اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712253567010772

گزارش عملکرد سالانه شرکت هم سایت و اهداف آتی

کد: 139712253567010772

https://goo.gl/CcJr3G

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت هم سایت که از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی و سئو موتورهای جستجو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ایران است گزارش عملکرد و فعالیت‌های خود در سال 1397 اعلام کرد.

گزارش عملکرد سالانه شرکتهم سایت (Hamsite) و اهداف آتی
هم سایت در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی و سئو موتورهای جستجو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی ایران است

به گزارش روابط عمومی هم‌سایت (Hamsite)، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه، توانسته است پیش‌رو در رشد و توسعه کسب‌و‌کارهای اینترنتی، باشد.

بر اساس این گزارش، راه‌اندازی سیستم مشاوره رایگان و سامانه ثبت درخواست از مهم‌ترین دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.

پیمان شمس، مدیرعامل هم‌سایت (Hamsite)، با تایید این مطلب درباره مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: «یکی از دلایل این رشد، عزم و اراده و باور بر دانش و تجربیات علمی بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.»

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: «سال 1397 با همه فراز و نشیب‌های اقتصادی و مالی و تغییرات در ساختار و سیاست‌های تیم، هم‌سایت همواره یک آغاز برای یک پرواز بی‌انتها است که باید در سال‌های آینده این پرواز به صورت حرفه‌ای و با استانداردهای به‌روز حفظ و نگهداری شود.»

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده، اضافه کرد:«یکی از برنامه‌های اصلی تیم هم سایت در سال 98 ارتقا سطح دانش و انتقال تجربیات در بخش آموزش است.»

پیمان شمس، هم‌چنین درباره روندهای صنعت طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو موتورهای جستجو، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در سال آینده نیز گفت:«آشنایی و شناخت از آخرین بروزرسانی‌ها و استانداردها در طراحی سایت و بهینه‌سازی، سئو و بازاریابی اینترنتی باید در راستای خدمات‌رسانی تیم هم‌سایت به همه باشد.»

گفتنی است شرکت هم سایت (Hamsite)  فعالیت خود را با تمرکز بر رشد و توسعه کسب و کارهای اینترنتی  آغاز کرد. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس hamsite.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی