اطلاعات تماس
  • 02128424337 091230*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712273572911408

خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی

کد: 139712273572911408

http://bit.ly/2IwZZkU

، (اخبار رسمی): ایپاکو با بیش از 70 نمایندگی در سراسر کشور و فروش اینترنتی و خدمات پس از فروش به مشتریانِ در اتوماتیک و کرکره برقی گامی موثر در جهت کاهش هزینه‌های خرید و نگهداری محصولاتش برداشته است. به شکلی که از هر نقطه‌ی ایران امکان خرید محصولات به قیمت کارخانه و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش ایپاکو مهیا است.

خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع در اتوماتیک و کرکره برقی
خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی
خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع در اتوماتیک و کرکره برقی
خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی

حذف واسطه‌ها با خرید اینترنتی از نمایندگی

یکی از دغدغه های صاحبان فروشگاه‌های زنجیره ای، شرکت‌های بزرگ و غالبا مشتریان خرید تک سفارشی در سراسر ایران برای خرید در اتوماتیک و کرکره برقی، حذف واسطه‌ها و خرید محصول به قیمت کارخانه و به اصطلاح دست اول است.

از این رو  ایپاکو  با طراحی سیستم فروش یکپارچه در بیش از 70 نمایندگی خود در سراسر کشور، این امکان را برای همه مشتریان فراهم آورده است که تمامی محصولات ایپاکو از جمله در اتوماتیک، کرکره برقی، پوشش‌های متحرک سقفی و انواع پرده های سقفی و داکت کانال‌های صنعتی و خانگی را با قیمت تعیین شده کارخانه عرضه کند.

ثبت سفارش اینترنتی با حداقل قیمت

علاوه بر این وبسایت ایپاکو به مشتریانش امکان می‌دهد که بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش، از طریق ورود به صفحه نمایندگان ایپاکو و در بخش جستجو، نمایندگی مد نظر خود را برای دریافت محصول تعیین کنند.

وبسایت ایپاکو با توجه به دارابودن دو نماد «اعتماد الکترونیکی 2 ستاره و ساماندهی» اعتماد در سفارش، خرید و خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود در اقصی نقاط ایران  به ارمغان آورده است.

همچنین کارشناسان شرکت ایپاکو به جهت سهولت کار مشتریان و انتخاب صحیح محصول، سامانه‌ای را طراحی کرده‌اند که کاربران سایت بتوانند با کمترین دانش فنی در مورد درب اتوماتیک و کرکره برقی، محصول مورد نیاز و مقرون به صرفه خود را تعیین و  قیمت آن را محاسبه کنند. ضمن آن که مشاوران ایپاکو در هر مرحله از خرید آماده ارائه اطلاعات به مشتریان برای انتخاب دقیق‌تر هستند.

رهگیری «کد سفارش» خدمتی دیگر به مشتریان  

یکی از مزیت‌های انتخاب ایپاکو نحوه پیگیری سفارش‌ها است؛ در سامانه رهگیری خرید، مشتریان می‌توانند از طریق صفحه پیگیری سفارشات، با وارد کردن کد سفارش (که در زمان ثبت سفارش از طریق پیامک دریافت می‌کنند) روند سفارش و حتی مدت زمان باقی مانده از گارانتی محصول را مشاهده کنند.

پشتیبانی فنی در اتوماتیک و کرکره برقی با «ایپاکو سرویس»

نمایندگی‌های ایپاکو با برخورداری از نیروهای متخصص آموزش دیده، آماده ارائه خدمات پس از فروش شرکت در تمامی نقاط کشور هستند. اما برای دریافت خدمات فنی محصولات ایپاکو دیگر نیازی به تماس تلفنی و یا حضور در نمایندگی نیست؛

بخش خدمات آنلاین (ایپاکو سرویس) با بیش از 100 سرویسکار مجرب در سراسر کشور به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات به مشتریان ایپاکو در دسترس هستند.

به جهت نیازهای متفاوت مشتریان به خدمات پس از فروش و در راستای شفاف سازی خدمات، ایپاکو این امکان را برای مشتریان شرکتی و شخصی فراهم نموده که به هنگام خرید، یکی از  انواع ضمانت(گارانتی ) محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

به عنوان مثال بعضی از مشتریان شرکتی همچون دفاتر شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، همراه اول و... خواهان ضمانت بی قید و شرط و بهره‌مندی کامل از خدمات پس از فروش هستند که به آنان استفاده از گارانتی الماس پیشنهاد می‌شود. اما ممکن است مشتری دیگری به پرداخت هزینه‌های چنین خدماتی نیاز نداشته باشد.

بازرسی، تائید فنی و پیگیری ایپاکو

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از در اتوماتیک، کرکره برقی و سایر محصولات ایپاکو ، پروتکل بازرسی پس از نصب است.

به نحوی که پس از نصب هر یک از محصولات ایپاکو، بازرسین متخصص شرکت با حضور در  محل پروژه، عملکرد محصول را بررسی می‌کنند و چنانچه در هر یک از مراحل نصب، استانداردهای ایپاکو (ایمنی، بهره‌وری و ...) رعایت نشده باشد، بلافاصله تکنسین نصب برای رفع مشکل اعزام می‌گردد تا کار به تائید نهایی بازرسان ایپاکو برسد.

ایپاکو همچنین با استفاده از سامانه نظر سنجی دایما خود را معرض قضاوت مشتریان قرار داده است. به نحوی که سفارش دهندگان و استفاده‌کنندگان از درهای اتوماتیک و یا کرکره‌های برقی تولیدی ایپاکو می‌توانند نظرات و انتقادات خود را از طریق صفحه نظرسنجی شرکت ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

جلب رضایت مشتری اولویت ایپاکو

کرکره کمان، کرکره فول آپ، کرکره تلسکوپی عرضی و کرکره سقفی از جمله نوآوری‌های ایپاکو در صنعت کرکره برقی و درب اتوماتیک کشور است. این شرکت با بیش از بیست سال تجربه و خلاقیت در فناوری‌های نوین تلاش می‌کند همگام با نیاز امروزی مشتریان حرکت کند.

ارائه محصول منطبق با نیازهای مشتری و تولید با کیفیت نصب سریع به منظور احترام به مشتری از اولویت‌های ایپاکو است.

ایپاکو نه تنها با حذف واسطه‌ها هزینه تمام شده محصول را برای مشتری نهایی کاهش داده است، بلکه با تولید محصولات با دوام در تلاش است برای سالیان متمادی هزینه‌های جانبی اضافی تعمیر و نگهداری را برای خریداران خود به حداقل برساند.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت تولیدی ایپاکو و یا جستجوی درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایر محصولات تولیدی این شرکت می‌توانند به آدرس www.ipaco-er.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 02128424337 091230*****
[نمایش اطلاعات]