اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712273572311401

استارت آپ آفیش محلی برای رزرو فیلم‌برداران و عکاسان حرفه‌ای

کد: 139712273572311401

http://bit.ly/2GsHv3L

، تهران , (اخبار رسمی): تصور کنید فردی به دنبال رزرو وقت یک عکاس و فیلم‌بردار حرفه‌ای برای جشن تولد کودک خود و یا برای همایش شرکت خود به دنبال یک فیلمبردار حرفه‌ای است و در عین حال نگران حریم خصوصی و امنیت خاطر خود نیز است. آفیش یک استارت آپ در زمینه درخواست و رزرو آنلاین عکاس و فیلمبردار است.

استارت آپ آفیش پاتوق فیلمبرداران و عکاسان حرفه ای
استارت آپ عکاسی و فیلمبرداری | آفیش

آفیش یک استارت آپ برای درخواست و رزرو آنلاین عکاس و فیلم‌بردار است؛ مدیر این استارت‌آپ پیشرفت خود را مدیون تبلیغات سینه به سینه مشتریان وفادار خود می‌داند

برای انتخاب یک عکاس و یا فیلمبردار حرفه‌ای چقدر می‌توان هزینه کرد؟ امنیت فایل‌ها تا چه حد تامین می‌شود؟ آیا عکاس یا فیلم‌برداری هست که بعد از پایان مراسم، کلیه فیلم‌ها و عکس‌ها را با کیفیت اصلی به افراد تحویل دهد؟

آفیش یک استارت آپ در زمینه درخواست و رزرو آنلاین عکاس و فیلم‌بردار است که به همه دغدغه‌های ذهنی افراد آن‌گونه که انتظار می‌رود پاسخ می‌دهد.

خدماتی در زمینه‌های مختلف عکاسی از جمله عکاسی عقد و عروسی، تولد، اسپرت، فضای باز، پرتره و عکاسی بارداری و کودک، صنعتی، همایش‌ها و در زمینه خدمات فیلم‌برداری شامل فیلم‌برداری همایش‌ها و  سخنرانی‌ها، تولد، عروسی، عقد و نامزدی، فیلم‌برداری خط تولید کارخانه‌ها و در حوزه تبلیغات، خدمات‌رسانی می‌کند و رزومه قابل قبولی از برند آفیش در ذهن مشتریان خود به جا گذاشته است. در مصاحبه با مدیر این استارت آپ، وی پیشرفت تیم کاری خود را مدیون تبلیغات سینه به سینه مشتریان وفادار خود می‌داند.

ضمانت رضایت مشتری

برند آفیش در راستای تعهد به مشتری‌های خود جواب نگرانی خاطر آنان را به خوبی داده است. تضمین حرفه‌ای بودن عکاس و فیلم‌بردار آقا یا خانم درخواست شده و حفظ حریم خصوصی مشتریان تا آخرین لحظه از تعهدات و نشانه حرفه‌ای بودن این برند تخصصی در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری است. در این راستا، اگر مشتری از خدمات آفیش ناراضی بود، می‌تواند درخواست کند تا با تیم دیگری دوباره عکاسی و فیلم‌برداری انجام شود یا مشتری در صورت عدم رضایت، کل مبلغ پرداختی را پس بگیرد.

شایان ذکر است، عکاسان و فیلم‌برداران این استارت آپ، کلیه فایل‌های عکاسی یا فیلم‌برداری شده را در پایان کار با کیفیت اصلی به مشتری تحویل خواهند داد و در صورت درخواست مشتری کارت حافظه دوربین را کاملا فرمت می‌کنند، در این صورت مشتری آفیش از بابت امنیت فایل خود کاملا مطمئن خواهد بود.

منوهای مختلف و تنوع بی‌نظیر خدمات 

برای آفیش فرقی ندارد که افراد فقط به یک عکاس و یک فیلمبردار نیاز دارند و یا نیاز دارند پروژه مورد نظرشان صفر تا صد مانند تولید تیزر خط تولید کارخانه انجام شود. در آفیش برای همه درخواست‌ها و نیاز‌های مشتریان راه حل و منو‌های متنوعی طراحی شده است. کاربر این امکان را دارد تا از طریق وب‌سایت آفیش در مورد تنوع تخصصهای عکاسان و فیلم‌برداران آفیش بیشتر بدانند و شرح وظایف آن‌ها و خدماتی که به وی ارائه می‌شود را مطالعه و مورد بررسی قرار دهد تا با اطمینان خاطر فیلم‌بردار و عکاس مورد نظر خود را انتخاب کند.

انتخاب عکاسان و فیلم‌‍بردارن مجموعه آفیش

ثبت‌نام در آفیش به عنوان عکاس و یا فیلم‌بردار رایگان و بدون هزینه ورود است، اما تیم منابع انسانی آفیش سخت‌گیرانه از بین درخواست‌کنندگان عکاس و فیلم‌بردار منتخب را گزینش می‌کنند. این دقت در بررسی رزومه‌ها و درخواست‌های همکاری کمک می‌کند تا مجموعه آفیش از حرفه‌ای بودن همکاران خود خاطر جمع باشند. صاحب امتیاز استارت آپ آفیش، شاهین عروجی، رمز موفقیت این استارت‌آپ را در گزینش صحیح همکاران و سخت‌گیری و دقت در انتخاب عکاسان و فیلم‌برداران این مجموعه می‌داند.

افراد می‌توانند از خدمات متنوع استارت آپ آفیش استفاده کنند و خیال‌شان از بابت ثبت صحیح و حرفه‌ای بودن تصاویر راحت باشد و به کارآفرینی و رونق کار در جامعه آماری نزدیک به 500 نفر از عکاسان و فیلم‌برداران ایرانی کمک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آفیش

آفیش | سامانه درخواست عکاس و فیلمبردار | آنلاین درخواست بده، آنلاین رزرو کن | با آفیش خیالت راحته | رزرو فیلمبردار و رزرو عکاس برای شما در آفیش به آدرس www.photoshot.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]