اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801123583711454

آغاز سال 1398 و سایت یکپارچه‌سازی فروش دستگاه کارتخوان:

سامانه آنلاین سفارش دستگاه کارتخوان و ارائه نمایندگی

کد: 139801123583711454

http://bit.ly/2Ijoy4Q

، ساری , (اخبار رسمی): سایت behpos.net که یک سایت یکپارچه خدمات دستگاه‌های کارتخوان تمامی بانک‌های عضو شتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با ایجاد پرتالی یکپارچه و دسترسی آسان کار فروشندگان دستگاه کارتخوان را تسهیل بخشد.

سامانه آنلاین سفارش دستگاه کارتخوان و ارائه نمایندگی
عکس صفحه ورود سامانه به پوز

حمیدرضا قاسمی: از این پس تمامی افراد می‌توانند در صورت نیاز به دستگاه‌های کارتخوان بانکی اعم از بی سیم و ثابت از طریق پرتال به پوز اقدام به تهیه و فعالسازی دستگاه مورد نظر خود کنند

سایت به پوز با پشتیبانی از صدها هزار دستگاه کارتخوان و شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور، یکی از پیشگامان ارائه خدمات پایانه‌های فروشگاهی در کشور است. کارتخوان‌های به پوز، با سرعت ارتباطی بسیار بالا و قبول تمامی کارت‌های شتاب، گزینه‌ای مناسب برای فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور است.

حمیدرضا قاسمی، مدیر عامل به پوز در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «از این پس تمامی افراد می‌توانند در صورت نیاز به دستگاه‌های کارتخوان بانکی اعم از بی سیم(gprs) و ثابت به راحتی هر چه تمام‌تر از طریق پرتال به پوز اقدام به تهیه و فعالسازی دستگاه مورد نظر خود کنند و دیگر درگیر پروسه‌های اداری پیچیده نخواهند شد. هم چنین در زمینه‌ی اشتغال‌زایی هم به پوز اقدام به ارائه نمایندگی در سطح کشور کرده که تا به اینجا موفقیت پشتیبانی دستگاه‌های ارائه شده آن را در سراسر کشور به همراه داشته است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «گستردگی تنوع انواع دستگاه‌های کارتخوان بر اساس سایز و نوع و کارایی‌های متفاوت آنها و علی الخصوص در رنج قیمت‌های متفاوت و پشتیبانی و گارانتی خدمات و کالاهای ارائه شده را در هیچ کجای دیگر نمی‌توان یافت.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت به پوز به آدرس behpos.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به پوز

سایت behpos.net که یک سایت یکپارچه خدمات دستگاه های کارتخوان تمامی بانکهای عضو شتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با ایجاد پرتالی یکپارچه و دسترسی آسان ، نحوه کارکرد فروشندگان دستگاه کارتخوان را سهولت بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه