربین‌های مداربسته، فروش و تعمیر پرینتر انجام می‌دهد.

با ثبت نام و ثبت خدمات دریافتی از رافیکس بعد از تائید درخواست می‌توان بهترین کارشناس را با قیمت‌های مختلف ارائه شده انتخاب کرد و بقیه مراحل دقیق و منظم انجام خواهد شد.

امکان بررسی نظر افرادی که از خدمات استفاده کرده‌اند به کاربران رافیکس کمک می‌کند تا آنها برای انجام کارهای خود راحت‌تر انتخاب کنند. اجرت انجام خدمات نیز متناسب با هر خدمت و قبل از شروع کار به کاربر اعلام می‌شود و در نهایت کاربر با مقایسه قیمت‌های پیشنهادی بهترین انتخاب را خواهد داشت و در پایان کار به صورت نقدی و یا از طریق لینک موجود در سایت یا اپلیکیشن پرداخت خواهد کرد.

1. خدمات رافیکس در زمینه سخت افزار و تعمیر کامپیوتر در محل

خدمات رافیکس به صورت خاص در حوزه نرم افزار و سخت افزاری با به کارگیری متخصصان خبره در زمینه‌های مختلفی چون تعمیرات لپ تاپ در محل، تعمیرات کامپیوتر در محل، نصب نرم‌افزار در محل، پشتیبانی شبکه و سرور، تعمیرات تجهیزات وایرلس، فروش و مونتاژ قطعات کامپیوتری، ماشین‌های اداری، تعمیر چاپگرهای صنعتی و ... است که می‌توان به سه روش اینترنت، اپلیکیشنی و یا تلفنی به صورت رایگان درخواست خود را ثبت کرد تا متخصصان رافیکس در محل حضور یابند.

2. تعمیرات دوربین مداربسته رافیکس

رافیکس با ارائه خدمات خاص در زمینه نصب دوربین مداربسته، ارتقاء و تجهیز دوربین مداربسته و هم‌چنین رفع اشکال دوربین مداربسته با متخصصان حرفه‌ای در خدمت کاربران خود خواهد بود.

ضمناً خدمات رافیکس به این موارد ختم نمی‌شود و برای هر کار که به کمک نیاز است، می‌توان روی بهترین تعمیرکارها و متخصصان رافیکس حساب کرد. در حال حاضر رافیکس در شهر اصفهان فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با سفارش آنلاین خدمات و دسترسی سریع به هزاران متخصص قابل اعتماد، تجربه متفاوت و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌ کار می‌توان داشت. فقط کافی است درخواست خود را در سایت رافیکس ثبت کرده تا متخصصان رافیکس، در زمان تعیین شده و با قیمت حدودی از پیش اعلام شده، نیاز خود را با بالاترین کیفیت در محل کار‌ و یا زندگی رفع کنند.

مهم‌ترین اهداف رافیکس

1. رفع نیازهای خدماتی در زمینه IT
2. ایجاد اشتغال برای متخصصین واجد شرایط
3. آموزش رایگان

رافیکس با ارتقاء کیفیت خدماتی از طریق سیستم ارزیابی و امتیازدهی توسط مشتریان کیفیت بالایی نسبت به خدمات سنتی ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع از نحوه جذب نیروهای متخصص در رافیکس نیز می‌توانند وارد لینک پیوستن متخصص در ادامه شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ