اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801053575811430

سایت یکپارچه خدمات دستگاه‌های کارتخوان تمامی بانک‌های عضو شتاب

رونمایی از سایت ایران پوز، سامانه یکپارچه ارائه خدمات دستگاه کارتخوان کشور

کد: 139801053575811430

https://goo.gl/3GTwbv

، بابل , (اخبار رسمی): با هدف ایجاد پرتالی یکپارچه و دسترسی آسان فروشندگان دستگاه کارتخوان، از سایت ایران پوز به آدرس iranpos.co در تاریخ 30 آذر 1396 رونمایی شد.

رونمایی از سایت ایران پوز سامانه یکپارچه ارائه خدمات دستگاه کارتخوان کشور
ایران پوز | سامانه یکپارچه خدمات دستگاه کارتخوان بانکهای عضو شتاب کشور

از این پس تمامی افراد می‌توانند در صورت نیاز به دستگاه‌های کارتخوان بانکی اعم از بی سیم (gprs) و ثابت به راحتی هر چه تمام‌تر از طریق پرتال ایران پوز اقدام به تهیه و فعالسازی دستگاه مورد نظر خود کنند

به گزارش ایران پوز، سایت iranpos.co که یک سایت یکپارچه خدمات دستگاه‌های کارتخوان تمامی بانک‌های عضو شتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ایجاد پرتالی یکپارچه و دسترسی آسان فروشندگان دستگاه کارتخوان را تسهیل کند.

میلاد عباسی، مدیر عامل ایران پوز در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «از این پس تمامی افراد می‌توانند در صورت نیاز به دستگاه‌های کارتخوان بانکی اعم از بی سیم(gprs) و ثابت به راحتی هر چه تمام‌تر از طریق پرتال ایران پوز اقدام به تهیه و فعالسازی دستگاه مورد نظر خود کنند و دیگر درگیر پروسه‌های اداری پیچیده نخواهند شد. هم چنین در زمینه‌ی اشتغال‌زایی هم ایران پوز اقدام به ارائه نمایندگی در سطح کشور کرده که تا به اینجا موفقیت پشتیبانی دستگاه‌های ارائه شده آن را در سراسر کشور به همراه داشته است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «گستردگی تنوع انواع دستگاه‌های کارتخوان بر اساس سایز و نوع و کارایی‌های متفاوت آنها و علی الخصوص در رنج قیمت‌های متفاوت و پشتیبانی و گارانتی خدمات و کالاهای ارائه شده را در هیچ کجای دیگر نمی‌توان یافت.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ایران پوز به آدرس iranpos.co مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران پوز

سایت iranpos.co که یک سایت یکپارچه خدمات دستگاه های کارتخوان تمامی بانکهای عضو شتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ایجاد پرتالی یکپارچه و دسترسی آسان فروشندگان دستگاه کارتخوان را تسهیل کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]