اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980104357548426

اهواز کانکس استخدام می‌کند

کد: 13980104357548426

https://goo.gl/R7NuG2

، اهواز , (اخبار رسمی): شرکت اهواز کانکس برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت جوشکار CO2 استخدام می‌کند.

اهواز کانکس استخدام می‌کند
اهواز کانکس استخدام می‌کند

شرکت اهواز کانکس برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت جوشکار CO2 استخدام می‌کند

شرکت اهواز کانکس با هدف تکمیل پرسنل خود، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری را در سایت شرکت تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری شرکت، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

شرکت اهواز کانکس  مشاوره، طراحی و تولید کمپ و کانکس ساندویچ پانل، حفاری، اداری، کارگاهی، ثابت و چرخدار در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت کانکس سازی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اهواز کانکس

شرکت اهواز کانکس با سالها تجربه در تولید انواع کانکس و سازه های پیش ساخته وبرخوردار بودن از علم و دانش در زمینه ی مشاوره و طراحی کانکس های گوناگون، بصورت مستقیم پا در عرصه ی فروش گذاشته تا محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام