اطلاعات تماس
  • 091287*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801033575111118

بهترین حفاظ برای روی دیوار چیست؟

کد: 139801033575111118

https://goo.gl/RbVWdQ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب یکی از راه‌های بالقوه ورود دزدان به خانه و همچنین مسدود کردن این راه توضیح داده می‌شود.

بهترین حفاظ برای روی دیوار چیست
حفاظ شاخ گوزنی برای دیوار خانه شما

حفاظ شاخ گوزنی یک حفاظ ارزان ایمن و با دوام برای دیوار خانه است. صنایع فلزی آهنسازان پیشرو در زمینه تولید انواع حفاظ برای خانه است

حفاظ شاخ گوزنی با چه رنگ‌هایی تولید می‌شود؟

درست مانند تمامی قسمت‌های دیگر نمای ساختمان، رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی نیز بسیار حائز اهمیت است. رنگ‌آمیزی حفاظ شاخ گوزنی، جدای از زیباسازی نمای ساختمان، از زنگ زدن و خوردگی حفاظ شاخ گوزنی جلوگیری کرده و باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود. این محصول در رنگ‌های مختلف و با توجه به نمای ساختمان، نصب و استفاده می‌شوند. با این وجود طبیعی است که رنگ سفید طرفدار بیشتری دارد.مانند رنگ‌آمیزی سایر فلزات، در رنگ‌آمیزی حفاظ شاخگوزنی نیز نکاتی وجود دارد که تعیین کننده‌ی کیفیت رنگ‌آمیزی است.

پیش از رنگ‌آمیزی، سطح حفاظ شاخ گوزنی باید کاملاً صاف و بدون خلل و فرج، سطوح زائد، برجستگی و زنگ‌زدگی باشد تا رنگ‌آمیزی با کیفیت خوبی انجام شود. برای از بین رفتن خلل و فرج و برجستگی‌ها معمولاً ابتدا سمباده کشیده می‌شود و در صورت نیاز بتونه‌کاری نیز خواهد شد. سپس رنگ‌آمیزی انجام می‌شود.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی دارای مشخصات فنی ساخت مانند ارتفاع، تراکم (تعداد ردیف در هر شاخه) و رنگ‌آمیزی نیز می‌باشد که در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان نقش دارند. در این بین تراکم‌های ۱۱ تا ۱۵ ردیف در هر شاخه، معمولاً ساخته شده و موجود هستند و ارتفاع آن بستگی به کار و نیاز مشتری دارد.

برای اتصال میلگردهای حفاظ شاخ گوزنی، از دو نوع جوش الکترود و جوش CO2 استفاده می‌شود و این فاکتور نیز در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی نقش دارد. میلگردها به طریقی به هم جوش خواهند خورد که هرکدام به یک سمتی رشد کرده و دارای آرایش منظمی باشند و مانع عبور انسان و حیواناتی مثل گربه شوند.

رشد استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در ایران به این دلیل بود که سیستم‌های سنتی که برای افزایش ایمنی ساختمان به کار می‌رفت، با نمای امروزی همخوانی کافی نداشته و این میزان ظرافت و زیبایی و همچنین ضریب امنیت بالا نداشتند. همچنین بهاء تمام شده قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز از سایر نرده ها مناسب‌تر است. به همین علت معماران به این نتیجه رسیدند که باید نسل جدیدی از حفاظ‌ها وجود داشته باشد که هم به امنیت و هم زیبایی نمای ساختمان کمک کند. بنابراین حفاظ‌های شاخ گوزنی ساخته و به بازار عرضه شدند که در صنعت ساختمان مورد استقبال قرار گرفتند.

تأثیر حفاظ شاخ گوزنی بر زیبایی ساختمان:

با ارتقای سطح دانش معماری در کشور، شاهد رشد چشمگیری در زیبایی نمای ساختمان‌ها و استفاده از مصالح مختلف برای این کار هستیم. یکی از مصالح ساختمانی که برای زیبایی نمای ساختمان استفاده می‌شود و از قیمت مناسبی نیز برخوردار بوده حفاظ شاخ گوزنی است. در واقع با جوش دادن میلگردهای نوک تیز به شکلی مانند شاخ گوزن، و نصب بر روی دیوار و رنگ‌آمیزی زیبای متناسب با رنگ نمای ساختمان، یکی از مصنوعات زیبا و چشم‌نواز دنیای معماری حاصل می‌شود که جدای از امنیت، چشم هر رهگذری را به خود جلب می‌کند. در واقع حفاظ شاخ گوزنی را می‌توان جزء تکنیک‌های نسل جدید برای زیباسازی ساختمان‌ها دانست که یکی از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زیادی نیز دارد و نیازمند تعمیر و نگهداری نیز نمی‌باشد و اینکه قیمت حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مناسب‌تر است.

حفاظ شاخ گوزنی برای انواع نماهای کامپوزیت، سنگی یا فلزی قابل پیاده‌سازی است. سازنده می‌تواند با تغییر ارتفاع و تراکم، حفاظ شاخ گوزنی را کاملاً مطابق سلیقه‌ی خریداری که سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نمای ساختمان وی همخوانی کاملی داشته باشد. 

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی:

ساخت حفاظ شاخ گوزنی، با توجه به سفارش و نیاز مشتری و نوع دیوار ساختمانی که نرده و حفاظ باید نصب شود در ابعاد مورد نیاز وی قابل ساخت و تولید است. ساخت حفاظ شاخ گوزنی مانند ساختن سایر انواع حفاظ ساختمان دارای مراحلی به شرح زیر است: ابتدا سازنده حفاظ به خریداری میلگردها از سازنده میلگرد و انتقال آن‌ها به محل تولید حفاظ و ساخت حفاظ شاخ گوزنی اقدام می‌کند. سپس میلگردهای خریداری شده در سایزهای متفاوت و مطابق نیاز برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی برشکاری می‌شوند (باید از گیوتین استفاده شود تا شاخه‌های اصلی و فرعی و شاخک‌های کوتاه بصورت زاویه‌دار بریده شده و به اندازه کافی تیز و برنده باشند). جهت شکل‌دهی و خم‌کاری قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده می‌کنند.

پس از خم‌کاری و شکل‌دهی، قطعات آماده شده تحویل جوشکار خواهند شد تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتری انجام شود (براساس تراکم، ارتفاع و چیدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در کوره می‌رسد. بعد از انجام جوشکاری و رنگ‌آمیزی پس از پاشیدن رنگ پودری، حفاظ داخل کوره پخت شده و در انبار قرار داده می‌شود. در این مرحله کار ساخت به پایان رسیده و حفاظ شاخ گوزنی ساخته شده  آماده حمل به مکان نصب و انجام کارهای نصب حفاظ ساختمان بر روی دیوار یا درب است.

حفاظ شاخ گوزنی با چه ابعادی ساخته می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد سفارشی مشتری ساخته می‌شود اما ابعادی که معمولاً به‌عنوان حفاظ دیوار ساختمانها رایج و متداول هستند به قرار زیر هستند.

این حفاظ‌ها معمولاً در شاخه‌های به طول دو متر ساخته می‌شوند. ارتفاع استاندارد این حفاظ‌ها حدود هفتاد تا صد سانتی‌متر است. عرض حفاظ‌های شاخگوزنی به ارتفاع نیز بستگی دارد و معمولاً بین پنجاه تا هفتاد سانتی‌متر ساخته می‌شود. تراکم، به معنی تعداد شاخه‌های اصلی در دو متر است. تراکم متداول حفاظ شاخ گوزنی از هفت تا سیزده ردیف در دو متر را شامل می‌شود. ساخت حفاظ شاخ گوزنی به طریقی انجام می‌شود که شاخه‌های اصلی از سایر شاخک‌ها بلندتر و در ردیف وسط باشند. برای مثال تراکم یازده یعنی در هر دو متر حفاظ شاخ گوزنی، یازده ردیف اصلی وجود دارد. در تراکم سیزده، شاخک‌ها تقریباً در حدود پانزده سانتیمتر از هم فاصله دارند. شاخه‌های اصلی را مستقیماً به شاسی جوش می‌دهند و شاخه‌های فرعی به شاخه اصلی جوشکاری می‌شوند. برخی از تولید کنندگان بخاطر تبلیغات، شاخک‌های فرعی را نیز جزء تراکم حساب می‌کنند و اعدادی تا ۱۰۰ و حتی بیشتر برای تراکم به مشتری بیان میکنند که صرفاً جنبه‌ی تبلیغاتی داشته و اشتباه است. بهتر است بدانید حداکثر تراکم مورد استفاده در نصب و ساخت حفاظ شاخ گوزنی ۱۵ است.

بدیهی است که برای همه‌ی انسان‌ها موضوع تأمین امنیت ساختمانی که در آن کار یا زندگی می‌کنند یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها است. موضوع دیگری که این دغدغه را بزرگ‌تر می‌کند روش‌هایی جدیدی است که سارقان از آن‌ها برای دستبرد زدن به یک ساختمان استفاده می‌کنند. ضمن آن‌که اگر درگذشته ورود غیرمجاز به خانه‌ها یا محل‌های کار فقط در شب‌ها یا ساعات غیر کاری انجام می‌شد، امروزه در هر ساعتی از شبانه‌روز شاهد اعلام گزارش‌های ورود سارقان و دستبرد به ساختمان‌ها هستیم. به همین سبب باید تمامی ابزارهایی که می‌توانند امنیت ساختمان‌های کاری یا مسکونی را تأمین کنند، به‌خوبی شناخت تا بتوان از ویژگی هر کدام از آن‌ها بهترین استفاده را برد.

بدون شک حفاظ شاخ گوزنی یکی از در دسترس‌ترین و بهترین ابزارهایی است که می‌توان با آن موضوع امنیت را برای یک ساختمان با هر تعداد طبقه، تأمین کرد. ابزاری که علاوه بر سادگی در نصب، نیازی به نگهداری از آن وجود ندارد و می‌توان آن را با هر رنگ و میزان تراکمی که مد نظر باشد تهیه و نصب کرد.

قیمت نرده حفاظ روی دیوار(شاخ گوزنی)

قبل از ترک منزل به مدت طولانی باید به نکات امنیتی زیر توجه کرد.

امنیت خانه موضوع مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد خصوصاً زمانی که ساکنین آن قصد سفر دارند. سرقت از خانه از جمله نگرانی‌های قبل از سفر است که ممکن است در اثر غفلت صاحب‌خانه اتفاق بیافتد زیرا که اغلب سرقت‌ها در زمان نبود ساکنین منزل اتفاق می‌افتد. بنابراین ایمنی خانه از اولین اولویت‌هایی است که قبل از ترک منزل باید به آن توجه کنید.

برای جلوگیری از اتفاقات و حوادث ناگوار ساکنین خانه باید با روش‌های حفاظت از خانه آشنا شده تا از بروز جرم پیشگیری کرده و یا در صورت وقوع آن بتوانند با آن برخورد کنند. در ادامه به‌طور گسترده در خصوص روش‌های جلوگیری از سرقت منزل صحبت می‌شود.

با کنترل دسترسی‌ها و حفاظت از اموال خود می‌توانید خانه خود را در برابر ورود افراد غیرمجاز ایمن‌سازید و با خیال آسوده به سفر بروید. استفاده از انواع روش‌های حفاظتی مثل بهره‌گیری از دوربین‌های مداربسته، بستن حفاظ‌هایی مثل حفاظ شاخ گوزنی بروی دیوار حیاط از جمله کارهایی است که می‌تواند مانع ورود سارقین به داخل خانه شود. متأسفانه سرقت تنها مورد خطرناک نیست. آتش‌سوزی و حوادث ناگوار دیگری نیز وجود دارند که به دلیل بی‌توجهی و عدم مسئولیت‌پذیری ساکنین منزل مسکونی ممکن است رخ دهد. سرفصل‌های عنوان‌شده در این مقاله عبارت‌اند از:

•    استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از حیاط

•    بررسی نکات حفاظتی برای اموال داخل منزل

•    سایر نکات امنیتی که قبل از ترک خانه باید انجام داد

•    نکات ایمنی جهت جلوگیری از حوادث خطرناک

•    نصب حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از حیاط

•    استفاده از حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از حیاط

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع فلزی آهن سازان

شرکت آهنسازان تولید کننده انواع نرده حفاظ روی دیوارو درب های آکاردئونی و حفاظ های فرفورژه برای پنجره می باشد

اطلاعات تماس
  • 091287*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید